پیش بینی افزایش دو برابری قیمت این ارز دیجیتال!
پیش بینی افزایش دو برابری قیمت این ارز دیجیتال!

توکن مانتا (MANTA) از زمان راه‌اندازی توسط تیم مانتا نتورک، با وجود مواجهه با چالش‌هایی مانند حمله منع سرویس توزیع‌شده (DDoS)، به سرعت افزایش یافت. این شبکه با گسترش ویژگی محرمانه بودن تراکنش‌ها و برخوردار بودن از خزانه‌ای ایمن، قصد دارد حضوری طولانی و پرقدرت در بازار ارز دیجیتال داشته باشد.

در پی رونق بازار ارزهای دیجیتال، قیمت بیت کوین پس از یک رالی قوی، به حدود ۵۲ هزار دلار رسیده است. همچنین، ارزش بازار دارایی‌های دیجیتال برای اولین بار از آوریل ۲۰۲۲ به نزدیکی ۲ تریلیون دلار افزایش یافته است.

این رشد‌ قیمت مختص بیت کوین نبوده و اتریوم نیز دستاوردهای قابل توجهی داشته و به سطوح قبلی خود، پیش از سقوط استیبل کوین ترا‌یو‌اس‌دی (TerraUSD) در دو سال پیش، رسیده است.

صندوق‌های‌ ETF اسپات بیت کوین از زمان راه‌اندازی در ۱۱ ژانویه، ۳.۹ میلیارد دلار سرمایه جذب کرده‌اند. همچنین رویداد هاوینگ بیت کوین در ماه آوریل از دیگر کاتالیزورهای افزایش قیمت محسوب می‌شود.

در ادامه، به معرفی یکی دیگر از آلتکوین‌هایی می‌پردازیم که پتانسیل رشد بالایی در بازار صعودی کنونی دارد.

توکن مانتا (MANTA) از زمان راه‌اندازی توسط تیم مانتا نتورک، با وجود مواجهه با چالش‌هایی مانند حمله منع سرویس توزیع‌شده (DDoS)، به سرعت افزایش یافت. این شبکه با گسترش ویژگی محرمانه بودن تراکنش‌ها و برخوردار بودن از خزانه‌ای ایمن، قصد دارد حضوری طولانی و پرقدرت در بازار ارز دیجیتال داشته باشد.

پس از راه‌اندازی، توکن MANTA نوسانات زیادی را تجربه کرد، اما توانست به ارزش بازار بیش از ۷۵۹ میلیون دلار دست یابد. شبکه مانتا با جذب سرمایه‌گذارانی که به حفظ حریم خصوصی اهمیت می‌دهند، جایگاهی برای خود پیدا کرده است.

از نظر چنین سرمایه‌گذارانی، محرمانه بودن تراکنش‌ها فقط یک امتیاز مثبت نیست، بلکه یک اولویت است.آینده شبکه مانتا امیدوارکننده به نظر می‌رسد و پیش‌بینی‌ها حاکی از افزایش قیمت آن به ۶.۲۸ دلار تا سال آینده است.

ویژگی‌های منحصر به فرد این شبکه می‌تواند عاملی برای رشد سریع آن در حوزه ارزهای دیجیتال باشد. با این حال، غلبه بر پیامدهای حوادث امنیتی و جذب کاربران بیشتر برای استمرار موفقیت شبکه مانتا ضروری است. در زمان نگارش این خبر، توکن MANTA حدود ۳ دلار قیمت دارد.

شبکه مانتا چیست؟

توسعه دهندگان برنامه‌های غیرمتمرکز دانش صفر جهت اجرای برنامه خود در ماشین مجازی اتریوم با مشکلاتی روبه‌رو هستند. پروژه مانتا با استفاده از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های به‌ٰروز توانسته این مشکل را حل کند؛ به عبارتی برنامه‌نویس‌ها با مقیاس پذیری بالا و کارمزدهای بسیار پایین می‌توانند از این شبکه بهره‌مند شوند. همین موضوع باعث محبوبیت این شبکه شده است. شبکه مانتا یکی از کامل‌ترین پروژه‌های مبتنی بر دانش صفر است که روی بلاکچین پولکادات راه‌اندازی شده است. هدف این شبکه ایجاد یک محیط امن و خصوصی در وب۳ است.

شبکه مانتا یک شکبه ماژولار است که برای برنامه‌های غیرمتمرکز دانش صفر راه‌اندازی شده است. مانتا دو شبکه را ارئه می‌دهد:

* شبکه Manta Pacific: این شبکه یک اکوسیستم لایه دو بر شبکه اتریوم است که برای برنامه‌های غیرمتمرکز دانش صفر سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) است. برنامه‌های غیرمتمرکز دانش صفر جهت اجرا در ماشین مجازی اتریوم، با مشکلاتی رو به رو بودند. شبکه مانتا باعث ایجاد سازگاری برنامه‌ها با ماشین مجازی اتریوم شده است. این شبکه بسیار مقیاس پذیر است و همچنین کارمزدهای شبکه مانتا پایین است. توسعه‌دهندگان می‌توانند برنامه‌های غیرمتمرکز دانش صفر خود را به راحتی با استفاده از این شبکه با زبان Solidity ارائه دهند.

* شبکه Manta Atlantic: این شبکه سریع‌ترین زنجیره لایه یک دانش صفر بر شبکه Polkadot است که هویت‌ها و اعتبارنامه‌های قابل برنامه نویسی را از طریق zkSBT به وب۳ ارائه می‌دهد.

Manta Pacific و Manta Atlantic با استفاده عملی از الگوریتم دانش صفر، تجربه بی‌نظیری را برای توسعه و پذیرش نسل بعدی برنامه‌های وب۳ ارائه می‌دهند. شبکه Manta توسط تیمی از بنیانگذاران باتجربه از موسسات معتبر، از جمله هاروارد، MIT و Algorand، ایجاد شده است. شبکه Manta از سرمایه گذاری بسیاری از صندوق‌های سرمایه گذاری برتر وب۳، از جمله Binance Labs و Polychain Capital، برخوردار است. این شبکه از طریق شرکت در بهترین شتاب دهنده‌های وب۳، از جمله Alliance DAO وBerkeley Blockchain Xcelerator، رشد کرده است. شبکه Manta آماده است تا نسل بعدی کاربران وب۳ را به ارمغان بیاورد و فصل جدیدی از کاربردهای برنامه‌های غیرمتمرکز دانش صفر در وب۳ را رقم بزند.

 

منبع:

رمزارز نیوز

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]