مهمترین نکات خرید خانه در کرج + جدول قیمت
مهمترین نکات خرید خانه در کرج + جدول قیمت
خرید خانه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های زوج‌های جوان و کارمندان است. پدر و مادرهای زیادی هستند که فرزندان خود را سر و سامان داده‌اند و اکنون تنها آرزویشان خرید مسکن است.

خرید خانه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های زوج‌های جوان و کارمندان است. پدر و مادرهای زیادی هستند که فرزندان خود را سر و سامان داده‌اند و اکنون تنها آرزویشان خرید مسکن است. اما، قیمت‌ها بیش از حد بالاست و این به یک آرزوی دست‌نیافتنی تبدیل شده است.

محقق کردن این آرزو، راه و روش خاص خود را دارد. با کمی تدبیر و حساب و کتاب دقیق می‌توانید صاحب خانه شوید. خانه‌ای که هم از نظر زندگی و هم به لحاظ سرمایه‌گذاری جذاب و سودآور باشد.

با خرید خانه در محیطی با امکانات فراوان، مناظر طبیعی زیبا، پارک‌ها و فضاهای سبز پر تعداد، خیابان‌های عریض و هموار، در یکی از مناطق خوش آب و هوا در مجاورت تهران، می‌توانید آرامش را به زندگی‌تان بیاورید.

کرج شهری با اقتصاد رو به رشد، امکانات آموزشی و بهداشتی برجسته و تنوع فرهنگی بالا، منطقه‌ایست که به خاطر قیمت مناسب آن نسبت به تهران، با استقبال زیادی از طرف خریداران ملک و سرمایه‌گذاران مسکن روبرو شده است.

خرید خانه در کرج نه تنها به شما این امکان را می‌دهد که یک زندگی بهتر و با آرامش را تجربه کنید بلکه فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن ارائه می‌دهد.

دلایل خرید خانه در کرج

خرید خانه در کرج به دلایلی که در ادامه خواهیم گفت، چه برای زندگی و چه سرمایه‌گذاری، موقعیتی عالی محسوب می‌شود. اگر قصد دارید خانه بخرید و یا می‌خواهید در حوزه مسکن سرمایه‌گذاری کنید، خرید خانه در کرج را به شما توصیه می‌کنیم.

در زیر دلایل خرید خانه در کرج را شرح می‌دهیم:

کرج شهری با آب و هوای دلنشین

کرج با آب و هوای خنک و خوشایند، یک انتخاب ایده‌آل برای زندگی بهتر است. این شهر در فصول گرم سال با هوایی معتدل می‌تواند به زندگی شما آرامش ببخشد.

اگر به دنبال محله‌ای خوش آب و هوا در کرج هستید منطقه عظیمیه کرج را از دست ندهید، این منطقه به علت آب و هوای کوهپایه‌ای، زمستان‌هایی سرد و تابستان‌هایی با هوای معتدل دارد.

کرج شهری با آب و هوای دلنشین

مناطق خوب برای خرید خانه در کرج

مناطقی همچون مهرشهر، عظیمیه (یا شهرک رسالت) و جهانشهر به عنوان گزینه‌هایی با امکانات عالی و ارزش افزوده برای خرید خانه در کرج به شما معرفی می‌شوند. این مناطق از لوکس‌ترین محله‌های کرج و دارای باغ‌های فراوان هستند. همچنین، محله دهکده که در فردیس کرج واقع شده از گران‌قیمت‌ترین مناطق این شهر به شمار می‌آید. منطقه گوهردشت نیز از محله‌های خوب شهر کرج و دارای ۳ فاز می‌باشد و به دلیل نزدیکی به کوه، از آب و هوای خوبی برخوردار است.

برخی از محله‌های ارزان قیمت شهر کرج که می‌تواند فرصت مناسبی را برای خرید خانه در کرج و سرمایه‌گذاری برای شما فراهم آورد به شرح زیر آمده است:

  • گلشهر
  • شاهین ویلا
  • منظریه
  • ساماندهی
  • کیانمهر

امکانات شهری، تفریحی و فرهنگی شهر کرج

کرج به عنوان پایتخت استان البرز از امکانات شهری و فرهنگی غنی برخوردار است که می‌تواند کیفیت زندگی شما را ارتقا ‌دهد.

