آخرین وضعیت طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس
آخرین وضعیت طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت طرح ساماندهی کارکنان دولت را در این کمیسیون تشریح کرد.

به گزارش نبض بازار،طرح ساماندهی کارکنان دولت (نیروهای شرکتی و پیمانکاری) بزودی تعیین تکلیف می شود.

ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ساعاتی پیش درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت گفت: بلاقاصله بعد از ابلاغ ایرادات مجمع تشخیص مصلحت نظام طرح ساماندهی کارکنان دولت اصلاح و نهایی می‌شود

وی گفت بیش از ۸۰ درصد ایرادات و ابهامات در جلسه با شورای نگهبان رفع شده است و تنها ایراد هیات نظارت مجمع هستیم که ابلاغ کتبی شود تا رفع شود طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت با مداخله هیات نظارت مجمع تشخیص، طرحی که بیش از هشتاد درصد نمایندگان مجلس به آن رای مثبت داده بودند، در شورای نگهبان رد شد و دوباره به کمیسیون اجتماعی برگشت. اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از نشستی در ارتباط با طرح ساماندهی خبر دادند؛ این جلسه به گفته نمایندگان بازهم به رفع ابهام طرح اختصاص دارد.

ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ما دوستان مجمع تشخیص می‌خواهیم که کمک کنند تا این طرح که امیدافرینی است و بیش از یک میلیون نفر منتظر ان هستند به تصویب نهایی برسد.

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس اظهار کرد: مشمولان این قانون تمام کارکنان شرکتی هستند طبق این مصوبه شرکت واسطه حذف می‌شود و کارکنان با دستگاه مربوطه قرارداد کار معین می‌بندند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: نیرو‌های طرحی و حجمی را در این طرح نیاوردیم، چون شورای نگهبان به آن ایراد گرفته بود و فقط شرکتی‌ها را در این طرح آوردیم و در مرحله بعد طرحی‌ها و حجمی‌ها را می‌آوریم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]