چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 35009
  • 19 اکتبر 2023 - 16:16
  • 153 بازدید
  • ۰ دیدگاه

جدیدترین سوپرایز سامانه یکپارچه خودرو برای مادران دارای دو فرزند

جدیدترین سوپرایز سامانه یکپارچه خودرو برای مادران دارای دو فرزند
جدیدترین سوپرایز سامانه یکپارچه خودرو برای مادران دارای دو فرزند

اکو ایران : خودروسازی بهمن از مسیر سامانه یکپارچه خودرو سوپرایزی را برای مادران دارای دو فرزند تدارک دیده است.

به گزارش اکو ایران، بهمن موتور اعلام کرد در راستای تحویل محصولات عرضه شده در سامانه یکپارچه فروش برای مادران دارای دو فرزند در نظر دارد تا تحویل دیگنیتی پرایم با اولویت آبان ۱۴۰۲ را نهایی کند.

البته مدیران بهمن موتور یک سوپرایز هم برای مادرانی که ذیل قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در طرح اولین فروش از مسیر سامانه یکپارچه، شرکت کردند، در نظر گرفته اند.

براساس اطلاعیه این خودروساز خصوصی مادرانی که برای دریافت خودرو در این دوره زمانی انتخاب شده اند می توانند در خودروی انتخابی خود (دیگنیتی پرایم) را با سایر محصولات این خودروساز تعویض کنند.

خودروهایی می توانند به عنوان خودروی جایگزین از سوی مادران دارای دو فرزند انتخاب شوند عبارتند از دیگنیتی پرستیژ، فیدلیتی پرایم تیپ ۱، فیدلیتی پرایم تیپ ۲ و ریسپکت پرایم.

مادران دارای دو فرزند می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز ۲۹ مهر تا ساعت ۲۴ روز ۲ آبان ۱۴۰۲ با مراجعه به سایت http://bahman.iranecar.com نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام کنند.

مدیران بهمن موتور تاکید کرده اند فرصت حضور در این طرح فروش برای مادران تمدید نخواهد شد.

مادران علاقمند به دریافت دیگنیتی پرایم باید مبلغی حول و حوش یک میلیارد و ۲۴۹ میلیون تومان را به بهمن موتوری ها پرداخت کنند. موعد تحویل هفته چهارم بهمن امسال خواهد بود. سود انصراف خرید این خودرو صفر در نظر گرفته شده و جریمه تاخیر ماهیانه سه درصدی در دسترس متقاضیان قرار دارد.

اما چنانچه مادران بخواهند خودروی خود را با سایر محصولات جایگزین کنند می توانند دیگنیتی پرایم را انتخاب کنند. این خودرو با مبلغ حدود یک میلیارد و ۴۴۲ میلیون تومان عنوان گران ترین خودروی جایگزین را یدک می کشد. ریسپکت پرایم نیز با قیمت حول و حوش ۹۷۳ میلیون تومان ارزان ترین خودروی جایگزین عرضه شده از سوی بهمن موتوری ها است. فیدلیتی پرایم تیپ ۱ نزدیک به یک میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان قیمت دارد و قیمت دیگر مدل فیدلیتی پرایم، یعنی فیدلیتی پرایم تیپ ۲ با قیمتی، حدود یک میلیارد و ۱۴۸ میلیون تومان در دسترس متقاضیان قرار دارد.

اگر متقاضیان قصد دارد هر چه زودتر خودروی خود را از بهمن موتور تحویل بگیرند می توانند با انتخاب ریسپکت پرایم، خودروی خود را در هفته دوم آذر ۱۴۰۲ از این خودروساز دریافت کنند. دیگنیتی پرستیژ در هفته پایانی بهمن امسال به متقاضیان تحویل داده خواهد شد. اما دو مدل فیدلیتی حاضر در این طرح جایگزینی در هفته آخر دی امسال برای مشتریان فاکتور می شود.

همه خودروها به جز ریسپکت از سود مشارکت سالیانه محروم هستند اما چنانچه بهمن موتور در تحویل آنها تاخیر کند، قول داده تا ماهانه سه درصد از قیمت خودرو را به عنوان جریمه به حساب متقاضیان واریز کند.

رنگ خودرو و همچنین تریم داخلی همه خودروها به جز ریسپکت بر اساس موجودی تحویل داده می شود.

ریسپکت رنگش براساس موجودی تحویل داده می شود اما تریم داخلی آن مشخص است و بهمن موتوری ها تریم مشکی را برای آن در نظر گرفته اند. سود مشارکت ریسپکت ۱۷٫۵ درصد سالیانه و جریمه دیرکرد آن نیز ۲٫۵ درصد ماهیانه اعلام شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی 27 آوریل 2024

گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی

اکوایران: آژانس بین‌المللی انرژی در گزارشی به بررسی چشم‌انداز خودروهای الکتریکی پرداخته است. طبق این گزارش، تقریبا از هر ۳ اتومبیل در جاده‌های چین تا سال ۲۰۳۰ یک اتومبیل الکتریکی خواهد بود و این میزان در ایالات متحده و اتحادیه اروپا تقریبا یک خودرو از هر ۵ اتومبیل خواهد بود.

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می‌گیرد؟ 25 آوریل 2024

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می‌گیرد؟

اکو ایران: وزارت صمت قصد داشت تا به کمک اهرم واردات خودرو سر و سامانی به وضعیت بازار دهد اما به نظر می‌رسد با توجه به آمارهای منتشر شده از ورود محصولات برندهای جهانی خودروساز این ایده عملیاتی نشده است.

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می گیرد ؟ 25 آوریل 2024

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می گیرد ؟

اکو ایران : وزارت صمت قصد داشت تا به کمک اهرم واردات خودرو سر و سامانی به وضعیت بازار دهد اما به نظر می رسد با توجه به آمارهای منتشر شده از ورود محصولات برندهای جهانی خودروساز این ایده عملیاتی نشده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.