یکشنبه, ۶ آبان , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 142887
  • 27 اکتبر 2024 - 16:33
  • 6 بازدید
  • ۰ دیدگاه

عقب‌گرد عجیب در شهرداری تهران

به گزارش اکوایران ،به تازگی مهدی علیزاده رییس شرکت واحد درخصوص زمان به کارگیری اتوبوس‌های هیبریدی به مشکل تحریم‌ها در رفع نقص آنها اشاره کرد و گفت: ممکن است این اتوبوس ها دیزلی شود! به گفته او چهار دستگاه اتوبوس هیبریدی در سال‌های قبل از سوئیس خریداری شده و به لحاظ فناوری انحصاری برای حل […]

به گزارش اکوایران ،به تازگی مهدی علیزاده رییس شرکت واحد درخصوص زمان به کارگیری اتوبوس‌های هیبریدی به مشکل تحریم‌ها در رفع نقص آنها اشاره کرد و گفت: ممکن است این اتوبوس ها دیزلی شود!

به گفته او چهار دستگاه اتوبوس هیبریدی در سال‌های قبل از سوئیس خریداری شده و به لحاظ فناوری انحصاری برای حل مشکلات فنی با چالش روبه‌رو شده‌اند.

جعفر تشکری هاشمی درخصوص راهکار شهرداری برای فعالیت دوباره این اتوبوس‌ها به «اکوایران» می‌گوید: فرض را بر این می‌گذاریم که دیزلی شدن اتوبوس ها صحت داشته باشد، چرا باید چنین عقب‌گردی در علم و دانش در شهرداری تهران رخ دهد؟

او ادامه داد:‌ در همه دنیا اتوبوس‌های هیبریدی فعالیت می‌کنند، اگر کار را به اهلش بسپاریم نباید چنین اتوبوس‌های مدرن و  به روزی بدون استفاده بمانند یا چنین عقب‌گردی پیشنهاد شود.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
اتوبوس های برقی در راه بند عباس؛بیمارستان بدون مجوز هم در تهران ساخته شده است 27 اکتبر 2024

اتوبوس های برقی در راه بند عباس؛بیمارستان بدون مجوز هم در تهران ساخته شده است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه دویست و هفتاد و چهارمین جلسه شورا در جمع خبرنگاران حضور یافته و به سوالات آنها پاسخ داد.

واکنش یک عضو شورا به اتهام زنی مدیر شهرداری به وزارت کشور 27 اکتبر 2024

واکنش یک عضو شورا به اتهام زنی مدیر شهرداری به وزارت کشور

اکوایران:دو عضو شورای شهر تهران نسبت به نحوه پاسخگویی شهرداری به تذکرات شورا و ساخت و سازهای غیر قانونی دانشگاه تهران تذکر دادند.

27 اکتبر 2024

چهارراه مسکن در دولت پزشکیان

نرگس رزبان، کارشناس اقتصاد مسکن می‌گوید: دولت چهاردهم در بخش مسکن در اولین گام باید تکلیف خود با برنامه ها و طرح های گذشته در بخش مسکن را روشن کند. چراکه بخش زیادی از برنامه‌هایی همچون طرح مسکن مهر یا نهضت ملی مسکن از سال‌های گذشته همچنان بدون نتیجه بر زمین مانده‌اند. او ادامه داد: […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.