معرفی ظرفیت‌های صادراتی و سرمایه‌گذاری خرمشهر در نمایشگاه ایران اکسپو توسط اتاق بازرگانی
معرفی ظرفیت‌های صادراتی و سرمایه‌گذاری خرمشهر در نمایشگاه ایران اکسپو توسط اتاق بازرگانی

خرمشهر- موسوی، رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر از حضور این اتاق در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با هدف معرفی ظرفیت‌های صادراتی و سرمایه‌گذاری خرمشهر خبر داد.

سید مصطفی موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: هدف از شرکت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر در این نمایشگاه، معرفی ظرفیت ها و توانمندی های بالقوه و بالفعل استان خوزستان به ویژه شهرستان خرمشهر در زمینه صادرات گروه های مختلف کالایی و سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی است.
وی به حضور برخی از واحدهای صنعتی در غرفه اتاق خرمشهر اشاره کرد و افزود: از همه توان و ظرفیت این اتاق برای معرفی هر چه گسترده تر صنایع شهرستان خرمشهر و محصولات تولیدی آن ها به بازرگانان و سرمایه گذاران داخلی و بین المللی در راستای توسعه اقتصادی این شهرستان به کار خواهیم گرفت.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر ضمن دعوت از کلیه واحدهای صنعتی برای ارسال بروشور و کاتالوگ محصولات خود در فرصت باقی مانده نمایشگاه، تاکید کرد: غرفه اتاق خرمشهر مستقر در سالن ۳۵ محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران آماده پذیرش و همکاری با فعالان اقتصادی از جای جای استان خوزستان را دارد.
موسوی عنوان: یادآور می شود در این دوره از نمایشگاه ایران اکسپو ۸۰۰ شرکت ایرانی در ۱۷ سالن شرکت محصولات خود را عرضه کرده اند که قریب به ۳ هزار فعال اقتصادی از ۱۱۹ کشور از مهمانان ویژه این رویداد هستند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]