برگزاری اجلاس هیات مدیره اتحادیه بین‌المللی تعاون در تهران
برگزاری اجلاس هیات مدیره اتحادیه بین‌المللی تعاون در تهران

رئیس اتاق تعاون ایران گفت: برگزاری اجلاس هیات مدیره اتحادیه بین‌المللی تعاون در تهران فرصت مغتنمی برای تولیدکنندگان مختلفت از جمله فعالان صنعت ساختمان است.

به گزارش بازار، بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران گفت: حضور ایران در اتحادیه بین‌المللی تعاون ICA و فعالیت در آن با هدف پیدا کردن بازار فروش برای محصولات تولیدکنندگان کشورمان و بستری برای صادرات است.

عبداللهی افزود: حضور در چنین مجمعی قطعا فرصت کم نظیری برای تعاونی‌های کشور و سازندگان و تولیدکنندگان است که در بازار کشورهای دیگر حضور پیدا کنند.

وی گفت: در شهریور ماه امسال اجلاس هیئت مدیره اتحادیه بین‌المللی تعاون ICA در تهران بر گزار می‌شود که فرصت خوبی برای هم تولید کنندگان حوزه تعاون و غیر تعاون است تا بتوانند از حضور هیئت مدیره تعاونی ۴۰ کشور برای معرفی محصولات خود استفاده کنند.

رئیس اتاق تعاون ایران گفت:با توجه به کیفیت وکمیت خوب محصولات صنعت ساختمان می‌توانیم برای صادرات محصولات خود اقدام کنیم.

وی افزود: همه تمهیدات لازم را به کار می‌گیریم که تولید کنندگان ما در بازارهای کشورهای اتحادیه بین‌المللی تعاون ICA محصولات خود را بفروشند.

عبدالهی اضافه کرد: اتاق تعاون ایران بعد از ۸۰ سال فعالیت پارسال توانست عضو هیئت مدیره اتحادیه بین‌المللی تعاون ICA شود که بالغ بر ۱۱۷ عضو دارد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]