یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 140739
  • 19 اکتبر 2024 - 22:33
  • 11 بازدید
  • ۰ دیدگاه

پلیس جریمه‌های اشتباهی را تایید کرد

سردار تیمور حسینی -رئیس پلیس راهور فراجا- می‌گوید این اشتباهات به دلیل مشکلات زیرساختی و فرسودگی دوربین‌های پلاک‌خوان است. او می‌گوید‌: نزدیک به ۵۰ هزار سامانه در تهران نیاز داریم. ما بالغ بر ۵۷۰۰ تقاطع داریم که حداقل در هر تقاطع چهار سامانه می‌خواهیم که بتواند هر چهار جهت تقاطع را به درستی کنترل کند […]

سردار تیمور حسینی -رئیس پلیس راهور فراجا- می‌گوید این اشتباهات به دلیل مشکلات زیرساختی و فرسودگی دوربین‌های پلاک‌خوان است.

او می‌گوید‌: نزدیک به ۵۰ هزار سامانه در تهران نیاز داریم. ما بالغ بر ۵۷۰۰ تقاطع داریم که حداقل در هر تقاطع چهار سامانه می‌خواهیم که بتواند هر چهار جهت تقاطع را به درستی کنترل کند انواع تخلفات را نه فقط عبور از چراغ قرمز بلکه انواع تخلفات را بتواند کنترل کند. وقتی یک کاربر ببیند که در تقاطع در میدان، در بزرگراه در خیابان همه جا رفتارهایش تحت کنترل است او هم قانون را رعایت می‌کند. یکی از موضوعاتی که امروز به درستی شهروندان گلایه‌ای دارند این است که مثلاً در فلان نقطه نبودند ولی جریمه شده‌اند این یکی از ایرادات سامانه‌های ماست، سامانه که کالیبره به موقع نشده است حتماً در خوانش ارقام پلاک دچار خطا می‌شود و انتقاد این مشکل هم به سمت پلیس است در حالی که واقعا کمترین سهم را در این حوزه پلیس دارد پس در نتیجه ما خواستار یک توسعه کمی و کیفی در خصوص سامانه‌های هوشمند هستیم.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
بررسی گزارش حسابرسی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران 19 اکتبر 2024

بررسی گزارش حسابرسی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران

سخنگوی شورای شهر تهران از دستور جلسه آتی شورا خبر داد و گفت: اعضای شورای شهر، گزارش حسابرسی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران مورد بررسی قرار خواهند داد.

مجوزهای بلندمرتبه سازی شهرداری کار دست هواشناسی داد 19 اکتبر 2024

مجوزهای بلندمرتبه سازی شهرداری کار دست هواشناسی داد

اکوایران : مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: ایستگاه هواشناسی ژئوفیزیک دانشگاه تهران به عنوان تنها ایستگاه هواشناسی در منطقه مرکزی شهر با سابقه ۶۰ سال فعالیت، در خطر پیامدهای بلندمرتبه سازی است که منجر به بروز خطا در ثبت پارامترهای جَوی و پیش‌بینی‌ها در پایتخت می‌شود.

ورود دیوان عدالت به تخلفات ساختمانی؛هشدار مهم به ماموران شهرداری و مهندسان ناظر 19 اکتبر 2024

ورود دیوان عدالت به تخلفات ساختمانی؛هشدار مهم به ماموران شهرداری و مهندسان ناظر

رییس دیوان عدالت اداری اعلام کرد: مسئولین و مامورین شهرداری که با اطلاع از گزارش مهندسین ناظر از عملیات ساختمانی غیر مجاز، از انجام وظایف خود در جلوگیری از عملیات عمرانی سرپیچی کرده باشند، از سوی سازمان بازرسی کل کشور مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.