شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 18424
  • 20 آگوست 2023 - 21:12
  • 156 بازدید
  • ۰ دیدگاه

اولین خودروسازی که چراغ حضور در دور سوم سامانه یکپارچه را روشن کرد

اولین خودروسازی که چراغ حضور در دور سوم سامانه یکپارچه را روشن کرد
اولین خودروسازی که چراغ حضور در دور سوم سامانه یکپارچه را روشن کرد

اکو ایران : زمان شروع دور سوم فروش محصولات شرکت های خودروساز از مسیر سامانه یکپارچه مشخص نیست اما بررسی ها نشان می دهد خودروسازی سایپا از همین حال کاندیدای حضور در جدیدترین عرضه خودرو با کمک اهرم سامانه یکپارچه فروش است.

به گزارش اکو ایران، خودروسازی سایپا با توجه به استقبال کمی که از محصولاتش در دور دوم فروش محصولات شرکت های خودروساز از مسیر سامانه یکپارچه فروش شد، خود را آماده می کند تا بار دیگر محصولاتش را پشت ویترین سامانه یکپارچه فروش قرار دهد.

به گزارش فارس، یکی از مدیران صمت با اشاره به استقبال از محصولات عرضه شده در سامانه یکپارچه گفت در فراخوان‌های شرکت های خودروسازی به مشتریان برای واریز وجه خودرو، استقبال بسیار کم بوده و اغلب ثبت نام کنندگان در سامانه یکپارچه عرضه خودرو، از خرید انصراف داده‌اند،  به طوری که خودروسازی سایپا که از ابتدای امسال تاکنون برای ۲۰۷ هزار متقاضی دعوت نامه ارسال کرده اما از این تعداد فقط ۱۲۵ هزار و ۱۵۷ نفر نسبت به واریز وجه به حساب خودروساز اقدام کرده اند و بقیه متقاضیان خرید از این خودروساز که ۵۰ درصد را شامل می شوند از خرید انصراف داده اند.

این مقام مسئول ادامه داد از ۹۴ هزار متقاضی خرید خودرو از شرکت کرمان موتور که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده بودند، حول و حوش ۴ درصد یعنی ۳ هزار و ۸۰۰ نفر نسبت به واریز وجه به حساب این خودروساز اقدام کرده‌اند و بقیه انصراف داده اند.

همچنین از دو هزار متقاضی ثبت‌نام کننده برای خرید خودرو از مکث موتور در سامانه یکپارچه نیز تنها بیش از ۲۰۰ نفر یعنی کمی بیش از ۱۰ درصد نسبت به واریز وجه اقدام کرده‌اند و بقیه انصراف داده‌اند همچنین از ۲۷ هزار نفر متقاضی خرید خودرو از ایلیا خودرو، حدود ۱۰۰ نفر نسبت به واریز وجه به حساب این خودرو ساز اقدام کرده‌اند.

خالی ماندن حدود ۵۰ درصدی ظرفیت فروش نارنجی های جاده مخصوص در شرایطی که نزدیک به پنج ماه از سالجاری می گذرد این گمانه را تقویت می کند مدیران خودروسازی سایپا از همین حال منتظر هستند تا مدیران ارشد صمت چراغ سبز را برای برگزاری دور جدید فروش خودرو در سامانه یکپارچه روشن کنند تا این خودروساز بار دیگر شانس خود را برای فروش محصولاتش بیازماید.

با توجه به محدودیت ظرفیت شرکت های خودروساز خصوصی مشخص نیست کدام یک از آنها در دور سوم فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه حضور خواهند داشت.

حضور ایران خودرو در دور جدید فروش سامانه یکپارچه با توجه به اینکه ظرفیت تولید و عرضه این خودروساز در همان دور اول فروش از مسیر سامانه یکپارچه فروش پُر شد نامشخص است. از آنجایی که ایران خودرویی ها حدود ۸۰ درصد دعوتنامه هایی که برای متقاضیان فرستاده اند را فاکتور کرده اند این احتمال وجود دارد که برخی از محصولات این خودروساز در دور سوم فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
فروش فوق العاده این خودرو را از دست ندهید / متقاضیان چهار روز مهلت دارند 09 مه 2024

فروش فوق العاده این خودرو را از دست ندهید / متقاضیان چهار روز مهلت دارند

اکو ایران : کرمان موتور محصول جدید خود را به صورت فروش فوق العاده عرضه می کند.

بیشترین افت قیمت در روز کاهشی به کدام خودرو رسید؟  + جدول 08 مه 2024

بیشترین افت قیمت در روز کاهشی به کدام خودرو رسید؟ + جدول

اکوایران: بررسی بازار خودرو نشان می‌دهد امروز پرطرفدارهای داخلی روند آرامی را پشت سرگذاشتند. اکثر پرطرفدارهای داخلی روز باثبات، البته کمی کاهشی داشتند.

بازار خودرو با اتفاقی عجیب روبرو شد / احتمال پاکسازی بازار از این محصول محبوب 08 مه 2024

بازار خودرو با اتفاقی عجیب روبرو شد / احتمال پاکسازی بازار از این محصول محبوب

اکو ایران : سازمان ملی استاندارد جلوی شماره گذاری محصول یک خودروساز خصوصی را گرفت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.