یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 140836
  • 20 اکتبر 2024 - 10:32
  • 9 بازدید
  • ۰ دیدگاه

صبرخریداران مسکن تمام شد؛ این خانه ها پرمشتری شد

صبرخریداران مسکن تمام شد؛ این خانه ها پرمشتری شد
صبرخریداران مسکن تمام شد؛ این خانه ها پرمشتری شد

اکوایران: نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران معتقد است : در کلیه مناطق پایتخت، تمایل افراد به سمت خرید ریزمتراژها و متراژهای متوسط رو به پایین رفته است و این واحدها ‌هم‌اکنون دارای مشتری هستند؛ علت آن نیز رکود طولانی مدت بازار مسکن بوده است.

به گزارش اکوایران، بررسی‌ها نشان می‌دهد که شاهد افزایش خریدوفروش آپارتمان‌های با مساحت بین ۵۰ تا ۶۰ مترمربع در تهران هستیم.

داوود بیگی‌نژاد، نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران در این رابطه به اکوایران توضیح می‌دهد: از شهریورماه که بازار خریدوفروش را رصد می‌‌کنیم می‌بینیم که ملک‌های با متراژ ۵۰ تا ۶۰ مترمربع در اکثر مناطق تهران، از درخواست‌کننده بیشتری برخوردار هستند و اکثر آنها منتج به قرارداد می‌شوند.

به گفته وی، در کلیه مناطق پایتخت، تمایل افراد به سمت خرید ریزمتراژها و متراژهای متوسط رو به پایین رفته است و این واحدها ‌هم‌اکنون دارای مشتری هستند؛ علت آن نیز رکود طولانی مدت بازار مسکن بوده است.

او ادامه می‌دهد: خریداران با تصور اینکه بتوانند واحدهای با متراژ بالاتری خریداری کنند برای انجام معامله مردد بودند؛ اما مقاومت کاهش قیمت و ثبات آن، باعث شد که به این نتیجه برسند که صبوری برای معامله صحیح نیست.

به گفته بیگی‌نژاد، این موضوع صرفا به یک منطقه خاص ارتباطی ندارد و در اکثر مناطق تهران، قراردادهای امضاء شده در این محدوده مساحت قرار داشته‌اند؛ البته متغیرهایی همچون گستردگی مناطق، تعداد مشاوران املاک و تعداد ساکنین در هر منطقه بر تعداد قراردادها اثرگذار است.

1111111

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
20 اکتبر 2024

سهم تهران در ارزش افزوده کشور

او معتقد است که براساس یک پژوهش، سنگینی اقتصاد بر دوش تهران زیاد است و حدود ۲۶ درصد ارزش افزوده کشور در تهران تولید می‌شود.   ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید. [کل: ۰ میانگین: ۰]

بررسی گزارش حسابرسی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران 19 اکتبر 2024

بررسی گزارش حسابرسی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران

سخنگوی شورای شهر تهران از دستور جلسه آتی شورا خبر داد و گفت: اعضای شورای شهر، گزارش حسابرسی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران مورد بررسی قرار خواهند داد.

مجوزهای بلندمرتبه سازی شهرداری کار دست هواشناسی داد 19 اکتبر 2024

مجوزهای بلندمرتبه سازی شهرداری کار دست هواشناسی داد

اکوایران : مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: ایستگاه هواشناسی ژئوفیزیک دانشگاه تهران به عنوان تنها ایستگاه هواشناسی در منطقه مرکزی شهر با سابقه ۶۰ سال فعالیت، در خطر پیامدهای بلندمرتبه سازی است که منجر به بروز خطا در ثبت پارامترهای جَوی و پیش‌بینی‌ها در پایتخت می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.