تظاهرات گسترده یمنی‌ها در روز جهانی قدس
تظاهرات گسترده یمنی‌ها در روز جهانی قدس

پایتخت و دیگر شهرهای یمن روز جمعه شاهد تظاهرات گسترده در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین بود.

به گزارش‌ اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، شهروندان یمنی روز جمعه با لبیک به ندای مظلومیت مردم فلسطین در همه شهرهای این کشور به خیابان ها آمدند و حمایت خود را از فلسطین و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و حامیانش اعلام کردند.
تظاهرکنندگان یمنی در بیانیه پایانی این مراسم، بزرگداشت روز جهانی قدس را یک اقدام جهادی خواندند و بر آمادگی خود برای جنگیدن در کنار دیگر آزادگان امت اسلامی برای آزادسازی سرزمین فلسطین تاکید کردند.
آن ها عملیات طوفان الاقصی را نشانه نزدیکی وعده الهی و پایان ظلم و جنایت صهیونیست ها دانسته و به روحیه حماسی و پایداری ملت و مقاومت فلسطین درود فرستادند.
در این بیانیه آمده است: موضوع فلسطین مسئله اصلی و اساسی امت اسلامی است و ملت های اسلامی وظیفه دارند برای دفاع از مقدسات و آزادسازی سرزمین فلسطین تلاش کنند.
ملت یمن بار دیگر از کشورهای عربی خواستند، مرزهای خود را برای رسیدن مجاهدان به فلسطین باز و به مسئولیت خود در قبال ملت فلسطین عمل کنند.
شرکت کنندگان در مراسم روز جهانی قدس در شهرهای مین خواستار تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی و کشورهای حامی آن و جرم انگاری ارتباط با این رژیم و لغو توافقنامه های صلح با آن شدند.
تظاهر کنندگان یمنی همچنین جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کردند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]