جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 33828
  • 15 اکتبر 2023 - 20:12
  • 138 بازدید
  • ۰ دیدگاه

ایران خودرو، این محصول خود را قایم کرد

ایران خودرو، این محصول خود را قایم کرد
ایران خودرو، این محصول خود را قایم کرد

اکو ایران : ایران خودرو در نیمه اول سال جاری حدود ۴۰ درصد از راناهای تولیدی را به بازار عرضه نکرده است.

به گزارش اکو ایران، اطلاعات منتشر شده ایران خودرو در سایت کدال سازمان بورس تا پایان شهریور ۱۴۰۲ نشان می دهد این خودروساز از حدود ۹ هزار و ۴۰۰ دستگاه انواع رانایی که تولید کرده حول و حوش پنج هزار و ۷۵۰ دستگاه را برای متقاضیان فاکتور کرده است. به عبارت دیگر آبی های جاده مخصوص از مجموع تولید رانا در امسال تنها حدود ۶۰ درصد را شماره گذاری کرده و به بازار فرستاده اند اما همچنان نزدیک به ۴۰ درصد از راناهای تولیدی خود را در پارکینگ ها نگه داشته و به بازار عرضه نکرده اند.

این میزان تولید و عرضه در حالی رقم خورده است که شاهد هستیم خودروساز کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص برای سال جاری هدف گذاری تولید حدود ۴۹ هزار و ۴۰۰ دستگاهی را در دستورکار داشته است. اگر آبی های جاده مخصوص قصد داشتند تا به برآورد خود وفادار بمانند باید به طور میانگین تا پایان نیمه اول ۱۴۰۲ تولید نزدیک به ۲۴ هزار و ۷۰۰ دستگاه انواع رانا را در خطوط تولید نهایی می کردند. اما با توجه به تیراژ تولید ثبت شده تا پایان ۶ ماهه اول امسال، ایران خودرویی ها تنها موفق شدند حدود ۳۸ درصد از برنامه پیش بینی شده تولید رانا را محقق کنند. هدف گذاری برای فروش رانا در سال جاری با توجه به تیراژی که توسط آبی های جاده مخصوص فاکتور شده است به مراتب از فروش این خانواده خودرویی دور از دسترس تر به نظر می رسد. خودروساز کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص فروش نزدیک به ۴۹ هزار دستگاهی رانا را در حساب و کتاب خود برای سال جاری برآورد کرده است. این به آن معناست که ایران خودرویی ها به طور میانگین قصد داشتند تا پایان نیمه اول سال جاری حول و حوش ۲۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع رانا را روانه بازار کنند اما اتفاقی که در عمل افتاده و در صورت های مالی این خودروساز درج شده نشان می دهد فروش حدود ۲۳ درصدی عملیاتی شده است و ایران خودرویی در فروش رانا نزدیک به ۷۷ درصد عقب ماندگی دارند.

 با توجه به وضعیت حاکم بر تولید رانا به نظر نمی رسد آبی های جاده مخصوص بتوانند هدف گذاری خود را برای تولید و عرضه رانا در سال جاری محقق کنند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
فروش فوق العاده این خودرو را از دست ندهید / متقاضیان چهار روز مهلت دارند 09 مه 2024

فروش فوق العاده این خودرو را از دست ندهید / متقاضیان چهار روز مهلت دارند

اکو ایران : کرمان موتور محصول جدید خود را به صورت فروش فوق العاده عرضه می کند.

بیشترین افت قیمت در روز کاهشی به کدام خودرو رسید؟  + جدول 08 مه 2024

بیشترین افت قیمت در روز کاهشی به کدام خودرو رسید؟ + جدول

اکوایران: بررسی بازار خودرو نشان می‌دهد امروز پرطرفدارهای داخلی روند آرامی را پشت سرگذاشتند. اکثر پرطرفدارهای داخلی روز باثبات، البته کمی کاهشی داشتند.

بازار خودرو با اتفاقی عجیب روبرو شد / احتمال پاکسازی بازار از این محصول محبوب 08 مه 2024

بازار خودرو با اتفاقی عجیب روبرو شد / احتمال پاکسازی بازار از این محصول محبوب

اکو ایران : سازمان ملی استاندارد جلوی شماره گذاری محصول یک خودروساز خصوصی را گرفت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.