دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 137402
  • 07 اکتبر 2024 - 10:32
  • 11 بازدید
  • ۰ دیدگاه

آخرین وضعیت بازار اجاره در محله پاسداران +جدول

آخرین وضعیت بازار اجاره در محله پاسداران +جدول
آخرین وضعیت بازار اجاره در محله پاسداران +جدول

اکوایران: بررسی بازار رهن و اجاره در محله پاسداران نشان می‌دهدبرای رهن کامل یک واحد آپارتمان در این محله دست‌کم باید ۸۵۰ میلیون تا یک میلیارد تومان در نظر داشت.

به گزارش اکوایران، بررسی بازار رهن و اجاره در محله پاسداران نشان می‌دهد که برای رهن کامل یک واحد آپارتمان در این محله دست‌کم باید ۸۵۰ میلیون تا یک میلیارد تومان در نظر داشت.

اگر واحدی ۱۰۰ مترمربعی و دارای امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری در نظر بگیریم؛ حداقل مبلغ برای رهن کامل یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

البته با بودجه‌ای معادل ۵۰۰ میلیون تومان هم می‌توان در این منطقه خانه رهن کرد؛ واحدی ۶۲ متری، ۲۱ سال ساخت و بدون آسانسور و پارکینگ، با ۵۰۰ میلیون تومان رهن و ۲ میلیون تومان اجاره و یا واحدی ۴۵ متری و ۲۵ سال ساخت، با این مبلغ برای رهن و ۷ میلیون تومان اجاره ماهانه آگهی شده است.

همچنین با این بودجه و اجاره ماهیانه ۳۸ میلیون تومان می‌توان واحدی ۱۲۵ متری و ۷ سال ساخت، دارای آسانسور، پارکینگ و انباری را اجاره کرد.

در این محدوده، برای آپارتمانی ۱۰۶ متری و ۵ سال ساخت، دارای آسانسور و پارکینگ، ۵۰۰ میلیون تومان رهن و ۶۰ میلیون تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته شده است.

جدول55

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
07 اکتبر 2024

چرا ۱۴ مهر روز تهران شد‌؟

  او درخصوص این که چه پیشنهادهایی در این خصوص دریافت شد هم می‌گوید:‌  روزها و مناسبت‌های زیادی به ما پیشنهاد شده بود که در جلسه‌‌ای که از «روز تهران» دفاع کردم، به تک تک آنها پرداختم. در این بیش از یک سال، بسیاری از مناسبت‌ها با این رویکرد که تهران پایتخت ایران است، بررسی […]

06 اکتبر 2024

زاکانی منزل شهید رئیسی را می‌خرد؟

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای روز تهران خاطرنشان کرد: در سالهای قبل این روز یادآوری می‌شد و باید برنامه‌ریزی‌هایی برای آن صورت بگیرد اما این روز در شورای فرهنگ عمومی استان به تصویب نرسیده و از طرفی ۱۲ بهمن پیشنهاد شده که روز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی به عنوان روز تهران انتخاب شود. هنوز […]

06 اکتبر 2024

در صحن شورا چه گذشت؟؛ورود تراموا به تهران پس از تایید شورا

در این جلسه سوده  نجفی با اشاره به ورود تراموا و اتوبوس‌ها از چین، گفت: این موضوع هنوز در شورا بررسی نشده و باید شهرداری ابتدا این لایحه را در شورا طرح کند و سپس از تراموا استفاده کند. این رویه درستی نیست و باید علمی مطالعه شود و پس از تصویب لایحه تراموا مورد […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.