رکوردهای جدید شیبا / قیمت میم کوین محبوب به کدام سو می‌رود؟
رکوردهای جدید شیبا / قیمت میم کوین محبوب به کدام سو می‌رود؟

پیش‌بینی قیمت شیبا: SHIB در دسامبر سال‌های گذشته چگونه عمل کرده است؟بنابراین، اگر تاریخ تکرار شود، توکن شیبا به طور بالقوه ممکن است سال جاری را با قیمت حدودی ۰٫۰۰۰۰۰۶۵۳ دلار به پایان برساند.

 روند قیمت شیبا اینو (SHIB) در دسامبر سال‌های گذشته کاهشی بود و این میم کوین به‌ تازگی رکوردهای جدیدی را ثبت کرده است که این سوال را مطرح می‌کند که قیمت شیبا اینو در دسامبر امسال صعودی می‌شود یا نزولی.

بر اساس داده‌های پلتفرم CryptoRank، شیبا از زمان راه‌اندازی خود در سه سال گذشته، شاهد یک سقوط دو رقمی در ماه‌های دسامبر بوده است. در سال ۲۰۲۱، قیمت SHIB افت قابل‌توجه ۲۹٫۵ درصدی را تجربه کرد و در سال ۲۰۲۲ هم، یک افت ۱۳٫۵ درصدی را به ثبت رساند. به این ترتیب، متوسط کاهش قیمت شیبا در ماه دسامبر آن دو سال، ۲۱٫۵ درصد است.

پیش‌بینی قیمت شیبا: SHIB در دسامبر سال‌های گذشته چگونه عمل کرده است؟ بنابراین، اگر تاریخ تکرار شود، توکن شیبا به طور بالقوه ممکن است سال جاری را با قیمت حدودی ۰٫۰۰۰۰۰۶۵۳ دلار به پایان برساند.

با این حال، شرایط برای سرمایه‌گذاران SHIB چندان هم ناامیدکننده نیست؛ چون داده‌های تاریخی نشان می‌دهند که ماه نوامبر هم در دو سال گذشته یک ماه چالش‌برانگیز برای شیبا بوده است (۲۹٫۶ درصد افت در سال ۲۰۲۱ و ۲۴٫۸ درصد افت برای سال ۲۰۲۲). با این حال و در کمال تعجب، شیبا با یک رشد ۶٫۸۳ درصدی در نوامبر سال جاری، توانسته این روند منفی را بشکند.

از طرفی، به عقیده برخی از تحلیلگران، تکیه صرف بر تاریخچه قیمت، به ویژه با یک جامعه آماری متشکل از تنها سه نمونه، پیش‌بینی‌ دقیقی از روند آتی نمی‌دهد. از سوی دیگر، توکن شیبا انعطاف‌پذیری خوبی داشته و توانایی مقابله با روندهای تاریخی را از خود نشان داده است.

بنابراین، باید منتظر ماند و دید که آیا شیبا در ماه دسامبر امسال از الگوهای تاریخی پیروی می‌کند یا دوباره فعالان بازار را با یک چرخش غیرمنتظره غافلگیر می‌سازد.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]