پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 25148
  • 12 سپتامبر 2023 - 16:12
  • 158 بازدید
  • ۰ دیدگاه

فوری / قیمت خودروهای جدید امروز اعلام می شود

فوری / قیمت خودروهای جدید امروز اعلام می شود
فوری / قیمت خودروهای جدید امروز اعلام می شود

        اکو ایران : قیمت خودروهای جدید سایپا که هنوز تعیین تکلیف نشده به احتمال زیاد امروز در جلسه شورای رقات مطرح و نهایی می شود.   به گزارش اکو ایران، شورای رقابت بعد ار بررسی قیمت محصولات جدید سایپا، آنها را منتشر می کند. چهار خودروی جدید سایپا یعنی کوییک مدل […]

 

 

 

 

اکو ایران : قیمت خودروهای جدید سایپا که هنوز تعیین تکلیف نشده به احتمال زیاد امروز در جلسه شورای رقات مطرح و نهایی می شود.

 

به گزارش اکو ایران، شورای رقابت بعد ار بررسی قیمت محصولات جدید سایپا، آنها را منتشر می کند.

چهار خودروی جدید سایپا یعنی کوییک مدل GX، ساینا مدل GX، شاهین اتوماتیک و اطلس در دور دوم فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه در دسترس متقاضیان قرار گرفتند اما به رغم گذشت حدود سه ماه از تعیین تکلیف خودروهای عرضه شده در سامانه، هنوز خبری از اعلام قیمت و زمان عرضه این خودروها نیست.

چنانچه اعضای شورای رقابت در جلسه امروز خود به جمع بندی درباره قیمت خودروهای جدید سایپا برسند، قیمت این محصولات اعلام خواهد شد.

به نظر می رسد دلیل اصلی نامشخص بودن زمان تحویل کوییک مدل GX، ساینا مدل GX، شاهین اتوماتیک و اطلس بحث قیمت باشد. چنانچه شورای رقابت قیمت این خودروها را به مدیران سایپا اعلام کند، خودروساز ساکن کیلومتر ۱۵ جاده مخصوص این امکان را پیدا می کند تا زمان تحویل را به خریداران این خودروها در سامانه یکپارچه اعلام کند.

با توجه به قانون فروش محصولات توسط خودروسازان این شرکت ها باید در زمان عرضه قیمت ناهیی را به اطلاع خریداران برسانند اتفاقی که در ارتباط با چهار محصول سایپا نیفتاد و مشخص نیست چرا سیاست گذار به رغم نامشخص بودن قیمت این خودروها به نارنجی های جاده مخصوص اجازه داده این چهار محصول را پشت ویترین سامانه یکپارچه قرار دهد؟

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
بازار خودرو با این خبر بهم می‌ریزد / سیگنال منفی وزیر صمت به خودروسازان 01 مه 2024

بازار خودرو با این خبر بهم می‌ریزد / سیگنال منفی وزیر صمت به خودروسازان

اکو ایران : تیم کارشناسی برای بررسی وضعیت ارز تخصیص یافته به خودروسازان خصوصی تشکیل شد.

گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی 27 آوریل 2024

گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی

اکوایران: آژانس بین‌المللی انرژی در گزارشی به بررسی چشم‌انداز خودروهای الکتریکی پرداخته است. طبق این گزارش، تقریبا از هر ۳ اتومبیل در جاده‌های چین تا سال ۲۰۳۰ یک اتومبیل الکتریکی خواهد بود و این میزان در ایالات متحده و اتحادیه اروپا تقریبا یک خودرو از هر ۵ اتومبیل خواهد بود.

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می‌گیرد؟ 25 آوریل 2024

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می‌گیرد؟

اکو ایران: وزارت صمت قصد داشت تا به کمک اهرم واردات خودرو سر و سامانی به وضعیت بازار دهد اما به نظر می‌رسد با توجه به آمارهای منتشر شده از ورود محصولات برندهای جهانی خودروساز این ایده عملیاتی نشده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.