پیش‌بینی مهم از قیمت ارز دیجیتال محبوب
پیش‌بینی مهم از قیمت ارز دیجیتال محبوب

ارز دیجیتال آوه (Aave) یک رالی قوی صعودی ۱۰ درصدی را از سطح حمایت کلیدی ۶۱ دلار آغاز کرده است.

این امر با افزایش فشار خرید، این آلت‌کوین را به مقاومت ۷۰ دلاری رساند. AMBCrypto پیش از این پیش‌بینی کرده بود که AAVE می‌تواند پس از اینکه خریداران نقش خود را برای توقف روند نزولی در ۶۱ دلار نشان دهند، روند صعودی را آغاز کند. این تحلیل با افزایش قیمت اخیر تأیید شد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) بالای ۶۰ نشان‌دهنده فشار خرید قابل‌توجه در بازه زمانی ۱۲ساعته است.

این امر حاکی از ادامه روند صعودی به سمت سطح مقاومت کلیدی است. به همین ترتیب، شاخص حجم تعادلی (OBV) افزایشی را ثبت کرد تا نشان دهد که خریداران بیشتری به دنبال حرکت صعودی هستند.

با وجود حرکت صعودی، سطح مقاومت ۷۰ دلاری مانعی سخت را برای خریداران ایجاد کرده است. قیمت دو بار از این سطح در ۲ اکتبر و ۵ اکتبر رد شد. با این حال، خریداران معتقد هستند که شرایط صعودی بازار می‌تواند منجر به بریک اوت از این مقاومت شود.

اگر گاوها در برگرداندن قیمت و شکست ناحیه مقاومتی ۷۰ دلار موفق باشند، می‌توان انتظار افزایش قیمت تا ۷۵ و ۸۰ دلار را داشت. با این حال، شکست در عبور قیمت از این سطح مقاومتی می‌تواند AAVE را در محدوده بین ۶۱ تا ۷۰ دلار نگه دارد.

داده‌های Coinglass نشان داد که فروشندگان AAVE در روز گذشته تحت فشار رشد قیمت قرار گرفتند. ۳۰۹.۹۸ هزار دلار پوزیشن‌های فروش لیکویید شد که ۷۶.۸۶ درصد از کل نقدینگی‌ها را تشکیل می‌داد.

این اتفاقات نشان داد که AAVE می‌تواند در کوتاه‌مدت به یک نقطه عطف صعودی دیگری برسد.در همین حال، بیت کوین (BTC) روند صعودی خود را بالای ۲۹ هزار دلار تثبیت کرد و احتمال رسیدن به ۳۰ هزار دلار در روزهای آینده وجود خواهد داشت.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]