علیرضا توتونچی-دبیرسندیکای شرکت‌های تولیدکننده برق

در روزگاری که اطلاعات و ارتباطات از جمله مهمترین ابزارهای پیشرفت محسوب می‌شوند و رسانه جزو ارکان کلیدی توسعه پایدار است، بدون تردید نقش خبرنگاران به عنوان طلایه‌داران اصلی نشر دانش، آگاهی و تفکر در جوامع بسیار ارزنده و بارز است.

اهمیت نقش رسانه‌ها و خبرنگاران در حوزه اقتصاد اهمیتی به مراتب بالاتر دارد، چرا که ارائه اطلاعات دقیق، تنویر افکار عمومی و معطوف کردن توجه سیاستگذاران به حوزه‌های اقتصادی و صنعتی به عنوان پیش‌نیاز توسعه فراگیر کشور رسالتی است که تنها رسانه‌ها از عهده آن برمی‌آیند.

علیرضا-توتونچی

در صنعت برق هم اصحاب رسانه چنین جایگاهی دارند، بدون تردید نقش خبرنگاران حوزه نیرو در ایجاد آگاهی عمومی، خصوصا برای  تصمیم‌سازان کشور و رهایی از مشکلات و بحران‌های این صنعت، بسیار کلیدی و پراهمیت بوده و هست.

بیان شفاف و دقیق مشکلات و چالش‌ها، معرفی واقع‌بینانه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها و در نهایت بیان راهکارهای واقعی بدون جانب‌داری، می‌تواند راه صنعت برق را در رسیدن به اهداف متعالی و توسعه‌محورش هموارتر کند.

بخش خصوصی تولید کننده برق که مدت‌هاست با بحران‌های متعددی مواجه است، امروز بیش از هر زمان دیگری به همراهی و مشارکت فعالان حوزه رسانه نیازمند است. چراکه فعالان بخش تولید برق برای ارائه راهکارهای موثر و عملیاتی با همراهی رسانه‌ها و بهره‌مندی از قدرت قلم، آگاهی‌بخشی و روشن‌گری آنها  می‌توانند بسترساز حل چالش‌های این صنعت پایه و حیاتی باشند.

سندیکای شرکت‌های تولیدکننده برق که در طول حیات ۱۶ ساله‌اش، همواره تعامل فعال با رسانه‌ها را به عنوان یکی از رویکردهای اصلی خود دنبال کرده، با اغتنام مجال روز خبرنگار را به همه فعالان این حوزه تبریک گفته و امیدوار است با تقویت و تحکیم  همکاری‌ها فی‌مابین در جهت دستیابی به اهداف مشترک توفیق یابیم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]