شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 132900
  • 21 سپتامبر 2024 - 16:32
  • 6 بازدید
  • ۰ دیدگاه

خروج املاک و مستغلات بانک‌ها از حیاط خلوت

به گزارش اکوایران، در راستای اصلاح ساختار مالی و رفع ناترازی نظام بانکی، دو سامانه جدید برای افزایش اشراف اطلاعاتی بانک مرکزی بر شبکه بانکی به زودی راه‌اندازی می‌شود. بر اساس مذاکراتی که در هیئت عالی بانک مرکزی صورت گرفته، دو سامانه «املاک و مستغلات» و «سهامداری» شبکه بانکی، طبق تکلیف ماده ۸ برنامه هفتم […]

به گزارش اکوایران، در راستای اصلاح ساختار مالی و رفع ناترازی نظام بانکی، دو سامانه جدید برای افزایش اشراف اطلاعاتی بانک مرکزی بر شبکه بانکی به زودی راه‌اندازی می‌شود.

بر اساس مذاکراتی که در هیئت عالی بانک مرکزی صورت گرفته، دو سامانه «املاک و مستغلات» و «سهامداری» شبکه بانکی، طبق تکلیف ماده ۸ برنامه هفتم توسعه عملیات خود را آغاز می‌کنند.

ماموریت این دو سامانه چیست؟

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
برخی بیمارستان های تهران در لیست پرخطرها؛ وضعیت نامطلوب سرانه سلامت در پایتخت 21 سپتامبر 2024

برخی بیمارستان های تهران در لیست پرخطرها؛ وضعیت نامطلوب سرانه سلامت در پایتخت

اکوایران : رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران بر ضرورت ارتقاء نکات ایمنی بیمارستانها و همچنین رعایت عدالت در احداث بیمارستان در مناطق مختلف شهر تهران، تأکید کرد.

21 سپتامبر 2024

قول ۲۰ هزار میلیارد تومانی سازمان برنامه به وزارت راه

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور گفت: ساخت ۳ هزار کیلومتر مسیر ریلی در شبکه‌های اصلی و راهگذر‌های شمال – جنوب و شرق – غرب در دست انجام است.

21 سپتامبر 2024

تاکسی‌هایی که دیگر خطی نیستند

برخی از آنها از قالب سنتی خارج شدند و به بازار جدید هجرت کردند. اما برخی هم متعهد به خط‌های قدیمی ماندند. البته مسافران زیادی هم هنوز از خط‌ها استفاده می‌کند. اما در هر حال،‌ معادله همانند گذشته برقرار نیست. در حالی که برخی شهروندان تهرانی در صف‌های طولانی پایانه‌ها منتظر تاکسی هستند، بسیاری از […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.