دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 35232
  • 20 اکتبر 2023 - 20:15
  • 125 بازدید
  • ۰ دیدگاه

ورود بیت‌کوین به کانال ۳۰ هزار دلار

ورود بیت‌کوین به کانال ۳۰ هزار دلار
ورود بیت‌کوین به کانال ۳۰ هزار دلار

اکوایران: قیمت بیت‌کوین در روز جمعه و برای ساعاتی وارد کانال ۳۰ هزار دلار شد و معامله‌گران امیدوارند با تأیید صندوق قابل معامله بیت‌کوین با قیمت لحظه‌ای، این روند صعودی ادامه داشته باشد.

به گزارش اکوایران، بیت‌کوین در روز جمعه (۲۸ مهر) در ساعاتی از سطح ۳۰ هزار دلار فراتر رفت و تا حدود ساعت ۳ بعدازظهر به وقت ایران،‌ بیش از ۲۹ هزار ۹۰۰ دلار معامله شده است.

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‎کوین طی امروز از ۲۸ هزار و ۵۸۶ دلار تا ۳۰ هزار و ۱۶۶ دلار نوسان داشته است. تغییر قیمت این رمزارز طی ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن بیش از ۱۴۰۰ دلار افزایش یافته است. حجم معاملات بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۰ میلیارد و ۷۱ میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته بیش از ۱۲ درصد افزایش پیدا کرده است.

به نوشته کوین‌دِسک، افزایش قیمت این رمزارز به دلیل احتمال تأیید صندوق قابل معامله بیت‌کوین با قیمت لحظه‌ای در آمریکا بوده است.

در چند روز گذشته چندین شرکت فعال در زمینه توسعه نرم‌افزارهای مرتبط با صندوق قابل معامله بیت‌کوین، تغییراتی در نرم‌افزارهای خود ایجاد کردند تا کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا نسبت به تأیید این نرم‌افزارها ترغیب شود.

همچنین امیدها نسبت به تبدیل شدن شرکت «گرِی اِسکِیل بیت‌کوین تِراست» (Grayscale Bitcoin Trust) به یک صندوق قابل معامله بیت‌کوین افزایش یافته است. این شرکت به نمایندگی از سرمایه‌گذاران، مقدار قابل توجهی بیت‌کوین در اختیار دارد. شرکت‌های دیگری هم که در تلاشند یک صندوق قابل معامله بیت‌کوین راه‌اندازی کنند عبارتند از: «فیدلیتی»، «بِلَک‌راک» و «ویزدِم تری».

معامله‌گران معتقدند در صورتی که نرم‌افزار صندوق قابل معامله بیت‌کوین شرکت «گرِی اِسکِیل بیت‌کوین تِراست» مورد تأیید قرار بگیرد، شرایط برای ادامه روند صعودی و افزایش قابل توجه قیمت بیت‌کوین فراهم می‌شود.

تازه‌ترین قیمت اتریوم

قیمت اتریوم نیز تحت تأثیر افزایش قیمت بیت‌کوین قرار گرفته است. این رمزارز طی روز جمعه از ۱۵۶۱ تا ۱۶۲۹ دلار نوسان داشته است. تغییر قیمت اتریوم طی ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت این رمزارز حدود ۶۰ دلار افزایش یافته است. حجم معاملات اتریوم طی ۲۴ ساعت اخیر ۶ میلیارد و ۲۵ میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته ۵/۲۶ درصد رشد داشته است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
29 آوریل 2024

سفر همزمان فرزین و بلینکن سوژه دلار تهران

معامله‌گران می‌گویند بعد از سقف جنگی به کف تزریقی رسیدیم. بازار ارز و سکه در روز یکشنبه هم بر مدار کاهش بود و همچنان شاهد ریزش کانالی در قیمت دلار و سکه هستیم.  همزمانی سفر وزیر اقتصاد و ریس بانک مرکزی جمهوری اسلامی به عربستان با سفر بلینکن در روز دوشنبه و سه‌شنبه به این […]

29 آوریل 2024

اولویت‌‌بندی وزارت صمت برای تخصیص دلار و ریال

وزیر صمت به این نکته نیز اشاره کرد که تسهیلات به شرکت‌‌هایی تعلق می‌گیرد که به دنبال افزایش تولید و صادرات هستند و تولیدات آنها بیشتر دانش‌بنیان است و محصولات خود را با ریال تولید می‌کنند و وابستگی کمتری به واردات و صرف ارز دارند. برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در کنار دومین اجلاس […]

صندوق‌های قابل معامله عامل افت قیمت بیت‌کوین؟ 29 آوریل 2024

صندوق‌های قابل معامله عامل افت قیمت بیت‌کوین؟

اکوایران: صندوق‌های قابل معامله بیت‌کوین در هفته منتهی به ۷ اردیبهشت، سرمایه خروجی قابل توجهی را ثبت کردند؛ عاملی که بر قیمت بیت‌کوین نیز تأثیرگذار بوده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.