دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 31924
  • 09 اکتبر 2023 - 0:12
  • 142 بازدید
  • ۰ دیدگاه

رشد غافلگیرکننده قیمت پژو ۲۰۶+ جدول

رشد غافلگیرکننده قیمت پژو ۲۰۶+ جدول
رشد غافلگیرکننده قیمت پژو ۲۰۶+ جدول

اکوایران: بازار خودرو امروز سیر صعودی به خود گرفت و پرطرفدارهای ایران خودرو با افزایش قیمت راهی بازار شدند.

به گزارش اکوایران، فعالان بازار خودرو معتقدند اثر تنش‌های منطقه امروز به بازار خودرو هم رسید و با این شرایط پرطرفدارهای ایران‌خودرو طعم رشد قیمت را چشیدند و با افزایش ۵ تا ۱۵ میلیون تومان راهی بازار شوند.

روز گذشته و با آغاز جنگ اسرائیل و غزه که تنش در منطقه را به همراه داشت دلار سیر صعودی به خود گرفت روندی که امروز هم ادامه داشت و نرخ دلار رشد قابل توجهی در بازار تجربه کرد. رشد نرخ دلار از یک سو و تنش‌های به وجود آمده در منطقه موجب شد تا بازار خودرو امروز شکل افزایشی به خود گیرد و ایران‌خودرویی‌ها با افزایش راهی بازار شدند.

با توجه به ارزیابی بازار در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز«هایما S8» و «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» در بازار بیشترین رشد قیمت را به خود اختصاص دادند و با افزایش ۱۵ میلیونی راهی بازار شدند. رشد خانواده دنا هم به ۸ تا ۱۰ میلیون تومان رسید.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «۲۰۷ پاناروما اتومات»، «هایما S8»، «تارا اتومات V2»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتومات AT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است «پژو ۲۰۶ دنده‌ای » در بازار ۴۸۰ میلیون تومان قیمت خورد و نسبت به روز گذشت رشدی ۱۵ میلیونی داشت. از سوی دیگر «هایما S8 پلاس» هم در بازار امروز یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان قیمت خورد که با این شرایط نسبت به روز گذشته رشدی ۱۵ میلیونی را تجربه کرده است. ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تارا اتوماتV2 » هم در بازار امروز ۷۶۰ میلیون تومان قیمت و رشدی ۵ میلیونی در بازار داشت.

براساس ارزیابی‌ها « دنا پلاس ۶دنده توربو» هم امروز ۷۴۰ میلیون تومان قیمت خورد و نسبت به روز گذشته رشدی ۸ میلیونی را تجربه کرد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم با قیمت ۸۰۵ میلیون تومان راهی بازار شد و رشدی ۱۰ میلیونی را به خود اختصاص داد. بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «۲۰۷ دنده‌ای» هم ۶۱۰ میلیون تومان قیمت خورد و رشدی ۸ میلیون تومانی داشت.

ایران اکو 15

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
پایان نوسانات در بازار خودرو؛ دنا پلاس و هایما S7 میلیاردی ماندند +جدول‌قیمت 06 مه 2024

پایان نوسانات در بازار خودرو؛ دنا پلاس و هایما S7 میلیاردی ماندند +جدول‌قیمت

اکوایران: پرطرفدارهای داخلی با آرام شدن نرخ دلار امروز آرام گرفتند و با این شرایط تنها دو خودرو داخلی در بازار بیش از یک میلیارد تومانی ماندند.

خودروی محبوب دوباره به بازار بازگشت / متقاضیان این محصول پُرطرفدار خوشحال شدند 05 مه 2024

خودروی محبوب دوباره به بازار بازگشت / متقاضیان این محصول پُرطرفدار خوشحال شدند

اکو ایران : سایپا بزودی عرضه محصول جدید خود را آغاز می کند.

سیگما، پلتفرم اختصاصی و آنلاین خرید و فروش محصولات کرمان موتور 04 مه 2024
سیگما | شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات

سیگما، پلتفرم اختصاصی و آنلاین خرید و فروش محصولات کرمان موتور

خرید و فروش خودرو با کم‌ترین هزینه و امن‌ترین شیوه ممکن، همواره یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران و فروشندگان ماشین بوده است. در سال‌های اخیر با توجه به گرانی تمام کالاهای مصرفی از جمله خودرو و لوازم یدکی آن، افراد بسیاری به سمت تعویض ماشین‌های کارکرده روی آورده‌اند تا بلکه به این شیوه، وسیله نقلیه خود را به‌روز و کم‌خرج نگه دارند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.