یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 40563
  • 06 نوامبر 2023 - 20:12
  • 139 بازدید
  • ۰ دیدگاه

بی‌اعتنایی خودروهای مونتاژی‌ به وارداتی‌ها + جدول قیمت

بی‌اعتنایی خودروهای مونتاژی‌ به وارداتی‌ها + جدول قیمت
بی‌اعتنایی خودروهای مونتاژی‌ به وارداتی‌ها + جدول قیمت

اکوایران: رصد بازار نشان می‌دهد زور وارداتی‌ها به بازار امروز نچربید و هرچند مرحله چهارم فروش برخی خودروهای وارداتی از فردا آغاز می‌شود، اما «هایما» ۱۰میلیون گران شد.

به گزارش اکوایران؛ به گفته فعالان بازار خودرو در حالی امروز شاهد نوسان قیمت در بازار بودیم که مرحله چهارم فروش برخی خودروهای وارداتی از فردا آغاز می‌شود و بسیاری تصور می‌کردند که این روند بازار خودرو را کاهشی خواهد کرد. اما برخلاف تصورات خودرو مونتاژی ایران خودرو امروز روند افزایشی به خود گرفت. براساس اطلاعیه سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در مرحله اول ثبت‌نام کرده‌اند و اولویت آن‌ها مشخص شده است، می‌توانند فردا برای انتخاب خودروی خود اقدام کنند.

از سوی دیگر نوسان قیمتی در بازار امروز در حالی رقم خورد که دلار روز آرامی را پشت سرگذاشته بود، اما بازار نوسان را به پیروی از قیمت دلار ترجیح داد و این امر موجب شد تا در کنار رشد شاهد افت و ثبات قیمت‌ها در بازار باشیم.

براساس ارزیابی‌های صورت گرفته امروز «هایماS8» در بازار بیشترین رشد قیمت را به خود اختصاص داد و با افزایش ۱۰ میلیونی راهی بازار شد و خانواده دنا در بازار شکل کاهشی داشتند.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتومات V2»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتومات AT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» در بازار ۴۸۳ میلیون تومان قیمت خورد و نسبت به روز گذشته افتی یک میلیون تومانی داشت. اما «هایما S8 پلاس» امروز خلاف جهت بازار رشدی ۱۰ میلیونی داشت و یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

از سوی دیگر ارزیابی بازار از رشد یک میلیونی «تارا اتوماتV2» در بازار امروز حکایت دارد این خودرو امروز ۷۷۹ میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شد.

 از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان می دهد «دنا پلاس ۶دنده توربو» ۷۴۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افتی ۲ میلیون تومانی را تجربه کرد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم ۸۰۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افتی ۳ میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار ۶۱۴ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت.

اکو 15

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
قیمت در بازار خودرو کاهشی شد؛ افت ۱۰ میلیونی پرطرفدارهای داخلی + جدول قیمت 11 مه 2024

قیمت در بازار خودرو کاهشی شد؛ افت ۱۰ میلیونی پرطرفدارهای داخلی + جدول قیمت

اکوایران: پرطرفدارهای داخلی امروز در بازار شکل کاهشی به خود گرفتند و با این شرایط شاهد کاهشی ۱۰ میلیونی برخی از محصولات ایران خودرو و سایپا بودیم.

واردات خودروهای دست دوم به این دلیل منتفی است / مسیر مدیریت بازار عوض می شود؟ 11 مه 2024

واردات خودروهای دست دوم به این دلیل منتفی است / مسیر مدیریت بازار عوض می شود؟

اکو ایران : یک نماینده مجلس از دلیل تعلل وزارت صمت برای واردات خودروهای دست دوم خبر داد.

فروش فوق العاده این خودرو را از دست ندهید / متقاضیان چهار روز مهلت دارند 09 مه 2024

فروش فوق العاده این خودرو را از دست ندهید / متقاضیان چهار روز مهلت دارند

اکو ایران : کرمان موتور محصول جدید خود را به صورت فروش فوق العاده عرضه می کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.