رشد ۱۰۰ درصدی قیمت این رمزارز / روند صعودی DYM تا کجا ادامه دارد؟
رشد ۱۰۰ درصدی قیمت این رمزارز / روند صعودی DYM تا کجا ادامه دارد؟

قیمت دایمنشن امروز پس از مواجهه با یک پولبک جزئی، بیش از ۲۰ درصد افزایش یافت. به نظر می‌رسد که گاوها همچنان کنترل زیادی بر بازار این توکن دارند. در پی رشد قیمتی اخیر، دایمنشن به سرعت جایگاه پنجاه و نهم را در بین ارزهای دیجیتال به دست آورد.

در دو روز گذشته، DYM، ارز دیجیتال بومی پلتفرم دایمنشن (Dymension)، ۱۰۰ درصد افزایش یافته است. در زمان نگارش این خبر، دایمنشن در محدوده قیمتی ۷٫۷۶ دلار معامله می‌شود. این رشد قابل‌توجه در بحبوحه راه‌اندازی شبکه اصلی دایمنشن و ایردراپ توکن DYM آن، به ارزش ۳۹۰ میلیون دلار، صورت می‌گیرد.

دایمنشن یک بلاکچین ماژولار است که به دلیل رویکرد نوآورانه خود در استفاده از استاندارد ارتباطات بین بلاکچینی برای ایمن‌سازی و اتصال رول‌آپ‌ها، توجه فعالان بازار را به خود جلب کرده است. به دنبال راه‌اندازی شبکه اصلی، دایمنشن با وعده ایردراپ‌های مداوم، همچنان در حال جذب سرمایه‌گذاران است.

قیمت دایمنشن امروز پس از مواجهه با یک پولبک جزئی، بیش از ۲۰ درصد افزایش یافت. به نظر می‌رسد که گاوها همچنان کنترل زیادی بر بازار این توکن دارند. در پی رشد قیمتی اخیر، دایمنشن به سرعت جایگاه پنجاه و نهم را در بین ارزهای دیجیتال به دست آورد.

رشد ۱۰۰ درصدی دایمنشن در دو روز گذشته! توکن DYM همچنان پتانسیل رشد دارد؟کارشناسان و تحلیلگران بازار معتقدند که قیمت دایمنشن می‌تواند تا ۵۰ درصد دیگر، در مقایسه با سطوح فعلی، رشد داشته باشد. در همین راستا، تحلیلگری به نام onedigitnumbers می‌گوید که احتمال رسیدن قیمت DYM به ۱۰ تا ۱۲ دلار وجود دارد.

اما یک سیگنال هشدار این است که یکی از اعتبارسنج‌های این شبکه با نام Big Brain Staking، در حال حاضر بیش از ۳۵ درصد از توکن‌های DYM استیک‌شده را کنترل می‌کند که به دلیل نفوذ قابل‌توجه آن در شبکه، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 پروژه Dymension به کاربرانش ۳۹۰ میلیون دلار جایزه داد

پروژه Dymension شبکه اصلی خود را راه‌اندازی کرد و مصادف با آن، ایردراپ توکن بومی DYM را بین کاربران سولانا، اتریوم و سایر بلاکچین‌ها تکمیل کرد.

به گزارش والکس و به نقل از Decrypt، ایردراپ پیش‌بینی‌ شده Dymension در روز سه‌شنبه و همزمان با راه‌اندازی شبکه اصلی دایمنشن انجام شد و با افزایش ارزش توکن پس از راه‌اندازی، بیش از ۳۹۰ میلیون دلار توکن DYM را بین کاربران اولیه و جامعه پروژه توزیع کرد.

بر اساس داده‌های کوین گکو، DYM در حال حاضر ۵۸ درصد در ۲۴ ساعته اخیر افزایش قیمت داشته و با حدود ۲۴۶ میلیون دلار حجم معاملات در صرافی‌هایی از جمله بایننس، بای بیت و کوکوین، به ارزش فعلی ۵.۶۰ دلار رسیده است. این ایردراپ ۷۰۰ میلیون توکن DYM را شامل می‌شد که ۷ درصد از کل عرضه را تشکیل می‌دهد.

Dymension شبکه‌ای است که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا به راحتی اپ‌چین‌های خود را که با نام RollApps شناخته می‌شوند، مستقر کنند. در واقع دایمنشن یک بلاکچین لایه یک است که با استفاده از فناوری Cosmos و پروتکل ارتباط بین بلاکچینی (IBC) برای اتصال به زنجیره‌های مختلف دیگر ساخته شده است. سازندگان می‌توانند برای توسعه برنامه‌های خود از بین ماشین‌های مجازی و توکن‌های مختلف در RollApp ها انتخاب کنند.

این مرحله ایردراپ که دایمنشن به آن genesis rolldrop می‌گوید، برای بیش از یک میلیون کیف پول منحصر به فرد در زنجیره‌ها و جوامع مختلف، از جمله کاربران شبکه‌های سولانا، سلستیا و راهکارهای لایه دو اتریوم مانند آربیتروم، آپتیمیسم و Base در دسترس بود.

البته برخی از کاربران که NFT های مجموعه محبوب Pudgy Penguins در اتریوم و همچنین Mad Lads و Tensorians در سولانا را دارند نیز می‌توانند در ایردراپ شرکت کنند.

در حالی که بیش از یک میلیون کیف پول می‌توانست سهمی از ۷۰۰ میلیون توکن ایردراپ شده را به خود اختصاص دهد، فقط ۵۲۸۵۲۳ کیف پول در نهایت توکن‌های خود را برداشت کرده‌اند. طبق گفته تیم Dymension، توکن‌های برداشت نشده در نهایت بین کاربران دیگر توزیع خواهند شد.

DYM در حال حاضر دومین ایردراپ در سال ۲۰۲۴ بر اساس ارزش کل توکن‌های توزیع شده است. ارز دیجیتال DYM بعد از توکن ژوپیتر (JUP) قرار می‌گیرد که اواخر ژانویه یک میلیارد JUP بین کاربران توزیع کرد که با قیمت فعلی، ارزش کل آن به ۵۲۷ میلیون دلار می‌رسد.

 

منبع:

رمزارز نیوز

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]