امروزه داشتن تناسب اندام و داشتن یک ظاهر مناسب از دغدغه های اکثر مردم شده و در عین حال به علل گوناگون از جمله زندگی شهری و ماشینی، عدم تحرک، استفاده فست فود ها و غذاهای فریز شده و … باعث گردیده که درصد زیادی از مردم از مردم به اضافه وزن و چاقی مبتلا […]

امروزه داشتن تناسب اندام و داشتن یک ظاهر مناسب از دغدغه های اکثر مردم شده و در عین حال به علل گوناگون از جمله زندگی شهری و ماشینی، عدم تحرک، استفاده فست فود ها و غذاهای فریز شده و … باعث گردیده که درصد زیادی از مردم از مردم به اضافه وزن و چاقی مبتلا شوند. این دو عامل داشتن یعنی برخورداری از یک تناسب اندام و همچنین داشتن زندگی ماشینی و کم تحرک باعث تعارض با یکدیگر شده و افراد سعی در رفع این مشکل برآمده اند و با توجه به اینکه رفع معضل چاقی در بعضی افراد به دلایل مختلفی امکانپذیر نیست یا پروسه ای طولانی مدت و در بعضی مواقع بسیار سخت و طاقت فرساست لذا تنها گزینه برای این افراد، مراجعه به بهترین جراح اسلیو معده در تهران و مشورت با آنها می باشد البته انتخاب یک پزشک مناسب و قابل اعتماد، شاید مهم ترین بخش از یک جراحی موفق میباشد که به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم که ابتدا ویژگی هایی که بهترین جراح اسلیو معده در تهران باید از آن برخوردار باشد و ملاکهایی که با مبنا قرار دادن آنها شما می توانید یک جراح خوب و مطمئن را برای جراحی اسلیو معده خود انتخاب نمایید.

۱۰ ویژگی بسیار مهم در انتخاب بهترین جراح اسلیو معده در تهران

  1. تخصص پزشک جراح
  2. بروز بودن
  3. تجربه
  4. متعهد و پاسخگو بودن
  5. داشتن کارنامه موفق
  6. مکان جراحی ایمن
  7. دسترسی آسان و ارتباط با پزشک
  8. هزینه جراحی مناسب ومنصفانه
  9. روابط عمومی خوب و خوش اخلاقی
  10. قرارداد با بیمه

با توجه به اهمیت هر بخش از موارد فوق الذکر، هر کدام را به تفصیل توضیح خواهیم داد و در نهایت به نتیجه گیری خواهیم پرداخت.

تخصص و داشتن رزومه تحصیلی بسیار خوب

تخصص جراحی لاغری با توجه به پیچیدگی آن و تعدد جراحیها اعم از انواع جراحی های لیپوماتیک، ابدومینو پلاستی، جراحی اسلیو و بای پس و … را شامل می شود که باعث شده این جراحی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بوده و نیاز به تخصص بسیار بالایی باشد. بهترین جراح اسلیو معده در تهران ابتدا لحاظ با استفاده از آزمایش‌های مختلف بیمار را مورد بررسی قرار داده و بتواند یک روش مناسب را از بین روشهای مختلف در این حوزه انتخاب کند زیرا یک انتخاب غیر اصولی و ناصحیح ممکن است علاوه بر این که باعث نرسیدن فرد از انجام عمل به هدف مورد نظرش گردد باعث شود که جان فرد بیمار نیز مورد مخاطره قرار گیرد. لذا برای انتخاب یک پزشک متخصص در این حوزه، ابتدا باید از نظر تحصیلات جراح آگاه باشید و برای این که بتوانید عمل جراحی مطمئن و بدون استرسی داشته باشید بایستی که با تحقیق و بررسی پزشکان از صحت مدرک تحصیلی و دانشگاه تحصیلی و داشتن مجوز جراحی اطمینان مطمئن شوید.

بروز بودن و استفاده از تکنولوژی روز و روشهای نوین پزشکی

استفاده از اختراعات و ابداعات برای کاهش خطرات درمان و جراحی های مختلف بعنوان تکنولوزی پزشکی شناخته می شود در واقع بهترین جراح اسلیو معده در تهران در زمینه جراحی تخصصی خود بایستی که با مطالعه و پیگیری، از جدید ترین این تکنولوژی ها مطلع بوده و همیشه در صدد استفاده از این تکنولوژی ها و روشها بروز باشد. این عامل علاوه بر این که تشخیص بیماری را آسانتر می کند باعث دردها و عارضه های پیش آمده بعد از عمل نیز می شود و با توجه به اینکه امروزه در عصری که موسوم به عصر تکنولوژیست و در زمینه های گوناکون پیشرفتهای لحظه ای صورت می گیرد. در حوزه پزشکی نیز تحقیقات و به تبع آن پیشرفتهای بسیاری انجام میپذیرد و به واسطه این پیشرفت ها تکنیک‌های جدیدتر و مؤثرتری برای انجام جراحی‌ها اختراع می‌شوند و داروهای جدیدتری به بازار می آیند لذا یک پزشک موفق همیشه بایستی که در زمینه تخصصی خود مطالعه و یادگیری و پیگیری لازم را داشته باشد و خود را بروز و آپدیت نماید.

