سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 48624
  • 10 دسامبر 2023 - 20:12
  • 75 بازدید
  • ۰ دیدگاه

بازار خودرو منتظر فرداست

بازار خودرو منتظر فرداست
بازار خودرو منتظر فرداست

اکوایران: بازار خودرو امروز ۱۹ آذر ۱۴۰۲ و با اعلام خبر باز شدن سامانه یکپارچه شکل انتظاری به خود گرفت. فعالان بازار معتقدند قیمت خودروهای داخلی امروز وارد فاز انتظار شده است.

به گزارش اکوایران؛‌ در اطلاعیه عرضه محصول جدید و یا محل ظرفیت خالی خودروسازان که از سوی سامانه یکپارچه خودروهای داخلی منتشر شده است، این سامانه از فردا دوشنبه تا چهارشنبه به روی متقاضان باز خواهد شد. در این گزارش به این نکته اشاره شده که در این مرحله خودروهای داخلی با توجه به عرضه محصول جدید، ظرفیت‌های خالی ناشی از انصراف متقاضیان و افزایش تولید در سامانه یکپارچه گنجانده خواهند شد. اقدامی که حال و هوای انتظاری به بازار داده است. فعالان بازار خودرو معتقدند تا فردا برای مشخص شدن نتیجه باز شدن سامانه یکپارچه باید صبر کرد.  

خودروهای عرضه شده در این مرحله، شامل «Haima x7»، «Lamari EAMA» ، «JAC j4»، «JAC S3» ،«KMC X5»، «Dayun Y7» و «Tigard X35» می شوند. با توجه به اینکه امکان ورود خودروهای جدید به این سامانه وجود دارد پیش‌بینی نشان می‌دهد که باید در انتظار اثر این باز شدن مرحله جدید سامانه یکپارچه باشیم.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتوماتV2»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس ارزیابی بازار امروز «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» امروز در بازار ۴۸۵ میلیون تومان قیمت خورد. «هایما S8 پلاس» هم امروز در بازار یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومانی شد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تارا اتوماتV2» هم در بازار ۷۶۰ میلیون تومان قیمت خورد.  امروز همچنین در بازار «دنا پلاس ۶ دنده توربو» امروز ۷۴۲ میلیون تومان و «دنا پلاس توربو اتومات» هم ۸۰۲ میلیون تومان قیمت‌ خورد. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «۲۰۷ دنده‌ای» هم در ۶۱۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اکو 19

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX» ، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و  «ساینا دنده‌ای S» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» در بازار ۵۸۸ میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شد. قیمت «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار ۳۵۴ میلیون تومان شد و «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار ۳۵۱ میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر بر ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز «تیبا صندوق‌دار» در بازار امروز ۳۳۵ میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا ۲ معمولی» هم ۳۴۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. بررسی بازار همچنین از ثبات قیمت «ساینا دنده‌ای S» حکایت دارد، این خودرو امروز ۳۴۰ میلیون تومان قیمت‌ خورد.

اکووووو 19

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
رشد و افت قیمت در میان محبوب‌های بازار خودرو + جدول قیمت 06 مه 2024

رشد و افت قیمت در میان محبوب‌های بازار خودرو + جدول قیمت

اکوایران: در روزی که دلار در بازار گران شد، پرطرفدارهای داخلی شکلی نوسانی به خود گرفتند و با این شرایط شاهد کمترین تغییر در میان محصولات ایران خودرو و سایپا بودیم.

پایان نوسانات در بازار خودرو؛ دنا پلاس و هایما S7 میلیاردی ماندند +جدول‌قیمت 06 مه 2024

پایان نوسانات در بازار خودرو؛ دنا پلاس و هایما S7 میلیاردی ماندند +جدول‌قیمت

اکوایران: پرطرفدارهای داخلی با آرام شدن نرخ دلار امروز آرام گرفتند و با این شرایط تنها دو خودرو داخلی در بازار بیش از یک میلیارد تومانی ماندند.

خودروی محبوب دوباره به بازار بازگشت / متقاضیان این محصول پُرطرفدار خوشحال شدند 05 مه 2024

خودروی محبوب دوباره به بازار بازگشت / متقاضیان این محصول پُرطرفدار خوشحال شدند

اکو ایران : سایپا بزودی عرضه محصول جدید خود را آغاز می کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.