جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 134188
  • 26 سپتامبر 2024 - 10:32
  • 10 بازدید
  • ۰ دیدگاه

بازگشت آرام خریداران مسکن به این منطقه پرطرفدار پایتخت

بازگشت آرام خریداران مسکن به این  منطقه پرطرفدار پایتخت
بازگشت آرام خریداران مسکن به این  منطقه پرطرفدار پایتخت

اکوایران: بررسی فایل‌های فروش آپارتمان در منطقه ۴ تهران نشان می‌دهد که برای خرید واحدی با متراژ حدودی ۴۰ تا ۵۰ مترمربع و نوساز در این منطقه، دست‌کم باید ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان الی ۵ میلیارد تومان بودجه داشت.

به گزارش اکوایران،  آخرین داده‌ها از بازار معاملات ملکی منطقه چهار که مربوط به مردادماه است نشان می‌دهد، در ماه مذکور ۲۸۴ فقره معامله انجام شده و با سهم ۷٫۷ درصدی از کل معاملات، منطقه ۴، چهارمین منطقه پرمعامله پایتخت بوده است.

 این منطقه در مدت زمان مشابه در سال گذشته، ۲۴۱ فقره معامله داشته و قیمت هر مترمربع مسکن از ۸۳ میلیون تومان(مرداد۱۴۰۲) به ۹۷ میلیون تومان در مرداد امسال افزایش یافته است.

داده‌های بانک مرکزی نشان می‌دهد که مجموع معاملات مسکن در دومین ماه فصل تابستان ۱۴۰۳، از ۲۹۰۴ فقره(مرداد ۱۴۰۲)، به ۳۶۶۵ فقره افزایش یافته است؛ هرچند در مقایسه با ۵ سال گذشته(مرداد ۱۳۹۹)، معاملات مسکن تهران با کاهش ۱۴۷ درصدی همراه بوده است.

آپارتمانی با ۴۲ مترمربع زیربنا و ۷ سال عمربنا در محله تهرانپارس، ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و در محله بنی هاشم، واحدی ۵۰ متری و نوساز، ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

در محله شمس آباد، واحدی ۴۸ متری و ۱۱ سال ساخت، ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و در محله مجیدیه شمالی، آپارتمانی ۵۰ متری و ۱۶ سال ساخت، ۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. 

2424242

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
درخواست انتخاباتی زاکانی از جنتی و قالیباف 26 سپتامبر 2024

درخواست انتخاباتی زاکانی از جنتی و قالیباف

اکو ایران:شهرداران کلان شهرها از مراجع قانون گذاری درخواست کردند کارکنان شهرداری برای حضور در انتخابات شوراها نیاز به استعفا نداشته باشند .

26 سپتامبر 2024

تحقیق و تفحص‌های تازه از شهرداری در راه است

۲۰ شهریور‌ امسال اولین درخواست تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در دوره ششم شورای شهر تهران ثبت شد‌. طرحی که مدیران شهری هم از آن استقبال و اعلام کردند از هر درخواستی که منجر به شفافیت بیشتر شود استقبال می‌کنند‌. پس از نامه  کمیسیون برنامه و بودجه به طراح این تحقیق و تفحص و […]

25 سپتامبر 2024

فروش ۲ تابلوی هانیبال الخاص برای ۱۴۰۰ دلار

وی افزود: مصوبه‌ای برای اولین شرکت بین‌المللی شهرداری تهران در رویداد جهانی در هیئت امنا دریافت و تفاهمنامه‌های مرتبط را منعقد کردیم و تمام قواعد این حوزه تخصصی رعایت شد که مستندات آن ارائه شده است و حتی حمل و نقل و فرم تحویل این آثار فرم خاصی بود و ما ۳۰ اثر را بر […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.