تعهد پزشک جراح

تجربه در زمینه جراحی لاغری

تجربه عاملی بسیار مهم در زمینه پزشکی است که به راحتی ارزیابی آن امکان پذیر نیست و در بعضی مواقع ممکن است که یک جراح با سن بالا دارای تجربه بیشتری باشد ولی در عین حال نیز ممکن است که یک جراح به تازگی دوره تخصص خود را به اتمام رسانده باشد و جراح با تجربه بروزتری باشد. پس حال این سوال پیش می آید که با توجه به موارد فوق چگونه تجربه بهترین جراح اسلیو معده در تهران را باید سنجید که در جواب این سوال بایستی گفت که همه فاکتورها را باید با هم سنجید و مقایسه کرد تصمیم گرفت و انتخاب یک جراح به دلیل یک فاکتور و صرف نظر کردن از بقیه فاکتورها منطقی و درست نمی تواند باشد.

تعهد پزشک جراح

یکی از مهمترین مواردی که شاید در زمینه انتخاب بهترین جراح اسلیو معده در تهران کمتر پرداخته شده است متعهد بودن و مسئولیت پذیری جراح است زیرا بدون تعهد و احساس مسئولیت اعتمادی شکل نمیگیرد و یا اینکه اعتماد بیمار به پزشک خود به دلیل عدم تعهد به تدریج کمرنگ شده و سپس از بین می رود لذا تعهد و احساس مسئولیت از موارد بسیار مهمی است که بیماران متقاضی انجام عمل بسیار حساس جراحی اسلیو باید به آن توجه کنند. در این قسمت دو روش کارامد را برای پیدا کردن یک پزشک متعهد و مسئولیت پذیر خدمت شما عنوان می کنیم :

مراجعه حضوری

یکی از روشهای موثر در انتخاب پزشک متعهد مراجعه حضوری به مطب پزشک انتخابی و پرس و جو از کسانی است که عمل جراحی را نزد پزشک مورد نظر انجام داده اند و درصد رضایتمندی را از آنها جویا شوید.

استفاده از تکنولوژی فضای مجازی

اگر شما از جمله کسانی هستید که در عین وسواس زیاد در انتخاب بهترین جراح اسلیو معده در تهران، حوصله و فرصت مراجعه چندین و چند باره به مطب های مختلف و انتخاب یک پزشک از میان پزشکان موجود را ندارید به شما پیشنهاد می شود که از تکنولوژی بروز دنیای فناوری استفاده کنید و با مراجعه و سر زدن به پیج اینستاگرام و دیدن نمونه کارها و کامنت ها و نظرات مختلف کاربران درصد رضایت آنها را بسنجید و تصمیم نهایی خود را بگیرید.

داشتن کارنامه موفق (جراحی چاقی)

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند به شما در جستجوی بهترین جراح اسلیو معده در تهران کمک کند این است که با آگاهی از نظر سایر بیماران درباره سابقه و ویژگی‌های پزشک مورد نظر مطلع شوید که همان گونه که در قسمت بالا به آن پرداختیم مراجعه و گرفتن سوابق پزشک مورد نظر خود است البته در این بخش این نکته را نیز باید یاد آور شد که برآیند همه خصوصیات یک پزشک مناسب داشتن یک کارنامه خیلی خوب و موفق است که تا حدودی می توان بدین مهم با توجه به کوتاه شدن راههای ارتباطی از طریق تکنولوژی های روز ( اینستاگرام،واتس اپ و … ) دست یافت.

محل جراحی

محل جراحی

از دیگر موارد مهم و موثر در انتخاب بهترین جراح اسلیو معده در تهران برای اشخاصی که قصد انجام این نوع جراحی را با توجه به اینکه این نوع عمل ها از حساسیت های بالایی برخوردار هستند انتخاب فضایی است که پزشک منتخب عمل خود را در آن انجام می دهد زیرا مکان جراحی و برخوردار بودن از بروز ترین تجهیزات و تخصصی ترین ابزارهای جراحی لاغری بر کیفیت نتیجه آن بسیار بسیار تاثیرگذار خواهد بود. یک جراح خوب و متعهد و با وجدان کاری بالا از کوچکترین تا بزرگترین عوامل اثر گزار در جراحی را بایستی مورد اهمیت قرار دهد. هر گونه بی دقتی و سهل انگاری در انتخاب مکان جراحی و انجام جراحی در مکان های بعضا غیر بهداشتی و غیر تخصصی منجر به عواقب بسیار جبران ناپدیری میشود که اهمیت این مورد را بیشتر وبیشتر جلوه گر می سازد.

