دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 142740
  • 26 اکتبر 2024 - 23:45
  • 14 بازدید
  • ۰ دیدگاه

بازار خودرو باز هم خلاف جهت حرکت کرد: صعود در روز کاهشی + جدول

بازار خودرو باز هم خلاف جهت حرکت کرد: صعود در روز کاهشی + جدول
بازار خودرو باز هم خلاف جهت حرکت کرد: صعود در روز کاهشی + جدول

اکوایران: شاخص قیمت خودرو در بازار داخلی و مونتاژی نسبت به هفته گذشته رشد محسوسی داشت. جالب آن‌که بعد از روزها دلار و سکه کاهشی شد و بورس سبز، رفتار قابل انتظار برای خودرو پیروی از دلار بود که البته این کار را نکرد.

به گزارش اکوایران، فعالان بازار خودرو معتقدند، حوادث شب گذشته باعث افزایش قابل توجه قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی بوده است، بطوریکه شاهد تغییر کانال در بازار داخلی‌‌ها نیز بودیم.

البته این ایده به‌نظر مساله‌دار می‌آید چراکه دلار و سکه سطح حمله دیشب را محدود ارزیابی کردند و از اوجی که گرفته بودند عقب نشستند. به عبارتی رشد قیمت در بازار خودرو در حالی رقم خورد که نرخ دلار و بازارهای موازی پس از دو ماه کاهش یافته بود.

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس۶ دنده توربو»، «پژو i 207 اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل ۱۴۰۲ و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس گزارش خبرنگار اکوایران، «دنا پلاس۶ دنده توربو» در بازار ۹۲۰ میلیون تومان قیمت خورد . «پژوi 207 اتوماتیک TU5P» هم نسبت به هفته‌گذشته تغییر کانال داشت و امروز ۹۱۱ میلیون تومان قیمت خورد. به گزارش اکوایران، امروز «هایما S7پلاس» هم در بازار یک میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رکورد رشد قیمت در بازار امروز را شکست. ارزیابی‌ها همچنین نشان می‌دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار ۹۳۲ میلیون تومان قیمت خورد. «رانا پلاس» هم امروز در بازار ۶۴۶ میلیون خورد و «پژو پارسLX» مدل ۱۴۰۲ هم ۸۵۰ میلیون تومان قیمت خورد.

اکووو 5

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل ۱۴۰۲، «کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار ۷۴۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. خانواده کوییک هم نوسان اندک قیمت داشتند، امروز «کوییک‌R دنده‌ای» مدل ۱۴۰۲ در بازار ۴۲۸ میلیون تومانی شد، «کوییک‌R اتومات» در بازار۵۶۱ میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار ۴۲۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. به گزارش اکوایران بررسی بازار نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار ۴۲۸ میلیون تومان قیمت خورد و «اطلس» هم ۵۱۵ میلیون تومانی شد.

اکو 5

 

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
ایران خودرو، پژو را گران می کند / واکنش بازار به افزایش قیمت برند محبوب 27 اکتبر 2024

ایران خودرو، پژو را گران می کند / واکنش بازار به افزایش قیمت برند محبوب

اکو ایران : بررسی اطلاعات منتشر شده ایران خودرو در سایت کدال سازمان بورس نشان می دهد این خودروساز در نیمه دوم سال پیش بینی کرده تا قیمت گروه پژو را افزایش دهد.

شکاف مدیریتی صنعت خودرو بین ایران و اروپا چقدر است؟ 27 اکتبر 2024

شکاف مدیریتی صنعت خودرو بین ایران و اروپا چقدر است؟

اکوایران: داده‌های بزرگترین تولید کنندگان خودرو در اروپا و دو غول خودروسازی کشور ما نشان می‌دهد که بعد از همه‌گیری کرونا، مدیریت صنعت خودروسازی در ایران روندی معکوس نسبت به خودروسازان اروپایی داشته است.

دستور ویژه دادستان تهران از عرضه خودروهای وارداتی 26 اکتبر 2024

دستور ویژه دادستان تهران از عرضه خودروهای وارداتی

اکوایران: دادستان تهران اعلام کرد که دستور عرضه چند هزار خودروی وارداتی صادر شده و سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی مجدداً فعال شده تا این خودروها به متقاضیان ارائه شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.