مصطفی امیری مدیرعامل زرین پال، با ۱۳۹۶ رای منتخب هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران شد
مصطفی امیری مدیرعامل زرین پال، با ۱۳۹۶ رای منتخب هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران شد

انتخابات دوره هفتم هیات رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران روز سه‌شنبه ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۹ به صورت الکترونیکی برگزار شد. مصطفی امیری مدیرعامل زرین‌پال به عنوان کاندیدای این دوره از انتخابات، با کسب ۱۳۹۶ رای منتخب حضور در هیئت مدیره هفتمین دوره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مصطفی امیری عدم رشد متوازن میان کسب‌وکارهای آنلاین و نهادهای قانون‌گذار و نظام قضایی در رابطه با فعالیت کسب‌وکارهای آنلاین را یکی از مهم‌ترین چالش‌های این روزهای تجارت الکترونیکی و اقتصاد دیجیتال مطرح کرده است.
به گفته مصطفی امیری، زرین‌پال به عنوان یک ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی در سال ۱۳۸۹ شروع به کار کرده است، در حالی که شبکه الکترونیکی پرداخت کارت یا شاپرک یک سال بعد به عنوان نهاد ناظر بر شبکه پرداخت آغاز به کار کرده است.
مصطفی امیری بعد از انتخاب شدن برای هیئت مدیره دوره هفتم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای بیان داشت: تثبیت جایگاه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور از لحاظ قانونی و حقوقی در قدم اول و در قدم بعد نزدیک کردن ادبیات و فهم مشترک میان نهادهای ناظر و حاکم بر فعالیت‌های فعالان اقتصاد دیجیتال، برای شناسایی چالش‌ها و حل آنها را از اهداف و رویکردهای مهم این دوره از هیئت مدیره سازمان نصر دانست.
طبق اعلام سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در انتخابات این دوره، در بخش شرکت‌ها ۴۲.۰۳ درصد، در بخش فروشگاه‌ها ۸۸.۲۴ درصد، در بخش مشاوران ۶۹.۲۸ درصد و در بخش اشخاص حقیقی ۷۶.۴۶ درصد مشارکت انجام شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]