روسای میراث آبادان و خرمشهر از موازی کاری جلوگیری کنند| ضرورت توجه به مصوبات شورای گردشگری اروند
روسای میراث آبادان و خرمشهر از موازی کاری جلوگیری کنند| ضرورت توجه به مصوبات شورای گردشگری اروند

خرمشهر- کنعانی، یک فعال گردشگری گفت: روسای اداره‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرهای آبادان و خرمشهر از موازی کاری دستگاه‌هایی که به شورای گردشگری اروند توجه نمی‌کنند جلوگیری کنند.

مجید کنعانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: بر اساس ماده ۶۵، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند حاکم و در واقع عالی ترین نماینده دولت در شهرهای آبادان و خرمشهر است.

وی افزود: همزمان با هفته گردشگری، شورای راهبردی گردشگری منطقه آزاد اروند تشکیل شد و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند بر اساس قانون رئیس این شورا شد.

این فعال گردشگری تاکید کرد: با توجه به تشکیل شورای راهبردی گردشگری منطقه آزاد اروند باید همه ادارات این منطقه در راستای یکپارچگی، کلیه اقدامات گردشگری خود را از طریق این شورا انجام دهند.

کنعانی تصریح کرد: روسای اداره‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرهای آبادان و خرمشهر از موازی کاری دستگاه‌هایی که به شورای گردشگری منطقه آزاد اروند توجه نمی‌کنند باید جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: روسای اداره‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرهای آبادان و خرمشهر نمایندگان وزارت میراث هستند و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند نماینده رئیس جمهور است بنابراین از روسای ادارات میراث این دو شهر انتظار می‌رود در خصوص این موارد اطلاع رسانی کنند.

این فعال گردشگری خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته «هوشنگ بابامرادی» به عنوان مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد که وی سوابق درخشانی در این حوزه دارد و فعالان گردشگری از همه برنامه‌های او حمایت می‌کنند.

کنعانی گفت: اکنون درب‌های واحد گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند پس از حدود یک سال و نیم باز شده و مطالبات مردم با سرعت زیادی در حال تحقق است بنابراین هرگونه موازی کاری با شورای راهبردی گردشگری منطقه آزاد اروند کاملا در تضاد با توسعه صنعت توریسم و نظر فعالان گردشگری است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]