تحلیل بازار ارزهای دیجیتال / رمزارزهای ترند ۲۰۲۴ کدامند؟
تحلیل بازار ارزهای دیجیتال / رمزارزهای ترند ۲۰۲۴ کدامند؟

Layergg پیش‌بینی می‌کند که یک جنون مجدد نسبت به رمزارز‌های مبتنی بر میم، مانند پپه (PEPE)، میم کوین (MEME)، بانک (BONK) و فلوکی (FLOKI)، ممکن است در پیش باشد. این تحلیلگر همچنین پیشنهاد کرد که رمزارزهای بخش بازی، مانند ماویا (MAVIA) نیز ارزش تماشا و بررسی را دارند.

اخیراً، یک محقق رمزارزی با نام کاربری Layergg در X، ارزهای دیجیتال ترند و مستعد رشد را که باید برای روند صعودی ۲۰۲۴ در نظر گرفته شوند، معرفی کرده است. Layergg به ترندها و کاتالیزورهای خاصی اشاره کرده که می‌توانند باعث افزایش قیمت توکن‌های خاص شوند. راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری لایه دوم مانند اپتیمیسم (OP)، آربیتروم (ARB)، پالیگان (MATIC)، مانتا نتورک (MANTA) و بلور (BLUR)، در این جدول پیشتاز هستند.

علاوه بر این، Layergg خاطرنشان کرد که صعود قیمت بیت کوین (BTC) به ۵۲ هزار دلار می‌تواند باعث شود که سرمایه‌گذاران تمرکز خود را به توکن‌های BTC-Beta یا پروژه‌های مرتبط با دیفای و راه‌حل‌های دوم معطوف کنند، مانند:

Stacks (STX), Rootstock Infrastructure Framework (RIF), Bounce (AUCTION), ALEX Lab (ALEX), Badger DAO (BADGER).

علاوه بر این، این تحلیلگر خاطرنشان کرد که آغاز سال نوی چینی می‌تواند روی توکن‌های خاصی در ارتباط با بازار چین تأثیر بگذارد. از جمله:

Nervos Network (CKB), VeChain (VET), VeThor (VTHO), LeverFi (LEVER), Qtum (QTUM), Phoenix (PHB).

این تحلیلگر همچنین معتقد است که پروژه‌های رمزارزی متمرکز بر فناوری هوش مصنوعی (AI) هم باید زیر نظر گرفته شوند، از جمله:

Bittensor (TAO), Worldcoin (WLD), Akash Network (AKT), Render Network (RNDR).

در ادامه، Layergg همچنین اظهار داشت که شرکت‌های مدیریت دارایی برجسته، مانند آرک اینوست (Ark Invest) و فرانکلین تمپلتون (Franklin Templeton) در حال ورود به فضای دیفای هستند و این موضوع هم می‌تواند بر توکن‌های زیر تأثیر بگذارد:

Lido DAO (LDO), SSV Network (SSV), Rocket Pool (RPL), Mantle (MANTLE).

علاوه بر این، Layergg پیش‌بینی می‌کند که یک جنون مجدد نسبت به رمزارز‌های مبتنی بر میم، مانند پپه (PEPE)، میم کوین (MEME)، بانک (BONK) و فلوکی (FLOKI)، ممکن است در پیش باشد. این تحلیلگر همچنین پیشنهاد کرد که رمزارزهای بخش بازی، مانند ماویا (MAVIA) نیز ارزش تماشا و بررسی را دارند.

بازار کریپتو چیست؟

بازار کریپتو مکانی برای خرید و فروش و معامله و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال است. ویژگی‌های اصلی این بازار دیجیتال بودن و غیرمتمرکز بودن است. بازار کریپتوکارنسی (Cryptocurrency) فضایی دیجیتال است که در آن می‌توانید ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین و اتریوم را مبادله کنید و از تفاوت قیمت هنگام خرید و فروش سود کسب کنید.

کلمهٔ بازار اصطلاحی برای مکانی فیزیکی یا اینترنتی برای خرید و فروش است. بنابراین بدیهی است که بازار کریپتو نیز جایی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است.

از اینوستوپدیا (Investopdeia)، یکی از بزرگ‌ترین رسانه‌های مالی در جهان گرفته تا کارشناسان صنعت در کشورها، هریک تعریف خاص خود را از بازار کریپتوکارنسی دارند. یک مورد از این تعاریف از لنز سرمایه‌گذاری این است که بازار کریپتو فرصتی همگانی برای کسب ثروت در اختیار تمام اقشار جامعه با هر میزان درآمد و سرمایهٔ اولیه‌ قرار می‌دهد.

البته نباید منکر این مهم شد که به‌عنوان فردی که قصد فعالیت در این بازار را دارد، از دیدگاه فنی و بنیادی نیز باید از ماهیت بازار کریپتو، کاربرد ارزهای مختلف و فناوری پشت آن‌ها درک درستی داشته باشید.

فناوری بلاک چین مهم‌ترین اصل بنیادی در این بازار است که در تشریح شاکلهٔ بازار ارزهای دیجیتال باید دربارهٔ آن بیشتر بدانید. فناوری‌ای که در آیندهٔ نزدیک به‌مراتب بیشتر دربارهٔ آن خواهیم شنید و کاربردهای آن ملموس‌تر می‌شوند.

بلاک چین بر ویژگی منحصربه فردی در بازار ارزهای دیجیتال و در واقع شاید بتوان گفت مزیتی حیاتی استوار بوده و آن تمرکززدایی است. این یعنی هیچ شخص، شرکت، نهاد، سازمانی خاص، دولت یا حتی کشوری این بازار را کنترل و مدیریت نمی‌کند.

تمرکززدایی به این معناست که وظایف کنترل به‌عهدهٔ بلاک چین به‌شکلی غیرمتمرکز و توسط یک شبکهٔ پراکنده‌ از فعالین شبکه انجام می‌شود.

 

منبع:

رمزارز نیوز

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]