پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 21591
  • 30 آگوست 2023 - 20:19
  • 152 بازدید
  • ۰ دیدگاه

افت عجیب قیمت هایما پلاس+ جدول

افت عجیب قیمت هایما پلاس+ جدول
افت عجیب قیمت هایما پلاس+ جدول

اکوایران: بازار خودرو امروز با افت عجیب قیمت روبرو بود و در ۴۸ ساعت هایما S5 پلاس با کاهش ۳۰ میلیونی راهی بازار شد. این افت در حالی در بازار ایران‌خودرویی‌ها رقم خورد که سایر محصولات این شرکت نوسان اندک قیمتی داشتند.

به گزارش اکوایران؛ افت قیمت هایما S5 پلاس در بازار در حالی رقم خورد که نرخ دلار هم امروز تغییر قیمت نداشت، به گفته فعالان بازار خودرو دلار چند روزی است که در یک دامنه در حال چرخش است و شکل نوسانی دارد.

نوسان کاهشی بازار خودرو را می‌توان در داده‌های مرکز آمار بهتر لمس کرد، براساس گزارش منتشر شده از سوی این مرکز تورم ماهانه خرید وسایل نقلیه بازار خودرو در مردادماه امسال ۱٫۷ درصد منفی بوده است، آماری که مهر تایید افت و نوسان قیمت در بازار خودرو است.

براساس ارزیابی بازار امروز «هایما S5 پلاس» ریزش عجیب قیمت داشت و با کاهش ۳۰ میلیونی راهی بازار شد، روز گذشته به دلیل حواشی که در بازار وجود داشت این خودرو کشف قیمت نشده بود. پژو «۲۰۷ پاناروما اتومات» نیز امروز در بازار افتی ۴ میلیونی داشت و به روند کاهش قیمت خود ادامه داد. خانواده دنا هم امروز افتی ۲ میلیونی داشت.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «۲۰۷ پاناروما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است امروز «سمند سورن پلاس» در بازار ۵۶۵ میلیون تومانی شد و تغییر قیمت نداشت. ارزیابی‌ها نشان می‌دهد امروز «هایما S5 پلاس» در بازار افتی ۳۰ میلیونی داشت، این خودرو دیروز در بازار کشف قیمت نشده بود و مقایسه قیمتی آن به دوشنبه گذشت صورت گرفته است.  

دربازه زمانی مورد بررسی «رانا پلاس» هم در بازار ۴۸۶ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. خانوداه دنا هم امروز افتی ۲ میلیونی داشتند و با این شرایط «دناپلاس»  در بازار  ۶۲۵ میلیون تومان قیمت خورد و قیمت «دنا پلاس توربو اتومات» هم نسبت به دوشنبه گذشته به ۸۱۳ میلیون تومان رسید. بررسی‌‌ها نشان می‌دهد پژو «۲۰۷ پاناراما اتومات» نیز با افت ۴ میلیونی  در بازار داشت ۷۹۰ میلیون تومان قیمت خورد.

ایران اااااکو 8

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
بازار خودرو با این خبر بهم می‌ریزد / سیگنال منفی وزیر صمت به خودروسازان 01 مه 2024

بازار خودرو با این خبر بهم می‌ریزد / سیگنال منفی وزیر صمت به خودروسازان

اکو ایران : تیم کارشناسی برای بررسی وضعیت ارز تخصیص یافته به خودروسازان خصوصی تشکیل شد.

گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی 27 آوریل 2024

گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی

اکوایران: آژانس بین‌المللی انرژی در گزارشی به بررسی چشم‌انداز خودروهای الکتریکی پرداخته است. طبق این گزارش، تقریبا از هر ۳ اتومبیل در جاده‌های چین تا سال ۲۰۳۰ یک اتومبیل الکتریکی خواهد بود و این میزان در ایالات متحده و اتحادیه اروپا تقریبا یک خودرو از هر ۵ اتومبیل خواهد بود.

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می‌گیرد؟ 25 آوریل 2024

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می‌گیرد؟

اکو ایران: وزارت صمت قصد داشت تا به کمک اهرم واردات خودرو سر و سامانی به وضعیت بازار دهد اما به نظر می‌رسد با توجه به آمارهای منتشر شده از ورود محصولات برندهای جهانی خودروساز این ایده عملیاتی نشده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.