«اهرام باستانی مصر» و «ابوالهول جیزه» برای برگزاری جشن مجلل یک میلیاردر، به روی عموم مردم بسته شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، اهرام باستانی و مجسمه عظیم «ابوالهول» در جیزه برای مدت کوتاهی در هفته جاری برای برگزاری مراسم ازدواج یک میلیاردر به روی عموم مردم بسته شدند.
«آرت‌نیوز» درباره این اتفاق در مصر نوشت، «آنکور جین»‌، میلیاردر حوزه فناوری و «اریکا هموند»، ورزشکار برای برگزاری بخشی از مراسم جشن یک هفته‌ای عروسی که هزینه آن حدود ۳ میلیون دلار برآورد شده است،‌ محوطه اهرام باستانی و مجسمه عظیم «ابوالهول» را بستند. در جریان این مراسم که اخبار آن در فضای مجازی پربازدید شده است، مهمانان این جشن علاوه‌بر بازدید نزدیک از مجسمه «رامسس دوم»‌، موفق شدند اهرام و ابوالهول را در یک تور خصوصی ببینند.
این زوج همچنین میزبان جشنی در «موزه بزرگ مصر» بودند، که گمان می‌رود بزرگترین موزه جهان مختص یک تمدن باشد. این موزه که ساخت آن یک میلیارد دلار هزینه داشت، هنوز به روی عموم مردم باز نشده است، اما انتظار می‌رود در سال جاری میلادی افتتاح شود.
در این مراسم «جین» و «هموند» در غروب آفتاب و در بین دو هرم مصر باستان ازدواج کردند.
مقامات مصر از این مراسم حمایت کردند و براساس گزارشی که توسط «اجیپت ایندیپندنت»‌ منتشر شده است، «زاهی حواس»، وزیر گردشگری و آثار باستانی مصر نیز به عنوان مهمان در این مراسم حضور داشت.
بر اساس این گزارش، این زوج ۲۰۰ هزار دلار فقط برای برگزاری جشن در نزدیکی مجسمه «رامسس دوم» پرداخت کرده‌اند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]