توکن های ترون سوخت / قیمت افزایش می یابد؟
توکن های ترون سوخت / قیمت افزایش می یابد؟

به دنبال این رویداد توکن‌سوزی، قیمت توکن TRX تغییرات قابل‌توجهی را تجربه کرد که منعکس‌کننده احساسات سرمایه‌گذاران نسبت به این توکن است. در حال حاضر، TRX حدود ۰.۱۳۰۱ دلار قیمت دارد.

ترون (TRX) در آخرین اقدام خود، با هدف کاهش عرضه این توکن، یک رویداد توکن‌سوزی گسترده را در ۱۴ فوریه برگزار کرد.

طی این رویداد، ۹.۹ میلیون توکن TRX از گردش حذف شد. این تصمیم استراتژیک در راستای تعهد ترون به اجرای اقداماتی به منظور کاهش تورم و تقویت رشد ارزش TRX اتخاذ شده است.

به دنبال این رویداد توکن‌سوزی، قیمت توکن TRX تغییرات قابل‌توجهی را تجربه کرد که منعکس‌کننده احساسات سرمایه‌گذاران نسبت به این توکن است. در حال حاضر، TRX حدود ۰.۱۳۰۱ دلار قیمت دارد.

همچنین ارزش بازار و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن به ترتیب به ۱۱,۴۶۰,۵۵۸,۸۷۶ و ۳۳۵,۱۰۱,۲۹۵ دلار رسیده است. ترون در حال حاضر از نظر ارزش بازار در رتبه دوازدهم قرار دارد.

موجودی در گردش این توکن نیز به ۸۸,۰۶۶,۸۶۳,۸۱۴ واحد رسیده است. جامعه ترون با ترکیبی از اشتیاق و خوش‌بینی محتاطانه به رویداد توکن‌سوزی اخیر واکنش نشان داده است.

بسیاری از اعضا این اقدام ضدتورمی را به عنوان گامی در جهت تقویت اکوسیستم TRX می‌دانند. برخی نیز آن را اقدامی پیشگیرانه توسط ترون، برای حل نگرانی‌ها در مورد تورم و نشان‌دادن تعهد خود به پایداری بلندمدت دانسته‌اند.

شبکه ترون همچنین در ادامه نوآوری‌های خود، یک راه‌حل پیشگامانه لایه ۲ برای شبکه بیت کوین معرفی کرده است. این ابتکار نوآورانه، انقلابی در تعامل‌پذیری اکوسیستم بلاکچین محسوب می‌شود.

با استفاده از این پروتکل جدید، امکان ادغام طیف وسیعی از توکن‌ها، در شبکه بیت کوین وجود خواهد داشت که مسیر را برای افزایش تعامل بین بلاکچین‌ها هموار خواهد کرد.

این حرکت نه تنها برای شبکه ترون، بلکه برای آینده بازار ارزهای دیجیتال یک خبر مهم محسوب می‌شود و تاثیرات زیادی خواهد داشت. این تلاش بلندپروازانه، تعهد ترون به پیشبرد مرزهای فناوری بلاکچین و تقویت همکاری بیشتر در بین پلتفرم‌ها را نشان می‌دهد.

ترون چیست؟

ترون (Tron با ارز دیجیتال TRX) یک پلتفرم بلاک چینی غیرمتمرکز است که توسط جاستین سان (Justin Sun) توسعه پیدا کرد و از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌کند. ترون با استفاده از اثبات سهام نمایندگی‌شده و معماری سه‌لایه ادعا می‌کند که ظرفیت پردازش ۲,۰۰۰ تراکنش را در ثانیه و با کارمزد کم دارد؛ بنابراین رقیب اتریوم محسوب می‌شود. ترون یک بلاک چین چینی است و به همین دلیل آن را نسخه چینی اتریوم می‌خوانند.

این پلتفرم تلاش می‌کند تا بستری غیرمتمرکز برای عرضه و توزیع محتوای رسانه‌ای ایجاد و نقش واسطه‌ها در صنعت سرگرمی را حذف کند. برای رسیدن به این هدف، ترون شرایط مناسبی از‌جمله سرعت پردازش سریع و کارمزد بسیار اندک (نزدیک به صفر) را برای ایجاد و مدیریت قراردادهای هوشمند و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز فراهم کرده است.

شبکه ترون برای بهبود عملکرد خود، از معماری سه‌لایه‌ای استفاده می‌کند که هریک از این لایه‌ها وظایف خاصی را در شبکه برعهده دارند. این پلتفرم ادعا می‌کند که ظرفیت پردازش ۲,۰۰۰ تراکنش در ثانیه را با کارمزدی بسیار اندک دارد.

الگوریتم اجماع TRX «اثبات سهام نمایندگی‌شده» (Delegated Proof of Stake) یا به‌اختصار DPoS است که یکی از زیرشاخه‌های اثبات سهام به‌شمار می‌رود. گفتنی است این شبکه علاوه‌بر TRX، از توکن‌ها و استیبل کوین‌های مختلفی مانند USDT و USDC هم پشتیبانی می‌کند.

ترون محصول فکری جاستین سان (Justin Sun)، یکی از مدیران سابق ریپل در چین و همکارانش در ژوئیه‌۲۰۱۷ بود که به تأسیس بنیاد ترون (Tron Foundation) در سنگاپور انجامید. دسامبر همان سال، این پلتفرم پروتکل متن‌باز خود را عرضه کرد و پس از چند آزمایش، شبکه اصلی آن در می۲۰۱۸ راه‌اندازی شد.

سان توانست از همان ابتدا نظر مساعد شرکت‌های مختلفی همچون بیت‌مین (Bitmain) و بایننس را درکنار بسیاری از سرمایه‌گذاران برجسته همچون مدیرعامل استارتاپ OFO و بنیان‌گذار بازی کلش آف کینگز (Clash of Kings) به پروژه خود جلب و ۷۰میلیون دلار سرمایه از‌طریق عرضه اولین کوین (ICO) جمع‌آوری کند.

 

منبع:

رمزارز نیوز

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]