سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 141300
  • 21 اکتبر 2024 - 16:32
  • 7 بازدید
  • ۰ دیدگاه

سارقان به تابلوهای ترافیکی علاقمند شدند

سارقان به تابلوهای ترافیکی علاقمند شدند
سارقان به تابلوهای ترافیکی علاقمند شدند

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: تقریبا هر یک ماه یک بار تمام علائم ترافیکی سطح شهر را چک می‌شوند.

پوریا علیمردانی، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران  درباره آخرین وضعیت نوسازی تابلوهای ترافیک سطح شهر گفت: در جهت نوسازی تابلوهای ترافیک اقدامات موثری انجام گرفته است. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر تابلوی قدیمی در سطح شهر وجود ندارد، گفت: در حال حاضر با پدیده سرقت تابلوهای ترافیکی مواجه هستیم. حتی ممکن است گروه‌هایی سازمان یافته به این اقدام دست بزنند. در این مواقع از نهادهای انتظامی کمک  می‌گیریم و از طریق مناطق هم نظارت دقیق انجام می دهیم تا سارقان کمتر موفق شوند. بنابراین بجز نوسازی تابلوها باید به جبران این کمبود ناشی از دزدی هم بپردازیم. 

علیمردانی تاکید کرد: اعتبارات و تجهیزات لازم را داریم و اجازه نمی دهیم خللی در این زمینه ایجاد شود.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان گفت: تقریبا هر یک ماه یک بار تمام علائم ترافیکی سطح شهر را چک می‌کنیم.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
توضیحات مدیرکل راه‌ و شهرسازی تهران درباره معافیت مالیاتی برخی از صاحب‌خانه‌ها 21 اکتبر 2024

توضیحات مدیرکل راه‌ و شهرسازی تهران درباره معافیت مالیاتی برخی از صاحب‌خانه‌ها

اکوایران: مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، آخرین وضعیت معافیت از پرداخت مالیات بر خانه‌های خالی را تشریح کرد که بر اساس آن موجرانی که قرارداد اجاره سه ساله منعقد کنند از مالیات معاف هستند.

21 اکتبر 2024

معادله رشد اقتصادی از مسیر ساختمان

این ایده از آنجایی مطرح است که به اعتقاد طراحان، ساخت‌وساز عمدتاً به منابع درونی وابسته است و محدودیت‌های صادرات و واردات، تاثیری روی نبض تولید ساختمان ندارد. با این حال، معادله بازار مسکن و ساختمان سال‌های ۹۷ تاکنون نشان می‌دهد، نوعی قفل‌شدگی در هر دو سمت عرضه و تقاضا به‌وجود آمده است که رشد […]

21 اکتبر 2024

راهکار عجیب شهرداری تهران؛ تبدیل اتوبوس هیبریدی به دیزلی

به گفته مدیران شهری این اتوبوس‌ها از سال ۹۶ به دلیل نواقص فنی متعدد متوقف‌شده بودند .قرار بود مهر سال گذشته این اتوبوس ها در خط ۲ اتوبوس‌های تندرو حدفاصل پایانه خاوران به پایانه آزادی فعال شوند که این گونه نشد .علیرضا زاکانی شهردار تهران هم  در حاشیه هفتاد و چهارمین پویش امید در جمع خبرنگاران […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.