در ماه‌های گذشته اعلام شده بود که ساخت وساز غیرمجاز جدیدی در این منطقه رخ نداده و ساخت‌وسازهای قبلی نیز درحال تعیین تکلیف است، اما سوده نجفی از فعالیت غیرمجاز توسط چند سازنده مشخص و شناخته‌شده در این ناحیه خبر داد.  به گفته او افراد سودجو که مشخصا چند نفر هم هستند و منطقه هم این […]

در ماه‌های گذشته اعلام شده بود که ساخت وساز غیرمجاز جدیدی در این منطقه رخ نداده و ساخت‌وسازهای قبلی نیز درحال تعیین تکلیف است، اما سوده نجفی از فعالیت غیرمجاز توسط چند سازنده مشخص و شناخته‌شده در این ناحیه خبر داد.

 به گفته او افراد سودجو که مشخصا چند نفر هم هستند و منطقه هم این افراد را می‌شناسند، این مسئله را هدایت می‌کنند و با مردم عادی قرارداد می‌بندد. آنها بدون هیچ صدور پروانه‌ای شروع به ساخت‌وساز می کنند که این اقدامات بدون ناظر و بدون تایید آتش‌نشانی انجام می شود. گاهی تا ۸ طبقه هم بدون پارکینگ و آسانسور ساخته می‌شود. عمده‌ترین مشکل هم این است که با وجود حکم قضائی شهرداری امتیاز آب، برق و گاز در اختیار این افراد قرار می‌گیرد و چون به آنها این امکانات را می‌دهند، در آنجا سکونت شکل می‌گیرد. باید پیگیری کنیم تا در جاهایی که ساخت وساز غیرمجاز انجام می‌‎شود، آب، برق و گاز و خدماتی این چنینی به آنها ندهند».

 مسعود رنجبریان؛ مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با اکوایران می‌گوید : متاسفانه در ناحیه ۳ منطقه ۱۹ تحرکاتی در حوزه ساخت‌و‌ساز غیرمجاز مشاهده شده است.

او از رصد هوشمند این ناحیه توسط پهپادها خبر می‌دهد و می‌گوید در دو ماه گذشته ۲ سری پهپاد در این ناحیه پرانده شده که وضعیت تخلفات را رصد کنیم .

رنجبریان اضافه می‌کند: دانشگاه امام حسین و صنایع هوایی وزارت دفاع پیمانکاران رصد هوشمند حریم هستند و به زودی نتایج و خروجی‌های این رصدها مشخص و ملاک عمل قرار می‌گیرد.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]