پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 130665
  • 12 سپتامبر 2024 - 17:32
  • 18 بازدید
  • ۰ دیدگاه

آخر هفته سوم شهریور هم شمال را شلوغ کرد

آخر هفته سوم شهریور هم شمال را شلوغ کرد
آخر هفته سوم شهریور هم شمال را شلوغ کرد

به علت حجم بالای ترافیک در محور کندوان، تردد خودرو از سمت چالوس به کرج و تهران ممنوع شد.

به گزارش اکوایران، در هفته‌های پایانی تابستان حجم ترافیک جاده‌ها، به خصوص جاده‌های منتهی به شمال کشور، بسیار افزایش یافته است. در هفته گذشته بود که تعداد مسافران به منطقه شمالی کشور به ۲۱ میلیون نفر رسید و حجم ترافیکی بسیار بالایی را تشکیل داد که موجب اعمال برخی محدودیت‌ها از سوی پلیس راهور شد. 

در این هفته نیز حجم سفرها بالا رفته است. به طوری که صبح امروز رئیس پلیس مازندران اعلام رد که ترافیک‌های پنج الی هفت کیلومتری در محورهای ورودی مازندران مشاهده می‌شود و درصورت سنگین‌تر شدن ترافیک محدودیت‌هایی را اعمال می‌کنیم. 

اما اکنون فرمانده پلیس راه کندوان نیز اعلام کرد:«تردد خودروهای در محور کندوان به علت حجم بالای ترافیک از سمت چالوس به کرج و تهران تا اطلاع بعدی ممنوع شده است.»

با توجه به حجم بالای ترافیک و تردد و در این بخش‌ها به نظر می‌رسد محدودیت‌هایی در روزهای آینده هم بر این جاده و راه‌ها اعمال شود. 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
18 سپتامبر 2024

نگاهی به مساله مسکن ۲۵ متری

به همین بهانه در «متراژ» این هفته، سوژه آپارتمان‌های کوچک متراژ پیگیری شده است. در بخش نخست به سابقه طرح و سناریوهای هزینه‌ای آن برای خریداران پرداخته شده و در ادامه محمود اولاد، کارشناس اقتصاد شهری ابعاد فنی طرح را تحلیل کرده و به این پرسش پاسخ داده است که میکروآپارتمان‌ها برای بازار مسکن ایران […]

18 سپتامبر 2024

انتخاب جبری در بازار مسکن

به گزارش اکوایران، اخیرا خبر کلنگ‌زنی پروژه مسکن ۲۵ متری در ماهدشت کرج منتشر شد، پروژه‌ای که اداره کل راه و شهرسازی استان البرز رسما از مخالفت وزارت راه و شهرسازی با آن خبر داد.  امروز نیز، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در اظهارنظری گفت:‌ این وزارتخانه هیچ مصوبه‌ای در خصوص […]

18 سپتامبر 2024

مسئولیت حفاظت از آثار ارزشمند هنری شهرداری با کیست؟

نادعلی یادآوری کرد: در زمان حساسی هستیم که گاهی اتفاقات در رسانه‌ها به گونه‌ای مطرح می‌شود که شاید با واقعیت متفاوت باشد اما زمانی که پاسخ داده می‌شود دیگر مخاطب آن را باور نمی‌کند.   ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید. [کل: ۰ میانگین: ۰]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.