انواع خودرو ثبت نامی ایران خودرو
انواع خودرو ثبت نامی ایران خودرو
اجرای طرح‌های فروش فوری، پیش فروش و قرعه‌کشی ایران خودرو با یک هدف دنبال می‌شد

اجرای طرح‌های فروش فوری، پیش فروش و قرعه‌کشی ایران خودرو با یک هدف دنبال می‌شد: حذف واسطه‌ها و به تبع آنکاهش قیمت‌ها در بازار خودرو. به همین خاطر ایران خودرو چند سالی است که دائما طرح‌های ویژه محصولاتش را اعلام می‌کند، هرچند که به هدف گفته شده آن‌طور که باید و شاید نرسیده باشد. البته مدتی است که ثبت نام خودروها و دیگر امور مربوط به آن‌ها از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام می‌گیرد.

ثبت درخواست فروش

در ایران خودرو برای چه ماشین‌هایی می‌توان ثبت نام کرد؟

طرح‌های پیش فروش و فروش فوری ایران خودرو در بازه‌های زمانی مختلف اعلام می‌شوند و در هرکدام از آن‌ها، چند خودروی مشخص عرضه می‌گردند. تاکنون اما تقریبا تمامی خودروهای تولیدی این کارخانه از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو عرضه شده‌اند. این تنها شرایط فروش، موعد تحویل خودرو و تعداد دفعات عرضه محصولات است که با یکدیگر تفاوت دارند، اما تاکنون همه اتومبیل‌های ایران خودرو در لیست عرضه قرار گرفته‌اند.

آخرین طرح فروش فوری ایران خودرو

آخرین طرح فروش فوری ایران خودرو

شرکت ایران خودرو در آخرین اطلاعیه خود، شرایط فروش خودروی شاین مکس بنزینی را برای متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی اعلام کرده است:

  • این طرح از روز یکشنبه، ۱۴ آبان‌ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است و تا روز شنبه، ۲۰ آبان‌ماه ادامه دارد.
  • افرادی که اسفند ماه سال ۱۴۰۱ در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و طبق اولویت‌بندی‌های اعلام شده خودرو شاین مکس بنزینی به آنها تعلق گرفته است، می‌توانند با پرداخت نیمی از قیمت علی‌الحساب اعلام شده، قرارداد خرید خود را با ایران خودرو امضا کنند.
  • امکان واریز وجه در سایت فروش ایران خودرو فراهم شده است.
نام خودرو موعد تحویل مبلغ پیش پرداخت
شاین مکس بنزینی ۹۰ روزه ۵۰۰ میلیون تومان

متقاضیان این طرح برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت گروه خودروسازی ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir/ مراجعه نمایند.

شرایط فروش فوتن تالند دیزلی و بنزینی

به تازگی طرح‌های فروش وانت فوتون نیز دائما به‌روزرسانی می‌شود. در آخرین طرح اعلام شده، شرایط فروش اقساطی فوتون تونلند G7 اتوماتیک (بنزینی) از سوی شرکت ایران خودرو دیزل منتشر شده است. مطابق با این اطلاعیه، ثبت نام تونلند از ساعت ۱۰ صبح دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش ادامه دارد.

قبل‌تر در مهرماه ۱۴۰۲ نیز بخشنامه فروش اقساطی (با قیمت قطعی) وانت پیکاپ فوتون دیزلی اعلام شده بود. در همه این طرح‌ها موعد تحویل فوری ذکر شده (آخر آذر ماه یا آخر دی ماه) و امکان خرید خودرو با شرایط یک ساله، دو ساله و یا سه ساله فراهم شده بود.

مشخصات فوتن دیزل چیست؟

اما اجازه دهید در اینجا کمی هم در مورد مشخصات فوتون دیزلی جدید صحبت کنیم. به هر حالی تردیدی نیست که وانت پیکاپ فوتن دیزلی در بیابان برهوت وانت‌های دو کابین دو دیفرانسیل کشورمان برگ برنده‌ای بزرگ دارد و آن هم بهره‌مندی از خدمات پس از فروش ایران خودرو است. همین فاکتور باعث شده که این خودرو با تغییراتی که در نمای ظاهری در نمونه فیس لفت خود به نمایش گذاشته، دل خیلی از مشتری‌های را به‌دست آورد.

البته همه چیز به اینجا ختم نمی‌شود، زیرا مشخصات فوتون دیزل حداقل روی کاغذ واقعا اغواکننده است. پیشرانه این ماشین قدرت ۱۷۴ اسب بخاری تولید می‌کند که در نگاه اول معمولی است، اما گشتاور ۳۶۰ نیوتن متری آن هوش را از سر می‌پراند. مصرف سوخت این ماشین ۸٫۷ لیتر است و گیربکس ۵ سرعته دستی آن شتاب صفر تا صد ۱۴ ثانیه‌ای را برای آن به ارمغان می‌آورد.

سواری این ماشین نیز همخوانی قابل قبولی با انتظارمان دارد و با دیگر خودروهای این سگمنت تقریبا در یک رده قرار می‌گیرد. کابین کمی خشک است و صدای موتور برای کسانی که خودروی دیزلی نداشته‌اند عجیب است، اما ماشین پرقدرت نشان می‌دهد و به ما ثابت می‌کند که این خودرو برای آن‌هایی که اهل پیکاپ آفروی هستند، اما پول هایلوکس تر و تمیز را ندارند، گزینه‌ای کاملا مناسب است.

چه کسانی شرایط ثبت نام ایران خودرو را دارند؟

چه کسانی شرایط ثبت نام ایران خودرو را دارند؟

ثبت نام ایران خودرو برای افرادی صورت می‌گیرد که شرایط زیر را داشته باشند:

  • عدم مالکیت پلاک ملی فعال
  • برخورداری از شماره تلفن همراه به نام شخص متقاضی
  • عدم خرید خودرو به نام متقاضی حداقل طی ۴۸ ماه گذشته در هر یک از سامانه‌های فروش
  • امکان ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی
  • ارائه شماره شبا به نام متقاضی در فرآیند تکمیل نام نویسی
  • الزام به ارائه حساب بانکی معتبر و فعال جهت واریز وجه

جدای از موارد بالا، متقاضیان خرید خودرو در طرح‌های فروش فوری و پیش فروش ایران خودرو باید در نظر داشته باشند که خودروهای عرضه شده در این طرح‌ها، با شرایط زیر به فروش می‌رسند:

  • عدم امکان صلح، نقل و انتقال خودرو
  • عدم امکان ثبت نام برای مشتریان حقوقی
  • امکان تخصیص تنها یک دستگاه خودرو به هر کد ملی
  • تعلق گرفتن سود انصراف مطابق با شرایط اعلام شده برای هر خودرو
  • عدم امکان ثبت ‌نام همزمان در دو قرعه کشی
  • ابطال گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل
  • ممنوعیت انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث
  • لزوم انطباق کد نمایندگی در مرحله دوم حین واریز وجه با آدرس و کد پستی اعلام‌شده
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]