شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 23112
  • 05 سپتامبر 2023 - 0:12
  • 172 بازدید
  • ۰ دیدگاه

افزایش ۱۰ میلیونی «هایما S5 پلاس» در بازار + جدول قیمت

افزایش ۱۰ میلیونی «هایما S5 پلاس» در بازار + جدول قیمت
افزایش ۱۰ میلیونی «هایما S5 پلاس» در بازار + جدول قیمت

اکوایران: ارزیابی بازار پرطرفدارهای ایران خودرو از رشد قیمت ایران‌خودرویی‌ها در بازار امروز حکایت دارد، رشدی که در برخی از محصولات به ۱۰ میلیون تومان هم رسید.

به گزارش اکوایران؛ رشد قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو در بازار امروز در حالی رقم خورد که بسیاری تصور می کردند با توجه به رکود در بازار و تعطیلات آخر هفته شاهد تداوم روند آرامش در بازار خواهیم بود، اما روند بازار نشان داد که این پیش‌بینی درست نبوده است.

علاوه بر عوامل مذکور که می‌توانست بازار خودرو را کاهشی کند، امروز دلار هم نوسان رو به پایین داشت اما این عامل هم تاثیری بر قیمت خودرو نداشت.

براساس ارزیابی بازار امروز «هایما S5 پلاس» در بازار رشدی ۱۰ میلیونی داشت و بیشترین افزایش قیمت در میان پرطرفدارهای ایران خودرو را به خود اختصاص داد. از سوی دیگر «دنا پلاس توربو اتومات» هم امروز با افزایش ۴ میلیونی راهی بازار شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «۲۰۷ پاناروما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است نسبت به چهارشنبه گذشته قیمت «سمند سورن پلاس» در بازار ۵۷۰ میلیون تومانی شد و رشد ۳ میلیونی قیمت را تجربه کرد، اما ارزیابی بازار نشان می‌دهد «هایما S5 پلاس» هم در بازار امروز رشدی ۱۰میلیونی داشت و قیمت آن به یک میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان رسید. اما در بازار امروز «رانا پلاس» بدون تغییر ۴۸۸ میلیون تومان قیمت خورد.

اما خانوداه دنا هم امروز رشد قیمت داشتند،‌ با این شرایط «دناپلاس» در بازار  ۶۲۲ میلیون تومان قیمت خورد و رشد ۲ میلیونی داشت و قیمت «دنا پلاس توربو اتومات» هم با رشد ۴ میلیونی به ۸۰۴ میلیون تومان رساند. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «۲۰۷ پاناراما اتومات» در بازار تغییر قیمت نداشت و ۷۶۵ میلیون تومانی باقی ماند.

ایران اکو 13

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
سیگما، پلتفرم اختصاصی و آنلاین خرید و فروش محصولات کرمان موتور 04 مه 2024
سیگما | شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات

سیگما، پلتفرم اختصاصی و آنلاین خرید و فروش محصولات کرمان موتور

خرید و فروش خودرو با کم‌ترین هزینه و امن‌ترین شیوه ممکن، همواره یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران و فروشندگان ماشین بوده است. در سال‌های اخیر با توجه به گرانی تمام کالاهای مصرفی از جمله خودرو و لوازم یدکی آن، افراد بسیاری به سمت تعویض ماشین‌های کارکرده روی آورده‌اند تا بلکه به این شیوه، وسیله نقلیه خود را به‌روز و کم‌خرج نگه دارند.

بازار خودرو با این خبر بهم می‌ریزد / سیگنال منفی وزیر صمت به خودروسازان 01 مه 2024

بازار خودرو با این خبر بهم می‌ریزد / سیگنال منفی وزیر صمت به خودروسازان

اکو ایران : تیم کارشناسی برای بررسی وضعیت ارز تخصیص یافته به خودروسازان خصوصی تشکیل شد.

گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی 27 آوریل 2024

گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی

اکوایران: آژانس بین‌المللی انرژی در گزارشی به بررسی چشم‌انداز خودروهای الکتریکی پرداخته است. طبق این گزارش، تقریبا از هر ۳ اتومبیل در جاده‌های چین تا سال ۲۰۳۰ یک اتومبیل الکتریکی خواهد بود و این میزان در ایالات متحده و اتحادیه اروپا تقریبا یک خودرو از هر ۵ اتومبیل خواهد بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.