اقتصادآنلاین-مهدی جهانشاهلوراد؛ قیطریه محله‌ای قدیمی در شمال شهر تهران و منطقه شمیران است که در منطقه ۱ شهرداری تهران و در شهرستان شمیرانات قرار دارد. اگر قصد اجاره یک خانه نقلی در قیطریه را دارید،  گزارش امروز ما را از دست ندهید، برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن و اجاره یک […]

اقتصادآنلاین-مهدی جهانشاهلوراد؛ قیطریه محله‌ای قدیمی در شمال شهر تهران و منطقه شمیران است که در منطقه ۱ شهرداری تهران و در شهرستان شمیرانات قرار دارد. اگر قصد اجاره یک خانه نقلی در قیطریه را دارید،  گزارش امروز ما را از دست ندهید، برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن و اجاره یک خانه نقلی در قیطریه با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای اجاره نیازمند هستید.

اگر قصد اجاره یک واحد در قیطریه را دارید، یک واحد ۶۰ متری ۲۰ ساله که یک اتاق خواب دارد را با رهن کامل ۱میلیارد تومان در قیطریه برای اجاره آگهی شده است.

اگر به دنبال واحد دیگری در قیطریه هستید می‌توانید یک خانه نقلی ۴۰ متری که یک اتاق خواب دارد را با پول پیش ۲۰۰ میلیونی و اجاره ۱۰ میلیون تومانی در قیطریه کرایه کنید.

اگر واحد بزرگ تر مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری که ۶۵ متری است و یک خوابه و پارکینگ،انباری،آسانسور دارد را با رهن کامل ۱ میلیاردو ۱۰۰ میلیون تومانی در قیطریه برای اجاره قیمت گذاری شده است.

همچنین یک واحد دیگری در قیطریه با متراژ ۴۵ متر در حالی که ۱۲ سال از ساخت آن گذشته باشد را با پول پیش ۲۵۰ میلیونی و اجاره ۶ میلیون ۵۰۰ هزار تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر در قیطریه به دنبال خانه نقلی هستید باز یک واحد با متراژ ۵۵ متر دارای امکاناتی که به گفته آگهی دهنده ساختمان بسیار آرام لکیشن دنج یک خواب خوش نقشه نور مستقیم را با پول پیش ۶۰۰ میلیون و اجاره ۱۵ میلیون تومانی در قیطریه کرایه کنید.

 با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره خانه نقلی در قیطریه به دست خواهید آورد.

هزینه رهن و اجاره خانه نقلی در قیطریه
محله متراژ مشخصات سال ساخت  رهن(تومان)  اجاره(تومان)
 قیطریه ۶۰ ۱خوابه،انباری،پارکینگ،آسانسور ۱۳۸۲ ۱،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰
 قیطریه ۴۰ ۱خوابه ۱۳۹۰ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
 قیطریه ۶۵ ۱خوابه،انباری،پارکینگ،آسانسور ۱۴۰۲ ۱٬۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
 قیطریه ۴۵ انباری ۱۳۹۰ ۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۶٬۵۰۰٬۰۰۰ 
 قیطریه ۵۵ ۱خوابه ۱۳۹۱ ۷۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ۱۰۰،۰۰۰
 قیطریه ۵۷ ۱خوابه،انباری،آسانسور ۱۳۹۸ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۲٬۰۰۰٬۰۰۰ 
 قیطریه ۵۰ ۱خوابه،انباری،آسانسور ۱۳۹۶ ۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
 قیطریه ۵۵ ۱خوابه،انباری،پارکینگ،آسانسور ۱۳۹۳ ۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰ 

-توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در قیطریه برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت‌ها در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]