اقتصاد آنلاین – فائزه امین پویا؛بوی بد آب‌سردکن یخچال ساید در فصل تابستان یکی از مواردی است که بسیار آزاردهنده است به همین خاطر به دلیل بوی بدی که مخزن آب‌سردکن پیدا می‌کند نوشیدن آب را منتفی خواهد کرد. در مجله پارسا سرویس آمده است که از جمله عللی که باعث بو گرفتن آب‌سردکن یخچال […]

اقتصاد آنلاین – فائزه امین پویا؛بوی بد آب‌سردکن یخچال ساید در فصل تابستان یکی از مواردی است که بسیار آزاردهنده است به همین خاطر به دلیل بوی بدی که مخزن آب‌سردکن پیدا می‌کند نوشیدن آب را منتفی خواهد کرد. در مجله پارسا سرویس آمده است که از جمله عللی که باعث بو گرفتن آب‌سردکن یخچال ساید می‌شود می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • در یخچال‌های نو و آب‌سردکن نو این اتفاق می‌افتد.
  • آب مدت زمان طولاتی در مخزن آبسرد کن یخچال باقی بماند.
  • کیفیت فیلترهای مصرفی آب خوب نباشد.
  • عدم شستشو و تمیزی یخچال

برای تمیز کردن و از بین بردن بوی نامطبوع آب‌سردکن می‌توانید اقدام به شستشوی چندین باره مخزن آبسرد کن نمایید با پر و خالی کردن چندین باره مخزن اغلب بوی ماندگی و نامطبوع از بین خواهد رفت.

برای اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس “لوازم خانگی” در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است قیمت یخچال فریزر در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

قیمت انواع یخچال سایدبای ساید
برند مدل ظرفیت/ فوت قیمت / تومان
جی پلاس GSS-M۷۶۲۵ ۲۸ ۴۲,۷۰۰,۰۰۰
دوو DS-۳۴۴۰SS ۳۲

۷۹,۵۰۰,۰۰۰

پاکشوما P۱۹۰S ۱۹

۳۱,۹۵۰,۰۰۰

بوش KAD۹۰VB۲۰۴ ۲۷

۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰

ایکس ویژن TF۵۴۰ ۲۸

۳۰,۴۵۰,۰۰۰

امرسان RFR۳۲۹۲D ۳۲

۵۱,۷۵۰,۰۰۰

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]