فایل ۲۲ بانک املاک چیتگر
فایل ۲۲ بانک املاک چیتگر
در املاک چیتگر که یک پروژه عظیم ساخت و ساز برای خرید آپارتمان چیتگر به منظور سکونت و یا سرمایه‌گذاری محسوب می‌گردد؛ پهنه‌های بسیار مختلفی ساخته شده و یا در مرحله گودبرداری و احداث هستند.

اگر اطلاعات چندانی در خصوص املاک چیتگر ندارید و یا اینکه به دنبال یک مکان معتبر برای سرمایه‌گذاری از طریق آن در این پروژه بزرگ ساخت و ساز کشوری در تهران در منطقه ۲۲ هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مقاله همراه ما بمانید. در ادامه مقاله شما را با صفر تا صد املاک موجود در این منطقه عالی و بکر بدون شلوغی آشنا خواهیم کرد.

املاک نامبرده یعنی چیتگر در کجا واقع شده است؟

املاک چیتگر در منطقه ۲۲ تهران واقع شده‌اند که جزو مناطق شمال غرب تهران محسوب می‌گردد و دارای مساحتی بالغ بر ۶۲۰۰ هکتار است که حدود ۱۳۰۰ هکتار آن را فضای سبز تشکیل داده‌اند. در این مجموعه ساخت برج‌ها و مجتمع‌های و پهنه‌های بسیار گوناگونی همچون پهنه a، پهنهb ، پهنه c، پهنه d و پهنه e صورت گرفته است. دلایلی همچون وجود عدم آلودگی نسبت به تهران، شلوغی کمتر، فضای دنج با آب و هوای عالی و ساختمان‌های و مجتمع‌های به روز این منطقه یعنی املاک چیتگر را به شدت محبوب نموده است.

معرفی سایت فایل ۲۲

تجربه و سابقه طولانی پرسنل حرفه‌ای و کارشناسان برجسته سایت فایل ۲۲یا همان املاک بهنام این وب‌سایت را به یک مکان عالی برای بهره‌مندی متقاضیان از خدماتی همچون خرید آپارتمان در چیتگر، خرید مغازه، خرید ساختمان ویلایی و غیره در املاک چیتگر تبدیل نموده است. به کمک سایت فایل ۲۲ شما عزیزان می‌توانید به صورت آنلاین بر بستر اینترنت در هر زمانی بدون محدودیت نسبت به مشاهده کامل فایلینگ‌های موجود در این منطقه اقدام فرمایید.

برای خرید، رهن و یا اجاره املاک چیتگر کافیست همین حالا به سایت این مجموعه منتخب مراجعه و از بهترین کارشناسان املاک اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

در املاک چیتگر چه انواع پهنه‌ها با چه امکاناتی وجود دارند؟

پهنهA

این پهنه در ضلع جنوب شرقی دریاچه شهدای خلیج فارس قرار گرفته است و دارای زیر بنایی به مساحت ۱۴۴۰۰۰متر مربع با کیفیت ساحت برج‌های عالی است.

این منطقه دارای ۲۱ برج است که در حال حاضر تحویل متقاضیان داده شده‌اند. از جمله امکانات پهنهa می‌توان به وجود برق، مخابرات، تلفن، گاز، اینترنت، پارکینگ اختصاصی و غیره اشاره نمود. برای خرید واحد از املاک چیتگر کافیست به سایت فایل ۲۲ مراجعه فرمایید.

پهنهB

پهنه b یا پهنه سروستان یکی دیگر از پهنه‌های املاک چیتگر است که در غرب دریاچه چیتگر و جنب ایرمال بین اتوبان خرازی و حکیم واقع شده است. در این منطقه امکانات متنوع بالا وجود دارند.

پهنهC

از دیگر پهنه‌های املاک چیتگر؛ پهنه c است که به نام شهرک امام رضا(ع) هم معروف می‌باشد و جز پهنه‌های خاص شهرک چیتگر محسوب می‌گردد که ویوها و منظره‌های متفاوتی از چهار طرف دارد‌. در ساخت این پهنه ویژه از بهترین متریال، بلوک و بهترین جنس نما به سبک اروپایی الهام گرفته شده است. موقعیت این پهنه نیز بین اتوبان همت و حکیم واقع شده است. برای خرید آپارتمان چیتگر، انتخاب ملک از میان پهنه‌ها همچون پهنهa، پهنهb، پهنهc، پهنهd و پهنه e کافیست به سایت املاک آنلاین فایل ۲۲مراجعه فرمایید.

پهنهD

مالکیت این پهنه متعلق به سازمان تعاون ارتش جمهوری اسلامی است و در ۲۲ برج با ۲۴ طبقه قرار گرفته است.

