پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 47028
  • 04 دسامبر 2023 - 0:12
  • 88 بازدید
  • ۰ دیدگاه

فروش لاستیک دولتی حضوری شد؟

فروش لاستیک دولتی حضوری شد؟
فروش لاستیک دولتی حضوری شد؟

امروز خبرهایی از توقف فروش اینترنتی لاستیک منتشر شد که بر اساس اظهارات رئیس جدید انجمن صنفی صنعت تایر ایران، فروش اینترنتی بسته شده که بعد از جابه‌جایی خریدهای قبلی، سایت دوباره باز خواهد شد.

به گزارش اکوایران؛ امروز سخنگوی انجمن تایر گفته بود که فروش اینترنتی لاستیک دولتی متوقف شده و مردم می‌توانند به صورت مستقیم و بدون واسطه تایرهای مورد نیاز خود را از نمایندگی‌ها خریداری کنند.

آنطور که مصطفی تنها اظهار کرده بود، نمایندگی‌های واحدهای تولیدی لاستیک را به صورت مستمر به بازار عرضه می‌کنند و متقاضیان می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی و کارت ماشین به نمایندگی مراجعه و بعد از احراز هویت خود نسبت به خرید لاستیک اقدام کنند.

این اظهارات در حالی مطرح شد که ساعتی پس از انتشار صحبت‌های سخنگوی انجمن تایر، رئیس انجمن صنفی صنعت تایر اعلام کرد که فروش اینترنتی لاستیک متوقف نشده و به دلیل استقبال و حجم خرید بالا منتظر هستیم روند تقاضا کم شود.

طبق صحبت‌های جمال میرزایی به ایسنا، در نمایندگی‌ها و شبکه‌های تعاونی هم عرضه مستقیم انجام می‌شود که دسترسی مردم راحت‌تر باشد.

رئیس جدید انجمن صنفی صنعت تایر ایران گفته که خریدهای قبلی که از سکوهای اینترنتی انجام شده، حمل نشده و در اصل چند روزی میزان خرید به اندازه‌ای بود که ظرفیت پست به آن اندازه نبود.

میرزایی تاکید کرده چند روزی فروش اینترنتی بسته شده، اما بعد از جابه‌جایی خریدهای قبلی، سایت دوباره باز خواهد شد.

به گفته رئیس جدید انجمن صنفی صنعت تایر، عرضه مستقیم لاستیک افزایش پیدا کرده و شبکه نمایندگی تقویت شده، شرکت‌های تعاونی که بیشتر مربوط تامین لاستیک مورد نیاز حمل و نقل عمومی است کالا تزریق شده و وضعیت به زودی بهتر می‌شود.

میرزایی اظهار کرده که فراوانی لاستیک رینگ ۱۴ و ۱۵ زیاد شده و امیدواریم قیمت لاستیک با رینگ ۱۳ که التهاباتی دارد هم به زودی به ثبات برسد.

براساس اظهارات رئیس جدید انجمن صنفی صنعت تایر، نمایندگی‌ها همیشه لاستیک را به قیمت مصوب عرضه می‌کنند و اگر مغازه‌دارانی هم هستند که لاستیک را به قیمت مصوب عرضه نمی‌کنند، انصاف را رعایت نکرده‌اند.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
بیشترین افت قیمت در روز کاهشی به کدام خودرو رسید؟  + جدول 08 مه 2024

بیشترین افت قیمت در روز کاهشی به کدام خودرو رسید؟ + جدول

اکوایران: بررسی بازار خودرو نشان می‌دهد امروز پرطرفدارهای داخلی روند آرامی را پشت سرگذاشتند. اکثر پرطرفدارهای داخلی روز باثبات، البته کمی کاهشی داشتند.

بازار خودرو با اتفاقی عجیب روبرو شد / احتمال پاکسازی بازار از این محصول محبوب 08 مه 2024

بازار خودرو با اتفاقی عجیب روبرو شد / احتمال پاکسازی بازار از این محصول محبوب

اکو ایران : سازمان ملی استاندارد جلوی شماره گذاری محصول یک خودروساز خصوصی را گرفت.

افزایش ۱۵ میلیونی دو محصول ایران خودرو در روز کاهشی دلار + جدول قیمت 07 مه 2024

افزایش ۱۵ میلیونی دو محصول ایران خودرو در روز کاهشی دلار + جدول قیمت

اکوایران: بازار پرطرفدارهای داخلی امروز خلاف جهت نرخ دلار حرکت کردند و شکل افزایشی به خود گرفتند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.