این شهر با آب و هوای دلنشین، مناطق متنوع برای خرید خانه، قیمت‌های معقول و امکانات شهری و فرهنگی غنی، یک مقصد جذاب برای زندگی و سرمایه‌گذاری شماست.

از جمله مهم ترین امکانات تفریحی شهر کرج می‌توان به پیست اسکی خور، پیست موتورکراس حصارک و پیست اسکی دیزین اشاره کرد. همچنین، این شهر بیش از صد اثر فرهنگی و تاریخی از جمله: آتشکده‌ی تخت سلیمان، کاروانسرای شاه عباسی، امامزاده طاهر، پل تاریخی کرج، روستای تاریخی آتشگاه و … دارد.

قیمت مناسب خرید خانه در کرج

قیمت‌ خرید خانه در کرج معمولاً کمتر از تهران است، این به شما امکان می‌دهد تا با سرمایه کمتر صاحب خانه‌ای بهتر و مناسب‌تر شوید.

اگر توانایی خرید خانه در تهران را ندارید و درعین حال دسترسی و رفت و آمد به شهر تهران برای شما مهم است، خرید خانه در کرج یک گزینه خوب برای شماست.

خرید خانه در کرج زمانی به بهترین حالت ممکن اتفاق می‌افتد که این شهر را خوب بشناسید. موقعیت جغرافیایی آن را بدانید و آشنایی کاملی با محله‌های کرج داشته باشید. علاوه بر این، قیمت خرید خانه در کرج در هر محله متفاوت است و این به شرایط و امکانات زندگی، خیابان، دسترسی به مراکز خرید و خیلی عوامل دیگر بستگی دارد. اگر برای خرید خانه در کرج، پول و هزینه برای شما اهمیتی ندارد، می‌توانید از مناطق اعیان نشین کرج، خانه، ویلا و یا آپارتمان شیک انتخاب کنید. عظیمیه، مهرشهر، جهانشهر از محله‌های اعیان‌نشین کرج هستند و بیشتر افراد مرفه، به خرید خانه و سرمایه‌گذاری در این محله‌ها روی می‌آورند.  برای افرادی که بودجه کمتری دارند، محله‌های قدیمی و ارزان شهر کرج از جمله شاهین ویلا، گلشهر، منظریه، کیانمهر و ساماندهی، می‌تواند فرصت مناسبی برای خرید خانه فراهم باشد. بیشتر خانه‌ها در این مناطق، قدیمی و کلنگی هستند و فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری و تبدیل بافت فرسوده به آپارتمان نوساز هستند.

قیمت مناسب خرید خانه در کرج

برای مشاهده آگهی‌های خرید خانه در کرج و بررسی و مقایسه شرایط و قیمت واحدهای مسکونی می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید و آپارتمان موردنظر خود را بیابید.

آگهی های خرید آپارتمان در کرج

در ادامه چند نمونه قیمت از آگهی های ثبت شده در وب سایت دلتا را برایتان قرارداده ایم.

نمونه قیمت های خرید آپارتمان در عظیمیه کرج:

متراژ سن بنا قیمت هر متر مربع(تومان) قیمت کل (تومان)
۱۲۲ متر نوساز هفتاد میلیون هشت میلیارد و پانصد میلیون
۸۰ متر ۱۴ سال سی و یک میلیون دو میلیارد و ششصد میلیون
۸۴ متر ۱۱ سال پنجاه و پنج میلیون چهار میلیارد و هفتصد

نمونه قیمت های خرید آپارتمان در گوهردشت کرج:

متراژ سن بنا قیمت هر متر مربع(تومان) قیمت کل
۱۰۰ متر نوساز پنجاه و پنج میلیون پنج میلیارد و پانصد میلیون
۸۵ متر ۱۰ سال سی و شش میلیون سه میلیارد
۸۵ متر ۲۲ ساله بیست و نه میلیون دو میلیارد و پانصد میلیون
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]