شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 19009
  • 22 آگوست 2023 - 16:12
  • 146 بازدید
  • ۰ دیدگاه

خودروی جدید بازار، قیمتش در کارخانه مشخص شد

خودروی جدید بازار، قیمتش در کارخانه مشخص شد
خودروی جدید بازار، قیمتش در کارخانه مشخص شد

اکو ایران : خودروسازی سایپا توانست برای مجوز قیمتی جدیدترین محصول خود را از شورای رقابت دریافت کند. براساس اخبار منتشر شده کوییک R مدل S از پیچ قیمت گذاری شورای رقایت به سلامت عبور کرد و سرانجام قیمت خود را شناخت.

به گزارش اکو ایران، خودروی کوییک R مدل S از سوی اعضای شورای رقابت قیمت گذاری شد. این محصول جدید خودروسازی سایپا در مبدا با قیمت حدود ۲۸۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای مشتران فاکتور خواهد شد.

اعلام قیمت برای این مدل جدید کوییک در حالی از سوی شورای رقابت نهایی شد که همچنان از قیمت گذاری چهار محصول جدید عرضه شده نارنجی های جاده مخصوص در دومین دور از سامانه یکپارچه فروش نیست.

کوییک GX گیبرکس دستی، کوییک GX گیربسک دستی مدل R، ساینا GX گیربکس دستی، ساینا GX گیربکس اتوماتیک، ساینا GX دوکانه سوز، شاهین با گیربکس اتوماتیک و اطلس محصولاتی از خودروسازی سایپا هستند که در آخرین دور فروش سامانه یکپارچه خودرو در دسترس متقاضیان قرار گرفتند اما همچنان به لحاظ قیمت در کارخانه بلاتکلیف هستند. آن طور که شنیده می شود قیمت گذاری این خودروها در مبدا در دستورکار شورای رقابت قرار دارد اما مشخص نیست اعضای شورای رقابت چه زمانی نسبت به قیمت گذاری آنها اقدام می کنند.

کوییک R مدل S قرار بود در سال گذشته از سوی خودروسازی سایپا روانه بازار شود اما به دلایلی ازجمله نامشخص بودن قیمت کارخانه ای این مدل جدید کوییک، مدیران سایپا از عرضه آن به بازار خودداری کردند.

حال با توجه به اعلام قیمت آن از سوی شورای رقابت به نظر می رسد دیگر مانعی بر سر راه عرضه آن در بازار نباشد و به زودی شاهد فاکتور شدن کوییک R مدل S برای متقاضیان باشیم.

بررسی مدل های گوناگون کوییک نشان می دهد این محصول جدید از کوییک معمولی با گیربکس دستی (با قیمت حول و حوش ۲۰۰ میلیون تومان)، کوییک R با گیربکس دستی (با قیمتی نزدیک به ۲۵۶ میلیون تومان) و کوییک S با گیربکس دستی (با قیمت حدود ۲۶۹ میلیون تومان) گران تر است و تنها از دو مدل کوییک R پلاس با گیربکس اتوماتیک (با قیمت بیش از ۳۳۸ میلیون تومان) و کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک (با قیمت حول و حوش ۳۲۷ میلیون تومان) ارزان تر است.

اضافه شدن کوییک R مدل سبد محصولاتی خودروسازی سایپا متنوع تر خواهد شد و جمع اعضای خانواده کوییک به ۶ می رسد.

کوییک R مدل S را می توان جدیدترین مهمان بازار خودروی کشور نام گذاری کرد. با دید استقبال مشتریان از این مهمان جدید چگونه خواهد بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
بازار خودرو با این خبر بهم می‌ریزد / سیگنال منفی وزیر صمت به خودروسازان 01 مه 2024

بازار خودرو با این خبر بهم می‌ریزد / سیگنال منفی وزیر صمت به خودروسازان

اکو ایران : تیم کارشناسی برای بررسی وضعیت ارز تخصیص یافته به خودروسازان خصوصی تشکیل شد.

گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی 27 آوریل 2024

گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی

اکوایران: آژانس بین‌المللی انرژی در گزارشی به بررسی چشم‌انداز خودروهای الکتریکی پرداخته است. طبق این گزارش، تقریبا از هر ۳ اتومبیل در جاده‌های چین تا سال ۲۰۳۰ یک اتومبیل الکتریکی خواهد بود و این میزان در ایالات متحده و اتحادیه اروپا تقریبا یک خودرو از هر ۵ اتومبیل خواهد بود.

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می‌گیرد؟ 25 آوریل 2024

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می‌گیرد؟

اکو ایران: وزارت صمت قصد داشت تا به کمک اهرم واردات خودرو سر و سامانی به وضعیت بازار دهد اما به نظر می‌رسد با توجه به آمارهای منتشر شده از ورود محصولات برندهای جهانی خودروساز این ایده عملیاتی نشده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.