جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 34843
  • 18 اکتبر 2023 - 20:12
  • 135 بازدید
  • ۰ دیدگاه

تک‌روی هایما در بازار+ جدول قیمت محصولات ایران‌خودرو

تک‌روی هایما در بازار+ جدول قیمت محصولات ایران‌خودرو
تک‌روی هایما در بازار+ جدول قیمت محصولات ایران‌خودرو

اکوایران: ارزیابی بازار خودرو نشان می‌دهد در یک هفته اخیر افت قیمت «هایما‌S8» به ۲۵۵ میلیون رسید و با این شرایط این خودرو امروز تنها خودرویی بود که به روند کاهشی خود در بازار ادامه داد.

به گزارش اکوایران؛ تغییر شکل بازار خودرو امروز در حالی شکل گرفت که در یک هفته اخیر همواره شاهد افت قیمت در این بازار بودیم، روندی که امروز تغییر کرد و بیشتر پرطرفدارهای ایران خودرو با رشد راهی بازار شدند. روند پیش گرفته  در بازار در حالی است که به گفته فعالان بازار خودرو «هایما S8» تنها خودرویی است که امروز هم به روند کاهش قیمت خود در بازار ادامه داد.  براساس ارزیابی بازار این خودرو امروز هم افتی ۲۰ میلیونی را تجربه کرد تا در یک هفته سپری شده کاهشی ۲۵۵ میلیونی را تجربه کرده باشد. این امر نشان‌دهنده آن است که خودروهای مونتاژی بیشترین اثرپذیری را از باز شدن سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی داشته‌اند.

افت قیمت خودرو در بازار در حالی رقم خورده که دلار امروز بازار روندی افزایشی داشته، اما بازار از این روند پیروی نکرد و به کاهش خود ادامه داد.    با توجه به رصد بازار می‌توان گفت بیشترین کاهش قیمت در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز به «هایما S8» رسید و این خودرو افتی ۲۰ میلیونی داشت. اما برخلاف این خودرو «دنا پلاس ۶ دنده توربو» امروز با رشد ۴ میلیونی راهی بازار شد و «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» تنها خودرویی است که امروز هم بدون تغییر راهی بازار شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایما S8»، «تارا اتومات V2»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتومات AT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است «پژو ۲۰۶ دنده‌ای » در بازار ۴۸۰ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. اما «هایما S8 پلاس» امروز هم شکل کاهشی خود را حفظ کرد و افت ۲۰ میلیونی را تجربه کرد و در بازار یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان قیمت خورد. اما ارزیابی بازار از رشد قیمت «تارا اتوماتV2» در بازار امروز دارد و قیمت این خودرو  ۷۶۸ میلیون تومانی شد.

اما براساس ارزیابی‌ها می‌توان گفت «دنا پلاس ۶دنده توربو» هم امروز رشدی ۴ میلیون تومانی داشت و ۷۳۹ میلیون تومان قیمت خورد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم با قیمت ۸۰۵ میلیون تومان راهی بازار شد و رشدی یک میلیونی را به خود اختصاص داد. بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار ۶۰۵ میلیون تومان قیمت خورد و رشدی یک میلیون تومانی داشت.

ایران اکو 26

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
فروش فوق العاده این خودرو را از دست ندهید / متقاضیان چهار روز مهلت دارند 09 مه 2024

فروش فوق العاده این خودرو را از دست ندهید / متقاضیان چهار روز مهلت دارند

اکو ایران : کرمان موتور محصول جدید خود را به صورت فروش فوق العاده عرضه می کند.

بیشترین افت قیمت در روز کاهشی به کدام خودرو رسید؟  + جدول 08 مه 2024

بیشترین افت قیمت در روز کاهشی به کدام خودرو رسید؟ + جدول

اکوایران: بررسی بازار خودرو نشان می‌دهد امروز پرطرفدارهای داخلی روند آرامی را پشت سرگذاشتند. اکثر پرطرفدارهای داخلی روز باثبات، البته کمی کاهشی داشتند.

بازار خودرو با اتفاقی عجیب روبرو شد / احتمال پاکسازی بازار از این محصول محبوب 08 مه 2024

بازار خودرو با اتفاقی عجیب روبرو شد / احتمال پاکسازی بازار از این محصول محبوب

اکو ایران : سازمان ملی استاندارد جلوی شماره گذاری محصول یک خودروساز خصوصی را گرفت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.