پهنهE

یکی از بهترین پهنه‌های املاک چیتگر؛ پهنهE است که در حال حاضر عملیات اجرایی و محوطه‌سازی آن آغاز گردیده است. برای خرید ملک، خرید آپارتمان چیتگر و غیره کافیست به سایت فایل ۲۲ مراجعه فرمایید.

پهنهE

چرا بایستی املاک چیتگر را برای سکونت انتخاب نماییم؟

اگر خواهان یک زندگی به دور از ترافیک، آلودگی آب و هوا در شهر شلوغ تهران هستید و خواهان آرامش و آسایش در مکانی به دور از همه این معضلات هستید؛ بهترین انتخاب برای شما عزیزان املاک چیتگر است. این املاک ویژه که در منطقه ۲۲ تهران در بهترین منطقه آب وهوایی با امکانات متعددی همچون فضای سبز بسیار زیاد، پارک، شهربازی، بازار‌های متعدد، مراکز رفاهی بسیار زیاد طراحی شده‌اند می‌توانند امتیاز مثبتی برای سکونت علاقه‌مندان به شهر تهران محسوب گردند.

در املاک چیتگر می‌توان اقدام به خرید آپارتمان چیتگر نمود و به راحتی به کمک مترو وسایر وسایل حمل و نقل عمومی به نقاط مختلف خود به دور از ترافیک رفت. از طریق بزرگرا‌ه‌های متصل به این منطقه نیز به راحتی می‌توان به نقاط مختلف تهران سر زد.

برای پیدا کردن فایل مورد نظر خود در میان املاک چیتگر کافیست به این منطقه از طریق سایت فایل۲۲ مراجعه فرمایید.

خدمات سایت فایل ۲۲ به متقاضیان کدام است؟

بیش از نه سال سابقه تخصصی سایت فایل ۲۲ و کارشناسان املاک تخصصی این مجموعه باعث گردیده است که تمامی پروژه‌های منطقه را به طور کامل پوشش دهد. هم‌چنین شما عزیزان از طریق این مجموعه می‌توانید در جریان کلیه امور ساخت و ساز قرار بگیرید.

در حال حاضر در سایت فایل ۲۲ یا همان املاک بهنام بیش از ده مشاوره تخصصی ملک با تخصص و تجربه کاری بسیار بالا قرار دارند که می‌توان به شما عزیزان جهت بهره‌مندی از خدمات مختلف زیر کمک کند:

  • خرید آپارتمان چیتگر
  • خرید و فروش و یا مشارکت در ساخت انواع زمین‌های هکتاری بزرگ و یا قطعات ۵۰۰ متر به بالا در منطقه ۲۲ تهران
  • ارائه اخبار و اطلاعات به روز و لحظه‌ای از املاک چیتگر و انواع پروژه‌ها و میزان پیشرفت آن‌ها
  • خرید ملک
  • رهن یا اجاره ملک، ویلایی و یا واحدهای مسکونی ، تجاری و آپارتمانی در منطقه ۲۲ تهران
  • خرید واحد نوساز
  • خرید و فروش امتیاز
  • خرید سهام املاک چیتگر یا همان سهام توانمند سازی ارتش
  • تهاتر املاک
  • پیش فروش سهام با امتیاز تعاونی مسکن‌های فعال در شهرک چیتگر یا همان منطقه ۲۲ تهران

و دیگر خدمات که به کمک این مجموعه می‌توانید آن‌ها را انجام دهید. برای بهره‌مندی از کلیه خدمات سایت فایل ۲۲ کافیست همین حالا به وب‌سایت این مجموعه منتخب مراجعه نمایید.

خدمات سایت فایل ۲۲ به متقاضیان کدام است؟

چرا باید سایت فایل ۲۲را برای خرید آپارتمان چیتگر و یا سایر موارد انتخاب نماییم؟

سابقه کاری بالای مجموعه املاک سایت فایل ۲۲ و تعداد کارشناسان موفق و زبده این مجموعه باعث گردیده است که فایلینگ کامل این منطقه در اختیار تک تک پرسنل سایت فایل ۲۲ قرار داشته باشد. در نتیجه؛ اگر شما عزیزان تمایل دارید تا با بودجه خود بتوانید نسبت به خرید آپارتمان چیتگر با امکانات عالی در میان انواع پهنه‌های موجود همچون a، b, c، d و e املاک چیتگر اقدام فرمایید؛ کافیست همین حالا به سایت این مجموعه منتخب مراجعه فرمایید. ارائه خدمات ارزنده بسیار سریع، کیفیت خدمات بالا را از جمله دلایل انتخاب سایت فایل ۲۲ بایستی دانست.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]