چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 37957
  • 29 اکتبر 2023 - 20:13
  • 128 بازدید
  • ۰ دیدگاه

«پژو ۲۰۶ دنده‌ای» گران شد، «تارا اتومات V2» ارزان + جدول قیمت

«پژو ۲۰۶ دنده‌ای» گران شد، «تارا اتومات V2» ارزان + جدول قیمت
«پژو ۲۰۶ دنده‌ای» گران شد، «تارا اتومات V2» ارزان + جدول قیمت

اکوایران: ارزیابی بازار خودرو نشان می‌دهد امروز «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» در بازار بیشترین رشد قیمت را تجربه کرد و در مقابل «تارا اتومات V2» با بیشترین کاهش راهی بازار شد.

به گزارش اکوایران؛ نوسان قیمت خودرو در بازار امروز در حالی رقم خورد که دلار شکل کاهشی به خود گرفته بود و با این شرایط بازار خودرو هم روند نوسانی را تجربه کرد.

به گفته فعالان بازار خودرو نوسانات نرخ دلار و اوضاع ناآرام منطقه بازار خودرو را به هم ریخته و موجب شده تا خریداران که بازار فاصله گرفته بودند فاصله خود را با بازار بیشتر کنند.

امروز در کنار «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» که رشد ۵ میلیونی داشت، «هایماS8» هم با افزایشی اینچنینی راهی بازار شد.  از سوی دیگر امروز «تارا اتومات V2» هم با افت ۴ میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد. 

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»،«هایماS8» ، «تارا اتومات V2»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتومات AT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است «پژو ۲۰۶ دنده‌ای » در بازار ۴۸۵ میلیون تومان قیمت خورد و افزایش ۵ میلیونی داشت. اما قیمت «هایما S8 پلاس» امروز مجدد افزایشی شد و این خودرو با رشد ۵ میلیونی در بازار قیمت گذاری شد و قیمت آن به یک میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومان رسید.

ارزیابی بازار هم چنین از افت ۴ میلیونی «تارا اتوماتV2 » در بازار امروز حکایت دارد و قیمت این خودرو  ۷۷۵ میلیون تومانی شد. از سوی دیگر براساس ارزیابی‌ها می‌توان گفت خانواده دنا امروز هم رشد قیمت داشتند و هم با افت راهی بازار شدند، با این شرایط «دنا پلاس ۶دنده توربو» ۷۴۱ میلیون تومانی شد و افت ۲ میلیون داشت. اما «دنا پلاس توربو اتومات» و با قیمت ۸۱۶ میلیون تومان راهی بازار شد و تغییر قیمت نداشت. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار کشف قیمت نشد.   

قیمت 7 ایران خودرو

قیمت محصولات سایپا 

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز سایپایی‌ها بدون تغییر راهی بازار شدند، روندی که روز گذشته به دلیل عدم کشف قیمت بسیاری از خودروها تجربه کرده بودند. 

قیمت 7 ایراااا خودرو

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی 27 آوریل 2024

گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی

اکوایران: آژانس بین‌المللی انرژی در گزارشی به بررسی چشم‌انداز خودروهای الکتریکی پرداخته است. طبق این گزارش، تقریبا از هر ۳ اتومبیل در جاده‌های چین تا سال ۲۰۳۰ یک اتومبیل الکتریکی خواهد بود و این میزان در ایالات متحده و اتحادیه اروپا تقریبا یک خودرو از هر ۵ اتومبیل خواهد بود.

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می‌گیرد؟ 25 آوریل 2024

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می‌گیرد؟

اکو ایران: وزارت صمت قصد داشت تا به کمک اهرم واردات خودرو سر و سامانی به وضعیت بازار دهد اما به نظر می‌رسد با توجه به آمارهای منتشر شده از ورود محصولات برندهای جهانی خودروساز این ایده عملیاتی نشده است.

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می گیرد ؟ 25 آوریل 2024

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می گیرد ؟

اکو ایران : وزارت صمت قصد داشت تا به کمک اهرم واردات خودرو سر و سامانی به وضعیت بازار دهد اما به نظر می رسد با توجه به آمارهای منتشر شده از ورود محصولات برندهای جهانی خودروساز این ایده عملیاتی نشده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.