دسترسی آسان و ارتباط با جراح

یکی ازمهم ترین مهمترین عوامل تغیین کننده در انتخاب پزشک ایده آل جراحی لاغری ، داشتن ارتباط تنگاتنگ و نزدیک با پزشک درقبل ،حین وبعد از عمل میباشد که به لطف دسترسی به فضای مجازی و تکنولوژیهای روزاین مهم قابل دستیابی است.

در انتخاب بهترین جراح اسلیو معده در تهران یکی از مسائل مهم این است که راههای ارتباطی پزشک چگونه است و آیا پزشک مورد نظر از این راههای ارتباطی مجازی و حقیقی استفاده میکند؟ نحوه نوبت دهی پزشک چگونه است آیا دستیابی به مطب پزشک مورد نظر آسان است و در مکان مناسبی قرار دارد؟ گروها ارتباطی استخدام شده اند که به عنوان رابط بین پزشک و بیمار حضور داشته باشند و پاسخگو باشند؟

هزینه جراحی مناسب و منصفانه

قبل از عنوان کردن قیمت جراحی ذکر این نکته مهم ضروری است که روش ها و تکنیک های جراحی چاقی بسیار متنوع و متفاوت هستند. در نتیجه هر عمل جراحی چاقی به وسایل ، تجهیزات و تخصص و زمان عمل خاص خود را دارد. در نتیجه گفتن یک قیمت خاص و ثابت با توجه به موارد ذکر شده تا حدودی امکان پذیر نیست ولی میتوان به بصورت میانگینی قیمت هزینه ها را بیان کرد. در حال حاضر هزینه عمل لاغری بدون استفاده از بیمه بسته به نوع جراحی از ۵۵ تا ۶۰ میلیون در بیمارستان فوق تخصصی در نوسان است.

هزینه جراحی مناسب و منصفانه

روابط عمومی خوب و خوش اخلاقی

روابط خوب و تنگاتنگ مابین جراح و بیمار بعنوان پایه و زیر بنای بهترین جراح اسلیو معده در تهران است. با توجه به این که قسمتی از تشخیص پزشک جراح چاقی بر اساس اطلاعاتی است که پزشک بوسیله توانایی بالایی که در زمینه روانشناسی و ارتباط است که از مریض خود در زمان مشاوره و ویزیت وی بدست می آورد و بطور کلی می توان گفت که پایه و اساس پزشکی ارتباط بین پزشک و بیمار است.

به لحاظ اخلاقی مداخله در امور دیگران امری نکوهیده و نامطلوب است ولکن در حرفه پزشکی و بالاخص جراحی لاغری نه تنها نکوهیده نیست بلکه امری واجب و ضروریست از طرفی دیگر با توجه به اینکه در هنگام ارتباط عاطفی که بین مریض و بیمار ایجاد می شود.

پزشک جراح می تواند از برخی از مسائل و ناراحتی هایی که بیمار به آن مبتلا است و حاضر به گفتن آن در بین بقیه افراد نیست را با توجه به این رابطه عاطفی ایجاد شده بیان نماید و ممکن است در قالب همین مسائل مطرح شده توسط بیمار تصمیمات بسیار حساسی توسط پزشک گرفته شود که کاملا به نفع بیمار باشد. بنابراین برخورداری از روابط عمومی بالا و اخلاق خوب به عنوان یک عامل ثانویه میتواند نقش اساسی را در نتیجه بخش بودن جراحی ایفا نماید.

قرارداد با بیمه در جراحی اسلیو

بیمه درمانی قراردادی است مابین بیمه شده و بیمه گزار که در آن قسمتی یا کلیه هزینه های فرد مبتلا به بیماری خاص را پوشش می دهد. مطابق اعلام انجمن بیمه سلامت آمریکا، بیمه درمانی به عنوان “پوششی گفته می شود که پرداخت مزایا در نتیجه بیماری یا جراحت را فراهم می کند. این بیمه شامل خسارت ناشی از تصادف، هزینه پزشکی، معلولیت یا مرگ و میر تصادفی” نیز می شود.

قرارداد با بیمه در جراحی اسلیو

با توجه به گوناگونی و تنوع بیمه های درمانی در کشور بایستی این نکته را ذکر کرد که ابتدا باید دید که شما تحت چه پوشش بیمه ای هستید که براساس آن بصورت تقریبی هزینه این جراحی(جراحی لاغری) را بیان نمود.

