جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 21215
  • 29 آگوست 2023 - 20:12
  • 168 بازدید
  • ۰ دیدگاه

شاهین این سلبریتی ها را سوار می کند

شاهین این سلبریتی ها را سوار می کند
شاهین این سلبریتی ها را سوار می کند

اکو ایران : مدیران خودروسازی سایپا همزمان با مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر خبر از واگذاری خودروی شاهین به برگزیدگان این جشنواره داد اما به دلایلی تحویل خودروها با تاخیر همراه شد تا بالاخره این خودروساز به وعده خود عمل کرد.

به گزارش اکو ایران، منتخبان جشنواره فیلم فجر توانستند خودروهای شاهین خود را که مدیران سایپا وعده آن را در مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر داده بودند، تحویل گرفتند.

مدیرعامل خودروسازی سایپا گفت تاخیر در تحویل خودروهای شاهین به برگزیدگان جشنواره فیلم فجر دلایلی داشت از جمله اینکه ما برای انجام هر کار اجتماعی توسط سایپا باید مصوبه هیات مدیره مجمع را دریافت کند و از آنجا که مجمع در فاصله ۲۸ تا ۳۱ تیرماه هر سال تشکیل می شود لذا در انتظار تشکیل این مجمع و دریافت مصوبه ماندیم و به همین دلیل نیز اهدا جوایز به طول انجامید اما امیدواریم از سال های آینده این مشکل بوجود نیاید. 

محمدعلی تیموری با بیان اینکه ما نباید از رسانه دور باشیم، اظهار کرد: ما در سایپا درگیر مسایل جانبی بوده ایم و پنج سال است که درگیر قیمت گذاری دستوری بوده ایم. 

با توجه به تحویل شاهین به سلبریتی ها، این  احتمال وجود دارد تا این سلبریتی ها را از این به بعد در حال رانندگی با خودروی شاهین در خیابان ها ببینیم.

در میان هنرمندانی که در آخرین دور از جشنواره فیلم فجر توانستند سیمرغ بلورین این فستیوال سینمایی را به خانه ببرند. نفراتی مانند علی نصیریان، مجید صالحی، محمدعلی باشه آهنگر دیده می شوند.

حضور دو خودروساز بزرگ کشور به عنوان اسپانسر حضور چندان پررنگی در جشنواره های مختلف فجر ندارند. برخی از کارشناسان فرهنگی معتقدند حضور خودروسازان به عنوان اسپاسنر در پروژه های سینمایی می تواند زمینه را برای ساخت فیلم های فاخرتر هموار کند. با توجه به شرایط حاکم بر اقتصاد کشور از یک طرف و همچنین وضعیت نامساعد فروش فیلم ها در گیشه، به طور معمول تهیه کنندگان خصوصی چندان حاضر به ریسک کردن نیستند بنابرانی بیشتر فیلم هایی که توسط انها تولید می شود از هزینه پایینی برخوردار است. در عرصه بین المللی شاهد هستیم که خودروسازان بخصوص در فیلم های اکشن (action) پای کار می آیند و با تهیه خودروهای مورد نیاز در فیلم وظیفه اسپانسری را بر عهده می گیرند. این مساله کمک می کند تا تهیه کنندگان فیلم ها و سریال های تلویزیونی با فراغ بال بیشتری نسبت به ساخت فیلم ها اقدام کنند.

خودروسازی سایپا نیز در آخرین دور از جشنواره فیلم فجر به نوعی خرق عادت کرد و با حضور در این جشنواره وعهد تحویل خودروی شاهین را به ربایندگان سیمرغ بلورین فجر داد.  

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
بازار خودرو با این خبر بهم می‌ریزد / سیگنال منفی وزیر صمت به خودروسازان 01 مه 2024

بازار خودرو با این خبر بهم می‌ریزد / سیگنال منفی وزیر صمت به خودروسازان

اکو ایران : تیم کارشناسی برای بررسی وضعیت ارز تخصیص یافته به خودروسازان خصوصی تشکیل شد.

گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی 27 آوریل 2024

گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی

اکوایران: آژانس بین‌المللی انرژی در گزارشی به بررسی چشم‌انداز خودروهای الکتریکی پرداخته است. طبق این گزارش، تقریبا از هر ۳ اتومبیل در جاده‌های چین تا سال ۲۰۳۰ یک اتومبیل الکتریکی خواهد بود و این میزان در ایالات متحده و اتحادیه اروپا تقریبا یک خودرو از هر ۵ اتومبیل خواهد بود.

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می‌گیرد؟ 25 آوریل 2024

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می‌گیرد؟

اکو ایران: وزارت صمت قصد داشت تا به کمک اهرم واردات خودرو سر و سامانی به وضعیت بازار دهد اما به نظر می‌رسد با توجه به آمارهای منتشر شده از ورود محصولات برندهای جهانی خودروساز این ایده عملیاتی نشده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.