یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 49380
  • 14 دسامبر 2023 - 0:12
  • 75 بازدید
  • ۰ دیدگاه

ایست ایران‌خودرویی‌ها در روز رشد قیمت دنا پلاس

ایست ایران‌خودرویی‌ها در روز رشد قیمت دنا پلاس
ایست ایران‌خودرویی‌ها در روز رشد قیمت دنا پلاس

ارزیابی‌ها نشان می‌دهد در میان پرطرفدارهای ایران خودرو تنها یکی از محصولات خانواده دنا رشد قیمت داشته و سایر ایران ‌خودرویی‌ها بدون تغییر راهی بازار شدند.

به گزارش اکوایران؛ نگاهی به قیمت‌گذاری در بازار خودرو نشان می‌دهد «دنا پلاس ۶ دنده توربو» تنها خودرویی است که امروز با افزایش ۳ میلیون تومانی در بازار قیمت‌گذاری شده و سایر پرطرفدارهای ایران خودرو تغییر قیمت نداشتند.

ثبات قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو در بازار در حالی رقم خورد که روز‌گذشته این بازار حال و هوای کاهشی داشت، روندی که امروز تغییر کرد. ارزیابی‌ها نشان می‌دهد در روزهای گذشته شاهد کاهش معاملات و بازگشت رکود در میان محصولات داخلی بوده‌ایم، روندی که فعالان بازار خودرو آن را به باز شدن سامانه یکپارچه خودروهای داخلی نسبت می‌دهند و معتقدند با باز شدن این سامانه قیمت خودرو در بازار شکل انتظاری به خود گرفته و این امر موجب شد که شاهد تثبت برخی از خودروهای داخلی در بازار باشیم.

بررسی بازار نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو «دنا پلاس ۶ دنده توربو» تنها خودرویی است که امروز افزایش ۳ میلیون تومانی داشت و سایر محصولات این شرکت بدون تغییر در بازار قیمت‌گذاری شدند.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتوماتV2»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه در بازار امروز «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» بدون تغییر ۴۸۰ میلیون تومانی ماند. «هایما S8 پلاس» هم امروز در بازار تغییر قیمت نداشت و یک میلیارد و ۶۸۵ میلیون تومان قیمت خورد. ارزیابی بازار همچنین نشان می‌دهد «تارا اتوماتV2» هم در بازار ۷۵۷ میلیون تومانی شد و تغییر قیمت نداشت.

در میان پرطرفدارهای ایران خودرو «دنا پلاس ۶ دنده توربو» تنها خودرویی است که امروز افزایش ۳ میلیون تومانی داشت و ۷۴۴ میلیون تومان قیمت خورد. این در حالی که امروز «دنا پلاس توربو اتومات» بدون تغییر۸۰۰ میلیون تومانی باقی ماند.

از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «۲۰۷ دنده‌ای» هم تغییر قیمت نداشت و ۶۱۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اکو 22

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
خودروی محبوب دوباره به بازار بازگشت / متقاضیان این محصول پُرطرفدار خوشحال شدند 05 مه 2024

خودروی محبوب دوباره به بازار بازگشت / متقاضیان این محصول پُرطرفدار خوشحال شدند

اکو ایران : سایپا بزودی عرضه محصول جدید خود را آغاز می کند.

سیگما، پلتفرم اختصاصی و آنلاین خرید و فروش محصولات کرمان موتور 04 مه 2024
سیگما | شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات

سیگما، پلتفرم اختصاصی و آنلاین خرید و فروش محصولات کرمان موتور

خرید و فروش خودرو با کم‌ترین هزینه و امن‌ترین شیوه ممکن، همواره یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران و فروشندگان ماشین بوده است. در سال‌های اخیر با توجه به گرانی تمام کالاهای مصرفی از جمله خودرو و لوازم یدکی آن، افراد بسیاری به سمت تعویض ماشین‌های کارکرده روی آورده‌اند تا بلکه به این شیوه، وسیله نقلیه خود را به‌روز و کم‌خرج نگه دارند.

بازار خودرو با این خبر بهم می‌ریزد / سیگنال منفی وزیر صمت به خودروسازان 01 مه 2024

بازار خودرو با این خبر بهم می‌ریزد / سیگنال منفی وزیر صمت به خودروسازان

اکو ایران : تیم کارشناسی برای بررسی وضعیت ارز تخصیص یافته به خودروسازان خصوصی تشکیل شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.