انتظارات بیمار از جراح لاغری

۱٫ کاهش وزن به شکل دائمی

انتظار عمده بیماران از جراح اسلیو معده، کاهش وزن به شکل دائمی است. بسیاری از بیماران از این جراحی برای رسیدن به وزنی صحیح برای سن و قد خود استفاده می‌کنند. برای رسیدن به این هدف، باید به یک برنامه تغذیه‌ای مناسب و ورزش منظم پایبند باشند. به علاوه، باید از روش‌های جایگزین مانند مکمل‌های تغذیه‌ای و پوشش غذایی اجتناب کنند.

۲٫ بهبود سلامت جسمانی

بسیاری از بیماران همچنین انتظار دارند که جراحی لاغری بهبود سلامت جسمانی آنها را به همراه داشته باشد. این شامل بهبود در سطح کلسترول، فشار خون، قند خون و سایر علائم سلامت جسمانی دیگر است. اگرچه جراحی لاغری ممکن است تاثیرات مثبتی بر سلامت جسمانی داشته باشد، اما همچنین ممکن است باعث بروز مشکلات جدی مرتبط با سیستم گوارشی و دیگر عوارض جانبی شود.

۳٫ بهبود عزت نفس

بسیاری از بیماران انتظار دارند که جراحی لاغری بهبود عزت نفس آنها را به همراه داشته باشد. این شامل افزایش اعتماد به نفس، بهبود روابط اجتماعی و افزایش رضایت از زندگی است. با این حال، این انتظارات نیازمند پشتیبانی از دیگران و اجرای تغییرات در رفتار و رویه‌های زندگی هستند.

۴٫ کمک به بهبود بیماری‌های مرتبط با چاقی

بسیاری از بیماران جراحی لاغری را به عنوان یک راه حل برای بهبود بیماری‌های مرتبط با چاقی مانند دیابت و بیماری‌های قلبی استفاده می‌کنند. با این حال، باید توجه داشت که این جراحی نمی‌تواند به تنهایی این بیماری‌ها را درمان کند و باید به همراه روش‌های ترکیبی از درمان‌های دیگر مورد استفاده قرار گیرد. در نهایت، باید توجه داشت که جراحی لاغری یک راه حل تکمیلی برای کاهش وزن نیست و باید با انتظارات واقعی به آن نگریست. همچنین، باید به یک برنامه تغذیه‌ای و ورزشی مناسب پایبند بود تا بهبود سلامت جسمانی و روحی به دست آید. بهترین جراح اسلیو معده در تهران علاوه بر ویژگی هایی عنوان شده برای جراح، باید از انتظارات بیماران را که بخشی از آن را خدمت شما معرفی کردیم را برآورده سازد.

انتظارات بیمار از جراح اسلیو

معرفی دکتر مهدی هاشم آقایی

ایشان دارای بیش از هزار عمل موفق در حوزه تخصصی خود است و وجه تمایز جراحی های دکتر هاشم آقایی با بسیاری از جراحان دیگر می توان به کمترین عارضه ایجاد شده و نیز بدون ایجاد اسکار یا جای برش و کمترین درد و با بالاترین کیفیت می باشد. جراحی های دکتر در یکی از بهترین بیمارستانهای تخصصی این حوزه در تهران صورت می پذیرد. ایشان با برخورداری از اخلاق بسیار خوب و روابط عمومی بالا با بیماران از استثنائات این حوزه هستند و همچنین ایشان دغدغه معیشت مراجعین خود را داشته و با همه بیمه ها قرارداد داشته که این موضوع باعث تعدیل قسمت زیادی از هزینه های بیمار می شود.

سوالات متداول

بهترین دکتر جراحی در تهران کیست؟

با توجه به موارد گفته شده و نکات قابل بررسی به صورت قطعی و کامل نمیتوان پزشک خاصی را به عنوان بهترین جراح اسلیو معده در تهران قرار داد ولی براساس معیارها و نکات گفته شده در این مقاله می توان گفت که دکتر مهدی هاشم آقایی، متخصص و جراح در حوزه لاغری اعم از جراحی اسلیو معده، جراحی بای پس باندینگ معده و بالون گزاری و لیپوماتیک وابدومینوپلاستی یکی از بهترین جراحان تهران است.

راه های ارتباطی با کلینیک آقای هاشم آقائی؟

شما عزیزان می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت با ما در ارتباط باشید.

آدرس کلینیک دکتر هاشمی کجاست؟

تهران، بلوار کاشانی، نبش گلستان شمالی، ساختمان پزشکان، بلوک ۳، واحد ۵

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]