چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 35553
  • 22 اکتبر 2023 - 0:12
  • 141 بازدید
  • ۰ دیدگاه

الگوی نامشخص قیمت سایپایی‌ها+ جدول

الگوی نامشخص قیمت سایپایی‌ها+ جدول
الگوی نامشخص قیمت سایپایی‌ها+ جدول

اقتصادنیوز: بازار سایپایی‌ها امروز شکل مثلثی به خود گرفت، با این شرایط شاهد رشد قیمت برخی از محصولات سایپا در کنار کاهش آنها بودیم و از سوی دیگر برخی از محصولات هم تغییر قیمت نداشتند.

 به گزارش اکوایران؛ روند پیش گرفته در بازار خودرو در حالی رقم خورده در هفته گذشته شاهد رشد قیمت بیشتر محصولات سایپا در بازار بودیم. امروز «کوییکR دنده‌ای» در بازار رشد ۲ میلیونی داشت و ساینا هم رشدی یک میلیونی را تجربه کرد، اما درمقابل «کوییک دنده‌ای S» در بازار افت قیمت داشت و خانواده تیبا هم بدون تغییر راهی بازار شدند. روند پیش گرفته در حالی است که امروز نرخ دلار همچنان کاهشی بوده،‌اما بازار خودرو با شکل و شمایلی متفاوت در بازار قیمت گذاری شد. 

قیمت محصولات سایپا در بازار

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییکR دنده‌ای»، «کوییک دنده‌ای S» و «ساینا دنده‌ایS » مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» بدون تغییر در بازار ۵۸۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما براساس رصد بازار امروز خانواده کوییک دو مسیر متفاوت داشتند با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار ۳۵۱ میلیون تومان قیمت خورد و رشد ۲ میلیونی را تجربه کرد، اما «کوییک دنده‌ایS» در بازار افت یک میلیون تومانی داشت و ۳۴۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اما با توجه به ارزیابی بازار می‌توان گفت امروز هم خانواده تیبا تغییر قیمت نداشتند با این شرایط امروز «تیبا صندوقدار SX» در بازار ۳۳۵ میلیون تومان و «تیبا هاچ‌بک EX» هم در بازار ۳۴۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند. «ساینا دنده‌ایS» هم امروز در بازار ۳۵۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشدی یک میلیونی داشت.

سایپا اکو 29

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
این محصول ایران خودرو دو سیگنال متفاوت برای بازار فرستاد / مشتریان این خودرو بلاتکلیف شدند 15 مه 2024

این محصول ایران خودرو دو سیگنال متفاوت برای بازار فرستاد / مشتریان این خودرو بلاتکلیف شدند

اکو ایران : صورت های مالی ایران خودرو مربوط به فروردین ۱۴۰۳ نشان می دهد یک محصول ایران خودرو همزمان دو سیگنال متفاوت به بازار مخابره کرد.

«پژو پارس» ۷۵ میلیون ارزان شد! کانال «دنا اتومات» تغییر کرد + جدول قیمت 14 مه 2024

«پژو پارس» ۷۵ میلیون ارزان شد! کانال «دنا اتومات» تغییر کرد + جدول قیمت

اکوایران: خودروهای داخلی و مونتاژی در چهارمین روز هفته جاری ریزش قیمت را تجربه کردند و با این شرایط اغلب پرطرفدارهای داخلی شکل کاهشی به خود گرفتند و تعداد معدودی از آنها هم تغییر قیمت نداشتند.

جایگزین های دنا پلاس مشخص شد / ثبت نام کنندگان این خودرو، پیشنهاد ایران خودرو را می پذیرند؟ 14 مه 2024

جایگزین های دنا پلاس مشخص شد / ثبت نام کنندگان این خودرو، پیشنهاد ایران خودرو را می پذیرند؟

اکو ایران : ایران خودرویی ها سه محصول را به عنوان دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک به متقاضیان پیشنهاد دادند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.