یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 137134
  • 06 اکتبر 2024 - 10:32
  • 13 بازدید
  • ۰ دیدگاه

لیست ویلاهای ارزان قیمت شمال کشور+جدول

لیست ویلاهای ارزان قیمت شمال کشور+جدول
لیست ویلاهای ارزان قیمت شمال کشور+جدول

اکوایران: بررسی‌ پلتفرم‌های خرید و فروش مسکن در شمال کشور نشان می‌دهد که با رقمی بین ۱ تا ۲ میلیارد تومان می‌توان یک واحد ویلا یا خانه روستایی با امکاناتی همچون پارکینگ و دارای ۲ الی ۳ خواب خریداری کرد.

به گزارش اکوایران، بررسی‌ پلتفرم‌های خرید و فروش مسکن در شمال کشور نشان می‌دهد که با رقمی بین ۱ تا ۲ میلیارد تومان می‌توان یک واحد ویلا یا خانه روستایی با امکاناتی همچون پارکینگ و دارای ۲ الی ۳ خواب خریداری کرد.

در توضیحات برخی از این آگهی‌های منتشر شده، نوشته شده که می‌توان با خودرو و ملک تهاتر کرد یا به صورت پیش‌پرداخت و اقساطی این بناها را خریداری کرد.

در شهر چمستان واقع در مازندران، ویلایی با ۸۵ مترمربع زیربنا و ۱۷۵ مترمربع متراژ زمین، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و ویلایی با ۸۰ مترمربع زیربنا ،۱۵۰ مترمربع متراژ زمین و کلیدنخورده یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

در شهر زیباکنار واقع در گیلان، ویلایی با ۱۰۰ متر زیربنا و ۳۰۰ متر متراژ زمین و ۲ سال ساخت، یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان و در لاهیجان ویلایی با ۱۰۰ مترمربع زیربنا و ۲۰۹ مترمربع کل بنا، یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در شهر محمودآباد در مازندران، ویلایی ۷۵متری با ۱۳۰ مترمربع زیربنا، نوساز و کلیدنخورده، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و در شهر نور، ویلایی ۸۰ متری با ۱۵۰ مترمربع متراژ زمین، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان عرضه شده است.

photo_2024-10-05_14-23-50

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
افزایش سایه تورم مسکن بر روی فقیرترین گروه جامعه 06 اکتبر 2024

افزایش سایه تورم مسکن بر روی فقیرترین گروه جامعه

اکوایران: دهک اول که فقیرترین اقشار جامعه محسوب می‌شوند در ماه گذشته بالاترین تورم ماهانه را تجربه کرده‌ است. دلیل این امر به سهم بالای تورم مسکن در سبد دهک اول مربوط می‌شود.

اتوبوس های چینی در راه تهران/خانه رئیسی موزه می شود 06 اکتبر 2024

اتوبوس های چینی در راه تهران/خانه رئیسی موزه می شود

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه تعدادی از اتوبوس‌ها در کشتی در حال حمل، تعدادی در راه تهران و تعدادی دیگر به تهران رسیده است، گفت: گروه اول ۱۱۰ دستگاه اتوبوس است و ۲۵ دستگاه اتوبوس برقی داخلی نیز تولید شده که در نمایشگاه حمل و نقل این اتوبوس‌ها را دیدیم و تاکید کردیم که سریعتر بسازند.

عضو شورای شهر تهران :‌مهم ثبت تهران در تقویم است چه روزی فرقی ندارد 05 اکتبر 2024

عضو شورای شهر تهران :‌مهم ثبت تهران در تقویم است چه روزی فرقی ندارد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: از هر روزی که شورای فرهنگ عمومی استان به نام روز تهران نامگذاری کند، استقبال می‌کنیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.