رشد ۵۵ درصدی قیمت PEPE / قورباغه بازهم ترند شد!
رشد ۵۵ درصدی قیمت PEPE / قورباغه بازهم ترند شد!

داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت پپه برای چهارمین روز متوالی در حال افزایش بوده و با شکست مقاومت مهم ۰٫۰۰۰۰۰۱۷۵ دلاری، امروز به محدوده ۰٫۰۰۰۰۰۲۲۸۴ دلار صعود کرده است.

یکی از ارزهای دیجیتالی که در رالی اخیر بازار کریپتو، عملکرد چشمگیری را از خود به نمایش گذاشته، میم کوین پپه (PEPE) است که قیمت آن، یک رشد قابل‌توجه ۵۵ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته تجربه کرده است.

داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت پپه برای چهارمین روز متوالی در حال افزایش بوده و با شکست مقاومت مهم ۰٫۰۰۰۰۰۱۷۵ دلاری، امروز به محدوده ۰٫۰۰۰۰۰۲۲۸۴ دلار صعود کرده است.

با رشد اخیر و غلبه بر مقاومت‌های مهم موجود در مسیر، پپه توانسته الگوی نزولی سقف دوقلو (double-top pattern) را که در حال شکل‌گیری بود، باطل کند. پپه اکنون بالاتر از میانگین‌های متحرک نمایی ۵۰ روزه و ۱۰۰ روزه معامله می‌شود که نشان می‌دهد گاوها کنترل اوضاع را در دست دارند. نمودارهای مربوط به شاخص قدرت نسبی (RSI) و شاخص همگرایی-واگرایی میانگین متحرک (MACD) نیز به سمت بالا حرکت کرده‌اند که نشانه حرکت صعودی است.

بنابراین، چشم‌انداز میم کوین محبوب پپه در حال حاضر همچنان صعودی است و قیمت آن در کوتاه مدت می‌تواند تا سطح ۰٫۰۰۰۰۰۲۵ دلار افزایش یابد. اگر این اتفاق بیفتد، به این معنی است که این میم کوین ممکن است به صعود دو رقمی خود ادامه دهد.

ارز دیجیتال پپه (PEPE) چیست؟

پپه نوعی توکن ضد‌تورمی بوده که بر بستر اتریوم ایجاد شده است. این ارز دیجیتال به‌عنوان ادای احترام به میم اینترنتی Pepe the Frog ساخته شده توسط Matt Furie، ایجاد شده است. در‌واقع این پروژه با مشاهده محبوبیت میم‌کوین‌هایی مانند شیبا و دوج کوین، پا به این عرضه گذاشت و و هدف آن تبدیل شدن به ارز دیجیتالی پیشرو مبتنی بر میم است. رشد انفجاری این ارز دیجیتال در می ۲۰۲۳، باعث رسیدن ارزش بازار آن به بیش از ۱/۶ میلیون دلار گردید. پس از آن بسیاری از افراد عضوی از جامعه این میم‌کوین شدند.

هدف PEPE با اجرای سیاست‌ عدم مالیات، سیستم توزیع مجدد که به نفع سهامداران بلندمدت است و مکانیسم سوزاندن سکه‌ها برای حفظ کمبود سکه، جذب جامعه کریپتو است.

اکوسیستم این شبکه روز‌به‌روز در حال گسترش بوده و دو هفته پس از عرضه اولیه سکه‌ها، ۶۵‌هزار‌ نفر، عضو جامعه این ارز دیجیتال شدند. علاوه بر این، گروه تلگرامی آن بیش از ۲۵۰۰۰ دنبال‌کننده و توئیتر آن که در ماه آوریل ایجاد شد، بیش از ۱۳۳۰۰۰ دنبال‌کننده دارد.

وب سایت رسمی این پروژه، یعنی PEPE.VIP، به عنوان یک مرجع برای جامعه PEPE عمل می کند. کاربران می‌توانند به کلکسیون‌های دیجیتالی انحصاری، مانند میم‌های کمیاب و هنر دیجیتال دسترسی داشته باشند و به افزایش ارزش دارایی دیجیتال بپردازند.

میم‌کوین PEPE در اواسط آوریل ۲۰۲۳ راه اندازی شد و اولین نقطه ورود آن در Etherscan، به ۱۸ آوریل باز‌می‌گردد. همانطور که گفتیم، جایگاه و ارزش این میم‌کوین به سرعت افزایش یافت و توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرد. در حال حاضر بسیاری از صرافی‌های مطرح جهان، مانند Huobi، MEXC، OKX و… میم‌کوین پپه را در لیست ارز‌های خود قرار داده‌اند. لازم به ذکر است که در ابتدا بنیانگذاران به شوخی اظهار داشتند که نقشه راهی برای این پروژه ندارند؛ اما برنامه‌های خود را طی سه فاز اعلام کرده‌اند.

همانطور که اشاره کردیم، پپه نوعی توکن ERC-20 بوده که بر بلاک چین اتریوم ساخته شده است؛ به این معنی که به طور کلی می‌توان آن را قابل اعتماد و امن در نظر گرفت. همچنین با برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) و کیف پول‌های مختلفی سازگار است.

 

منبع:

رمزارز نیوز

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]