یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 140968
  • 20 اکتبر 2024 - 16:33
  • 6 بازدید
  • ۰ دیدگاه

پاسخ شهرداری به ابهام واردات اتوبوسهای چینی در گمرک

 مهدی علیزاده در حاشیه جلسه شورای شهر تهران بابیان اینکه براساس برنامه ریزی های صورت گرفته  تعداد ۱۱۰ دستگاه اتوبوس در مرحله اول وارد تهران میشود گفت: ۱۰ اتوبوس برقی از پارت اول وارد گمرک شده است اما به نام شهرداری تهران نیست و شرکتی در حال ترخیص است اما این اتوبوسها برای شهرداری تهران […]

 مهدی علیزاده در حاشیه جلسه شورای شهر تهران بابیان اینکه براساس برنامه ریزی های صورت گرفته  تعداد ۱۱۰ دستگاه اتوبوس در مرحله اول وارد تهران میشود گفت: ۱۰ اتوبوس برقی از پارت اول وارد گمرک شده است اما به نام شهرداری تهران نیست و شرکتی در حال ترخیص است اما این اتوبوسها برای شهرداری تهران است.

وی با ببان اینکه براساس وعده چینی ها اوایل آبان ۱۰۰ دستگاه دیکر هم وارد کشور میشود گفت: پارت اول ده اتوبوس می رسد و‌اوایل آباندماه ۱۱۰ دستگاه تکمیل می شود و براساس قول چینی ها تحویل گمرک میشود.

وی در مورد زمان بهره برداری گفت: ما هر روز پیگیری میکنیم که اتوبوسها بدون تاخیر وارد شود و قولی است که چینی ها دادند و ما هم آنها را بیان میکنیم.

وی در مورد  دلیل بدقولی خودروسازان داخلی و‌ خارجی گفت: در بحث تعهدات مالی به قولهای خود عمل کردیم اما سرعت تولید کم است و‌ بعد از سالها شروع به ساخت اتوبوس کردند .

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
سند این پروژه های مشارکتی شهردار غیب شد؛انحراف عجیب اتوبوسرانی از بودجه مصوب 20 اکتبر 2024

سند این پروژه های مشارکتی شهردار غیب شد؛انحراف عجیب اتوبوسرانی از بودجه مصوب

گزارش حسابرسی شهرداری منطقه ۵ تهران برای سالهای مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در صحن شورا بررسی و بند های تکلیفی آن به تأیید شورا رسید.

از رقابت سخنگوی شهردار با مارکوپولو تا حقیقت تعداد اتوبوس های برقی در گمرک 20 اکتبر 2024

از رقابت سخنگوی شهردار با مارکوپولو تا حقیقت تعداد اتوبوس های برقی در گمرک

اکوایران: خزانه دار شورای شهر گفت :‌ روابط عمومی شهرداری اگر احیانا در تهران هستند، گزارش جامعی از بار اتوبوس‌ها ارائه کنند. چون روابط عمومی شهرداری دنبال شکستن رکورد مارکوپولو بوده و در سفر به سر می‌برند. به ما چه ربطی دارد که کتک بخوریم و بیانیه علیه سخنگوی شورای شهر بدهند که چنین اطلاعاتی واقعیت ندارد؟ این اطلاعات را به شهروندان اطلاع‌رسانی شود تا این سوءتفاهم برطرف شود و اگر گمرک اشتباه کرده، عذرخواهی کند و اگر ما اشتباهی کرده‌ایم؛ آماده‌ایم که از مردم عذرخواهی کنیم.»

20 اکتبر 2024

برخی نمی‌خواهند مردم تهران اتوبوس نو سوار شوند

وی ادامه داد: درخصوص اتوبوس ها توضیح دادیم و درخواست کردیم زودتر این اتوبوس ها به تهران بیایند. به گفته چمران به نظر می آید برخی دوست ندارند مردم تهران به راحتی از اتوبوس و مترو استفاده کنند.   ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید. [کل: ۰ […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.